چرا Texted فیلم نگاه بهتر در از اندیشه

اگر شما سوئیچ از iOS به اندروید و ارسال یا دریافت پیام های ویدئویی آی فون، شما احتمالا به قبول واقعیت تلخ بود: پیام هایی ویدئویی نگاه وحشتناک در اندیشه. بیایید نگاهی به در چرا این اتفاق می افتد و راه برای مبارزه با مشکل.

چرا این اتفاق می افتد؟

وقتی پیام از آیفون به آیفون ارسال آن ارسال MMS مانند دیگر سیستم عامل پیش فرض–آن را بیش از اپل iMessage سیستم می فرستد. این چیزی است که اتفاقا منفعلانه در پس زمینه بر روی گوشی شما لازم نیست فکر, است.

پس گوشی شما می داند که اگر فرد دیگری نیز با استفاده از آی فون است و می فرستد پیام بر iMessage. اگر iMessage موجود نیست — فقط به عنوان اگر شما یک پیام به یک کاربر آندروید برای مثال ارسال–آی فون به صورت پیش فرض برای استفاده از استاندارد متن پیام (SMS) و یا پیام های چند رسانه ای (MMS). شما می دانید آرزو آبی حباب”؟” این بدان معناست که پیام های شما در سراسر iMessage فرستاده. استاندارد حباب سبز نشان دهنده یک پیام متنی.

مرتبط: چرا برخی از iMessages سبز و آبی برخي در آی فون من?

در واقع، app پیام رسانی در آی فون تقریبا است مثل دو حالتی در یک: می توانید iMessages یا استاندارد SMS/MMS ارسال. اما آن همه از بلند کردن اجسام سنگین در پس زمینه، نمی کند بنابراین شما هرگز به آن فکر.

چون iMessage بیشتر اختصاصی چت کلاینت از نرم افزار اس ام اس، آن دسته رسانه ها متفاوت است. به طور خلاصه، آن فشرده سازی (خراب کردن چیزهایی مثل فیلم یا تصاویر و نیست). هنگامی که فیلم یا تصویر به کاربر iMessage دیگری فرستاده، پس از آن تحویل داده است که با کیفیت بسیار بالاتر از زمانی که آن را با MMS سنتی تحویل داده می شود.

در مقابل، هر زمان یک فایل بزرگتر — که بخواهید یک عکس بزرگ و یا هر نوع فایل ویدئویی — اواخر بر MMS آن به شدت فشرده یخ. این نتایج در گیرنده اندکی متلاطم، قالب دار و یا در غیر این صورت به طور کلی بی کیفیت ویدئو به دنبال گرفتن.

از آنجا که اندیشه iMessage (این فقط برای دستگاه های اپل است) را پشتیبانی نمی کند سپس فیلم یا عکس اواخر با متن پیش فرض پیام رسانی برنامه همیشه بیش از MMS ارسال می شود. این ممکن است تغییر پس RCS به طور گسترده ای در دسترس می شود، اما این است که چگونه آن را در در حال حاضر کار گرفته شده است.

چه شما می توانید در مورد آن

اگر شما نیاز به ارسال ویدئو و آن را به کیفیت بالا و سپس اولین قدم این است که توقف آنها را بیش از MMS ارسال. رفتن همیشه به فشرده سازی و هیچ چیز شما می توانید انجام دهید که در مورد وجود دارد.

با این حال، چند راه حل های دیگر وجود دارد: ایمیل

  • : در حالی که اکثر خدمات ایمیل محدودیت های اندازه برای پیوست، این است پاسخ خوب اگر فیلم کوتاه تر هستند. سریع، کارآمد و هر کس آن است.
  • سایر مشتریان ارسال پیام: از MMS مسلما گزینه کم کارآمد برای به اشتراک گذاری فیلم ها، فقط با استفاده از پلت فرم های پیام رسانی دیگر — مانند شناسه فیس بوک. ویدیو فشرده سازی نیست و بر خلاف ایمیل، هر نوع محدودیت های اندازه سخن ندارد.
  • سهم از ابر : اگر ویدیو را در تلفن خود ضربه می توانید همیشه آن را به یک سرویس مانند گوگل درایو Dropbox را, عکس, و یا مشابه آپلود و سپس لینک اشتراک با گیرنده — شما حتی باید قادر به ارسال لینک گفت: از طریق اس ام اس ، ساخت آن را تقریبا به عنوان مناسب که مستقیم پیام ویدئویی.

یک چیزی که ارزش حفظ در ذهن اینجا محدودیت دارد: به اشتراک گذاری ویدیوها از شبکه تلفن همراه شما خواهد شد تا پهنای باند خود را به خوردن. اگر شما در Wi-Fi، بنابراین آنها نمی خواهد از طریق درپوش داده خوردن تمام موارد بالا، به آن اتصال پیش فرض خواهد شد.