بازگرداندن اپل تلویزیون از راه دور در D-Pad

لای شیار در اپل سیری تلویزیون دور در بهترین حالت استفاده از خسته کننده است، اما راه های اطراف آن وجود دارد اگر شما نه می توانست سنتی D-pad.

مشکل با لای شیار دور سیری

نمی کنید من اشتباه; از راه دور سیری یک بهبود بزرگ بیش از نسل قبلی است. علاوه بر سیری دکمه و کنترل صدا تنها تلویزیون اپل خیلی مفید و آسان برای استفاده می کند. با این حال، لای شیار مرور در منوها بسیار خسته کننده می کند.

بزرگترین مشکل این است که من همیشه به کش رفتن بیش از حد یا کافی نیست، زمانی که من فقط از طریق ویدئو، هستم و یا نیاز به حرکت از طریق لیست طولانی که مسئله بزرگ نیست به نظر می رسد. اما اگر بخواهم به آرامی حرکت از طریق لیست و هر مورد یک لای شیار آن دشوار است برای انجام این کار می کند.

در حالی که حساسیت لای شیار در تنظیمات را تغییر دهید من هرگز می تواند تنظیمات کامل پیدا کردن در گزینه های حساسیت های موجود (آهسته متوسط و سریع). شاید فقط من و هماهنگی انگشت درهم و برهم من است، اما خسته کننده به حداقل می گویند.

اگر شما مشکلات مشابه با لای شیار دور سیری راه fews اطراف آن وجود دارد.

مرتبط با: 14 اپل تلویزیون از راه دور راهنمایی و ترفندها شما باید بدانید

ساده ترین حل: استفاده از لای شیار به عنوان D-Pad

 IMG_2782_stomped

چه اکثر کاربران اپل تلویزیون نمی دانم است که لای شیار از راه دور استفاده کنید به عنوان سنتی D-pad.

همه شما باید انجام دهید این است از دست دادن در یک منطقه خاص در لای شیار که مربوط به جهت می خواهید بروید. بنابراین برای مثال، اگر شما می خواهید به پایین، از دست دادن قسمت پایین لای شیار می. اسکرول تا خواهد بود نیاز به ضربه زدن روی قسمت بالای لای شیار، و غیره.

این گوهر کمی پنهان یک ویژگی است که به مرور در منو کمی ساده تر برای کسانی که دان می توانید است ‘ ŧ مانند در لای شیار کنید.

استفاده از نسل بعدی اپل تلویزیون از راه دور

احتمالا گزینه ایده آل نیست اما اگر شما مایل به استفاده از D-pad از راه دور که 100 ٪ سازگار با تلویزیون اپل است و سپس از راه دور تلویزیون با اپل 3 تنها راه برای رفتن است.

این آثار با تلویزیون اپل 4 و 4 k مدل و هنوز هم برای خرید به طور مستقیم از اپل در دسترس است. با این حال، آن دکمه سیری از دست رفته است و دوره کنترل، بنابراین اگر شما خوب رفتن بدون آن و سپس شما زیادی برای رفتن.

به علاوه، این فقط 19 $ (نسبت به 59 دلار برای سیری از راه دور)، اصلی باعث تلویزیون اپل از راه دور فوق العاده ارزان جایگزینی گزینه اگر شما از راه دور سیری می شکند یا گم می شود و شما نمی توانیم یک نام تجاری جدید.

استفاده جهانی از راه دور

طرح کلی top_photo_edited،

اگر از راه دور تلویزیون اپل اصلی می تواند آن را برای شما را قطع نمی, شما می توانید به جای استفاده از راه دور جهانی — که شامل D-pad واقعی و همچنین به عنوان یک دسته از قابلیت ارسال و ویژگی های.

کنترل از راه دور جهانی بزرگ برای سیستم های سرگرمی هستند چرا که آن شما را با یک رابط برای همه چیز، به جای داشتن به استفاده از کنترل از راه دور جداگانه برای هر دستگاه فرد فراهم می کند. بنابراین نه تنها می کنید D-pad خود را برای کنترل تلویزیون اپل اما شما نیز گام تا بازی سینمای خانگی خود را در روند.

مرتبط با: نحوه کنترل شما کل خانه تئاتر با لاجیتک هماهنگی از راه دور

لاجیتک 650 هماهنگی با من تلویزیون اپل استفاده کنید و این خیلی خوب کار می کند. البته، شما از دست دادن برخی از قابلیت های با تلویزیون اپل، مثل این است که بتواند به راحتی از طریق این ویدئو و یا بهره برداری در لای شیار به قله سریع که چگونه مالش دادن زمان زیادی در فیلم چپ. با این حال، بسیاری از عملکردها است که شما می خواهید هنوز هم وجود دارد.

البته فراموش نکنید که شما می توانید خود را از راه دور تلویزیون خود را کنترل تلویزیون اپل نیز استفاده کنید. همانطور که اکثر کنترل از راه دور که با تلویزیون می آیند که بزرگ نیست این گزینه محبوبترین نیست، اما اگر شما احساس نمی مانند پیشنهاد می splurging بدهید در از راه دور جهانی آن گزینه ای است.