جعبه سکته Xiaomi در نهایت می شود به روز رسانی، تداوم کاربران تا Oreo اندیشه

 Xiaomi Mi جعبه Xiaomi

به روز رسانی, 26 ژوئن 2018: آن به نظر می رسد مانند floodgates باز Xiaomi است برای تمام جعبه Mi صاحبان Oreo اندیشه را به جعبه جریان در می آید جدی.

بروز رسانی توسط redditor ایالات متحده در AndroidTV subreddit خال خال بود. با این حال، کاربران در آرژانتین، استرالیا، کانادا، شیلی، فرانسه، آلمان، هند، مالزی، مکزیک و پرتغال گزارش داده که آنها را دریافت Oreo بیش از حد.

 اندیشه Oreo بروز رسانی برای کادر سکته قلبی Xiaomi.

جعبه سکته قلبی شخصی من وارد شده از طریق Gearbest دریافت کرده است همچنین بروز (نگاه کنید به تصویر بالا)، وزن در 615.8 مگابایت. Oreo آندروید برای جعبه جریان دستیار گوگل صفحه اصلی نگهداری، مبتنی بر کانال و کانال “بازی بعدی” برای دسترسی سریع به قسمت تلویزیون جدید ارائه می شود.

اخبار از rollout برروی جعبه سکته چند هفته پس از انویدیا را سپر تلویزیون دیدم Oreo آندروید بروز رسانی در پایان ماه مه آید. شرکت گرافیک مکث rollout، با این حال، با توجه به اشکالات چند است. انویدیا به توییتر جاری می گویند “هیچ اعلام رسمی” ساخته شده است مورد rollout تجدید نظر صورت گرفت.

جعبه Mi Oreo به روز رسانی را دریافت کرده است؟ دیگر ویژگی متوجه? سپس ما در بخش نظرات اطلاع دهید!

مقاله اصلی سال 2018 2 مه: Xiaomi Mi جعبه (که به سکته جعبه 3) به یکی از محصولات موفق این شرکت در غرب با توجه به آن برچسب قیمت $69 ارزان و در دسترس از طریق خارج شده بود. آن در اندیشه باد صبا 6.0 از انتشار آن ۲۰۱۶ گیر شده است، اما رسد نام تجاری چینی در فشار دادن دکمه بروز رسانی.

با توجه به موضوعات در XDA توسعه دهندگان و بد (هر دو خال دار توسط پلیس اندیشه )، چند کاربران گزارش داده اند که خود را تلویزیون آندروید طراحی جعبه به اندیشه Oreo 8.0 روز شده است. در واقع یکی که گزارش آنها redditor دریافت بروز رسانی آوریل امنیت 2018 کنار انتشار قابلیت ارسال تصاویر نیز هست (در زیر).

به نظر می رسد مانند چند روز رسانی گیرنده در برنامه بتا برای دستگاه انجام گرفت قبل از به روز رسانی رسمی بازدید تمام صاحبان Mi جعبه طوری که آنها ممکن است بخشی از انتشار زود هنگام و بیش از حد هوا.

این همچنین به معنای که Xiaomi نان بادامی اندیشه تنها داشتن بتا برای به روز رسانی 7.0 را صادر شده را نادیده گرفته است. معلوم نیست چه نوع از ویژگی های Xiaomi با بروز رسانی جدید آورده است، اما گوگل قبلا دستیار ادغام کرد.

آنچه در آن ارزش, من هر چیزی را در جعبه سکته قلبی شخصی من دریافت نکرده، اما من نگه داشتن چک کردن و این پست به روز درآمده.

2016 Mi جعبه ابزار جریان گذشته از Xiaomi، اوایل امسال راه اندازی شد سکته قلبی جعبه 4 و سکته قلبی جعبه 4 c نیست. این جعبه با استفاده از رابط PathWall این شرکت برای توصیه مبتنی بر هوش مصنوعی در چین تنها. در حالی که جعبه Mi 4 c 1 GB است و با استفاده از راه دور مادون قرمز به جای جعبه سکته Xiaomi 4 2 گیگابایت RAM و بلوتوث از راه دور، ارائه می دهد.