شما باید ارتقاء از تلویزیون اپل 3 به اپل تلویزیون 4 یا 4 k?

اگر شما هنوز هم در سنین دایناسور با اپل تلویزیون 3 گیر، شما ممکن است کنجکاو در مورد ارتقا به آخرین و بزرگترین — تلویزیون اپل 4 یا 4 k. اما بسته به نحوه استفاده کوچک خانگی آن نه ممکن است لازم باشد.

تلویزیون اپل دریافت پیاده سازی عمده ای در پایان دم از سال 2015 با انتشار 4 تلویزیون اپل است که شامل نرم افزار فروشگاه, دور جدید دارای سیری و توانایی پخش همه بازی ها مرتب می کند. ارتقاء بدون ذهن و بسیار خوشحال برای تلفن های موبایل برای کسانی که از سخت افزار قدیمی تر, اما ممکن است که مورد برای برخی از کاربران.

مرتبط با: 14 اپل تلویزیون از راه دور و شما باید بدانید

تمام من است جریان, جریان, جریان, مهم نیست چه

جریان این روزها بسیار رایج است و بسیاری از کاربران انجام هیچ چیز بیش از فقط تماشا مسائل را در Netflix و Hulu یا آمازون نخست ویدیو. اگر که شما واقعا به واقعا وجود دارد نیازی به ارتقا خود تلویزیون اپل استفاده کنید.

اپل تلویزیون 3, در حالی که منسوخ شده که این نقطه هنوز دارد تن از کانال های در دسترس (بله، آنها “کانال های” در تلویزیون با اپل 3، به جای “واژهنامه” نام هستیم). گذشته از مدعی معمول شما باید دسترسی به جریان برنامه های مانند رفتن HBO، یوتیوب و تعداد انگشت شماری از زندگی ورزشی جریان خدمات.

اگر می خواهید کاری البته، بیش از اصول اولیه جریان و سپس تلویزیون با اپل 3 نه آن برای شما دیگر کاهش دهد. در این لحظه، آن ممکن است به ارتقاء ارزش نگاه کردن است.

در آن تکیه نکنید برای بازی

یکی از ویژگی های بزرگ جدید است که تبلیغ اپل با معرفی اپل تلویزیون 4 بازی بود اما آن بخشی از مجموعه، بالای جعبه های سیاه و سفید از سقوط تخت در چهره خود و نشده است هنوز بهبود. اگر شما در حال فکر کردن در مورد ارتقا به جدید اپل تلویزیون به دلیل توانمندی بازی، پس زحمت.

قطعا برخی از پاپ بازی شما می توانید بازی در تلویزیون اپل مانند آسفالت 8 3 جنگ هندسه و ماشه Chrono و شما حتی می توانید استفاده از اضافه، تنظیم یا اختصاصی با دستگاه وجود دارد، اما شما واقعا به هر عنوان AAA بزرگ در تلویزیون اپل را پیدا کند. مطمئنا اگر شما گاه به گاه به نظر، 4 تلویزیون اپل را به راحتی می تواند نیاز بازی خود را به انجام برسانند، اما اگر شما حتی از راه دور جدی در آن به عنوان یک خود را و دستگاه بازی تنها تکیه نمی نظر.

[relatedhttps://www.howtogeek.com/232919/how-to-add-a-third-party-game-controller-to-your-apple-tv/[/related]

بازی در تلویزیون اپل بیشتر دیده به عنوان ظرف به آن دخول جریان ویدئو–اجرا در راه است که تقریبا به نظر می رسد مانند یک چاره اندیشی موقت به جای یک بخش اصلی سیستم که کاملا درست است اما دلیل خوبی برای ارتقاء از سیب نیست تلویزیون 3.

اگر شما اصلا به علاقه مندان فیلم آن است که احتمالا ارزش ارتقا

اپل تلویزیون 3 است کاملا خوب برای جریان های گاه به گاه از نشان می دهد و فیلم را در netflix بکشد و از جمله، اما اگر شما هر چیزی بیش از که سپس سیب مایل تلویزیون 4 یا 4 k است ارزش خرید.

علاوه بر این فروشگاه App وجود دارد بسیاری از برنامه های واقعا بزرگ است که شما می توانید به تلویزیون اپل دانلود. Plex و Infuse چند مورد علاقه های شما، چرا که آنها هر دو شما تماشای فیلم است که شما در محلی ذخیره شده در شبکه اجازه می دهد و (اگرچه Plex Plex رسانه های سرور نیاز دارد) آنها تقریبا در هر بازی است. اپل تلویزیون 3 شما تنها تعداد بسیار کمی از فرمت های ویدیویی را بازی کند و حتی در آن قابلیت های بسیار محدود بود.

مرتبط با: نحوه نصب Plex در تلویزیون اپل شما

علاوه بر این، تلویزیون اپل 4 و 4 k راه بیشتر فیلم جریان برنامه های موجود برای دانلود از اپل تلویزیون 3 (دوباره، به لطف نرم افزار فروشگاه) است. اپل تلویزیون 3 سهم عادلانه خود را دارد, شما همه نوع از برنامه ها از رسانههای کمتر شناخته شده و شبکه در اپل 4 تلویزیون جریان را می توانید.

4 k آینده است، اما ممکن است چند سال

بنابراین تصمیم به ارتقاء به تلویزیون اپل جدیدتر اما مطمئن نیستید که در مورد اینکه آیا گرفتن 4 تلویزیون اپل یا k 4 تلویزیون اپل. کدام یک شما دریافت کنم؟

مرتبط با: ارزش ارتقا به تلویزیون اپل 4 k?

K 4 تلویزیون اپل بزرگترین ویژگی است خوب… قابلیت های 4 k. همچنین با پردازنده کمی سریعتر است که نه تنها دسته 4 k تصویری بهتر از مدل های قبلی، می آید اما آن نیز باعث می شود از طریق منوها سریع تر مرور.

چیزی است، در حالی که 4 k محتویات ویدئویی وجود دارد، آن را هنوز کاملا در جریان اصلی فقط رتبهدهی نشده است. در حالی که بسیاری از فیلم شروع به انتشار در 4 k، اکثر برنامه های تلویزیون و برنامه های هنوز در 1080 p یا 720 p است. هنوز هم وجود دارد که مطالب منظم تر HD از 4 k محتوا حال حاضر وجود دارد.

در حالی که شما پرداخت بیشتر و دریافت اپل تلویزیون 4 k هم اکنون (بنابراین، راه اندازی futureproof داشته باشید) همچنین چند سال تا 4 k محتوا می شود بيشتر صبر کنید می تواند. توسط k 4 تلویزیون اپل استفاده می شود، سپس واحد احتمال زیاد مقرون به صرفه تر خواهد بود.