Huawei 8.0 EMUI (اندیشه Oreo) آینده به این گوشی از 30 ژوئن Huawei

این گزارش نشان داده فهرست دستگاه های تنظیم به زودی دریافت بروز رسانی EMUI 8.0. با توجه به mysmartprice، که می تواند منبع را ارائه نمی دهد Huawei تایید کرد که نرم افزار برای برخی از تلفن های از فردا (30 ژوئن) نورد می شود.

EMUI 8.0 مبتنی بر آندروید Oreo و آن را در راه خود را به گوشی های Huawei و افتخار است. آن در Huawei P9 Huawei P9 پلاس های Huawei اشتراک 8 اول قبل از عنوان به افتخار افتخار 8 توجه 8 افتخار V8 و بازی افتخار 6 x زمین. مقاله مرتبط

بنابراین آخرین وحی باید صاحبان گوشی که لطفا Huawei P9 ظاهرا برای به روز رسانی قبلی جاری نگذاشته شده بود. در حرکت نزولی، ما هنوز اگر این برای چین فقط نمی دانم است — اگر احتمال شروع وجود دارد، با توجه به لیست دستگاه و که آن Huawei در خانه خاک است. گفته شده است که Huawei کردن بروز رسانی به واحد فقط 20.000 در مراحل اولیه نورد است.

حتی اگر rollout را در چین آغاز می شود، قبل از ما آن را در سرزمین های دیگر را ببینید اما طولانی نباید باشد.

ما به Huawei برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد rollout برروی دست ام و داستان ما به روز رسانی ما باید پاسخ را دریافت کنید. اگر شما از طریق با EMUI، از سوی دیگر نگاهی به پوشش پروژه OpenKirin است که به ارمغان می آورد سهام تلفن های آندروید رام دو Huawei و افتخار ما را.

تا بعدی: EMUI چیست؟ نگاه دقیق تری به پوست Huawei در نرم افزار