آن رقیب AirPods اپل به حلقه با O رایگان

 تصویر آن O رایگان هدفون مورد، مورد دیگر باز در کنار آن می افزاید. نگهبان

وقتی اپل اعلام کرد آن AirPods هدفون بی سیم، طراحی با تمسخر از مردم عمومی مواجه شد. اما در حال حاضر، در اینجا ما، با چندین شرکت انتشار پاسخ خود را بد بو است، کاملا بی سیم به گوش درج.

به عنوان شرکت هدفون آن O رایگان را در چین این آینده اوت در گاردین آزاد است ما در حال حاضر آن دو که فهرست بیافزایید.

O رایگان هدفون کمی از اپل AirPods طراحی با بودن خیلی بیشتر از هدست insertable منحرف. AirPods نمی بسیار انجام بیش از نشستن در حالی که مجموعه ای رایگان رفتن عمیق تر به کانال گوش خود را در خارج از گوش خود را. این باید به شما کمک کند آنها را به ماندن در بهتر و همچنین غنی تر صدا ارائه.

آن O رایگان ساخت بر چیپ ست Qualcomm QCC3026 که به طور خاص برای کمک به تولید کنندگان ایجاد واقعا بی سیم هدفون موثرتر و در کاهش هزینه طراحی شده است.

 تصویر شبح زن با پوشیدن آن O رایگان هدفون در او چپ گوش. گاردین

آن می گوید اراده ای رایگان ارائه چهار ساعت موسیقی در هر اتهام. مورد را به عنوان تصویر در بالای این مقاله هدفون تا سه بار، که به شما می دهد در مجموع 16 ساعت از وقت بازی قبل از شما نیاز به پیدا کردن یک پریز دیواری می تواند شارژ.

O رایگان در گزینه قرمز بالا نشان داده شده، و همچنین به عنوان گزینه آبی آمده است. این گزینه های رنگ گوشی X پیدا کردن آن، که هدفون این دو جفت معنای همسان.

هنگامی که شما خرید نسخه لامبورگینی آینده همه روی صفحه نمایش دستگاه صحبت از X یافتن آن شما جفت رایگان O آزاد کنید. با این حال، این گوشی تقریبا-$ 2,000 هنوز تاریخ انتشار ندارد.

آن می گوید هدفون O رایگان خواهد شد خرده فروشی برای 699 یوان (~ $106). آیا O آزاد دید معلوم نیست انتشار خارج از چین.

بعدی: که باعث می شود بهترین earbuds بی سیم درست است? (نه، اپل نیست)