چگونه به دریافت خود آمازون نخست تخفیف آمازون کل گیک غذاهای بررسی

که نورد تمام اعضا نخست دو تخفیف به هر غذاهای کل در کشور. اگر می خواهید برای دریافت در عمل صرفه جویی در پول در آنچه شما باید بدانید که اینجا است.

چگونه به تنظیم کردن شما نخست تخفیف

آمازون سعی کنید آن را به سادگی ممکن است به شما تخفیف هنگام خرید بروید، اما شما هنوز هم نیاز به انجام کمی پا کار می آن را راه اندازی. شما باید دو گزینه بسته به چگونه شما می توانید از تخفیف های خود را ترجیح می دهند. شما می توانید یا نصب برنامه های غذاهای کل بر روی تلفن خود و اسکن بارکد هر بار که شما را بررسی کنید, یا شما می توانید لینک شماره تلفن خود را به حساب آمازون و صندوقدار که به که هر بار که شما را به اتمام.

گزینه 1: اسکن QR کد

اگر می خواهید بروید دانلود برنامه و اسکن کد هنگامی که شما چک کردن، این مراحل را دنبال:

  1. دانلود و نصب تمام غذاهای نرم افزار برای اندروید یا iOS.
  2. ورود به حساب خود آمازون در حدود
  3. برنامه را باز کنید هر زمان که شما بررسی کنید برای پیدا کردن کد QR باید اسکن کنید.

این کد QR هر 30 ثانیه و یا تا، بسیار شبیه به دو فاکتور تایید کد را تغییر می دهد. این جلوگیری از شما را از گرفتن عکس و به اشتراک گذاری آن در اطراف است.

گزینه 2: لینک شما شماره تلفن

اگر شما نمی خواهید برای نصب این برنامه، شما شماره تلفن خود را برای تایید هویت شما استفاده کنید. برای انجام این کار, این مراحل را دنبال کنید:

  1. نشانه به حساب آمازون و سر به این صفحه.
  2. کلیک کنید “به روز رسانی تنظیمات کنار «استفاده از شماره تلفن همراه خود را.»”
  3. اطمینان شماره مورد نظر شما را مشاهده کنید درست است و یا اگر شما نیاز به آن را وارد کنید.
  4. فعال کردن ضامن است که خوانده شده “من شماره تلفن همراه استفاده کنید که پرداخت.”

در حال حاضر، زمانی که شما اتمام شما be قادر to صندوقدار برای نگاه کردن به شماره تلفن خود را بپرسید. بر خلاف گزینه کد QR به نظر نمی رسد به هر روشی که تو یکی از با استفاده از حساب نخست به معاملات را تایید.

آمازون در فروشگاه

به شما می دهد نوع دو راه برای صرفه جویی در هزینه در فروشگاه های خود را چگونه به پیدا کردن معاملات هنگامی که شما هستید: فروش برچسب آبی است که فقط دو موجود نخست اعضا و فروش برچسب زرد است که در دسترس هستند اما نخست اعضا دریافت اضافی 10 ٪ ، بر قیمت فروش اظهار داشت.

زرد فروش هستند همه جا

که اضافی 10 ٪ خاموش شما برای فروش اقلام برای انجام بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین برای خود پس انداز نخست می گذرد. برچسب فروش زرد مانند آنهایی که در بالا هستند سراسر فروشگاه شما نمایش موارد تخفیف است که در حال حاضر در جریان است. به عنوان عضو نخست شما را به پرداخت 10% کمتر از قیمت برچسب زرد بزرگ. بنابراین، استفاده از آب پرتقال در عکس بالا شما اضافی $0.14 کردن $1.39، قیمت خود را ساخت $1.25 را. بد نیست!

برچسب شده فروش ویژه فروش موارد فقط برای شما

زیرا غذاهای کل به پر کردن آن در فروشگاه ها با تخفیف برخی از مشتریان بدون اشتراک نمی تونم نمیخواهد فروش برچسب آبی احتمالا کمی بیشتر نادر است آبی. به جای دیدن برچسب سراسر هر قفسه غرفه های گاه به گاه و یا درپوش پایان با یک علامت بزرگ آبی می بینید. در برخی موارد وجود حتی خواهد نشانه معلق بالا ایستاده. به عنوان مثال هر دو در عکس بالا می بینید. این فروش است که فقط برای شما و دیگر اعضای نخست خواهد بود. شما احتمالا سفر خرید خود را در اطراف این ساختمان نیست اما شما ممکن است چند معاملات خوب در اینجا و آنجا به خصوص در فصلی یا آیتم های ویژه پس نگه داشتن چشم را برای آنها.


بنابراین شما نباید روند خرید خود را به تنظیم حد روند استفاده از تخفیف های نوظهور خود را نسبتا ساده است. اگر شما به طور معمول در غذاهای کل مغازه نمی، آن هنوز به اندازه کافی به شما برای شروع است، اما اگر شما در حال حاضر مشتری به طور منظم و یا اگر شما می تواند با فشار کم, این تخفیف را فقط ممکن است کمی عمیق تر به جهان آمازون شما ممکن است باشد.