بهترین پخش کننده موسیقی محلی برای آندروید

در حالی که جریان موسیقی انتخاب محبوب ترین امروزه به نظر می رسد، هنوز هم وجود دارد که زیر مجموعه زیادی از مردم است که ترجیح می دهند موسیقی محلی ذخیره می شود. اگر شما به موسیقی محلی اینجا بهترین بازیکنان برای آندروید.

شما می دانید که چگونه آنها می گویند بهترین دوربین شما با شما داشته است؟ خوب در این مورد همین امر به پخش موسیقی–موسیقی گوگل بازی کشتی در تقریبا هر گوشی ها وجود دارد و معلوم است که انتخاب لعنت جامد برای نواختن موسیقی های محلی خود را هم.

این ارائه می دهد که رابط کاربری بصری کتابخانه پشتیبانی لیست پخش و حتی EQ برای دریافت آهنگ خود صدایی راه شما. اگر شما به پادکست ها، بنابراین شما می توانید برای تمام نیازهای خود را موسیقی و پادکست از نرم افزار همان مغازه به عنوان پاداش اضافه شده گوگل بازی موسیقی podcatcher داخلی است. این خیلی راحت است.

به علاوه، اگر شما تا کنون تصمیم به سوئیچ را بیش از یک بسته جریان، شما فقط می توانید بروید با پخش موسیقی همه دسترسی و موسیقی محلی و جریان خود را در همان محل است. برنده است.

اگر چیزی در مورد استفاده از موسیقی بازی شما راه اشتباه و یا آن فقط شانه با پشتیبانی از پادکست و که احساس بیش از حد “cluttery” و سپس شما عشق پالسار و BlackPlayer. ما معمولا سعی کنید انتخاب یک برنامه در هر رده، اما هر دو از این برنامه های عالی هستند. آن را خیلی سفت است که تنها یکی را انتخاب کنید.

پالسار

نگاه و احساس از هر app است بسیار مشابه با هر ارائه آلبوم، هنرمند، سبک، پیگیری و مشاهده در رابط swipeable. بنابراین شما می توانید ببینید که دقیقا چگونه خود را در دستگاه ذخیره سازی موسیقی پالسار همچنین مشاهده پوشه ها.

هر دو نرم افزار نیز قابلیت EQ پردازنده و همچنین ویژگی های مختلف پخش — مانند بدون فاصله و محو جفتی. تم پشتیبانی در هر دو برنامه را پیدا کنید، اما BlackPlayer گزینه های سفارشی سازی بیشتر ارائه می کند. اگر چیزی است که شما بعد از شما و سپس شما ممکن است بخواهید نگاهی نزدیک تر BlackPlayer اولین.

BlackPlayer

هر دو نرم افزار ارائه رایگان ((Pulsar/BlackPlayer) و نسخه پرداخت. برای نسخه های پرداختی پالسار طرفدار آن $2.99 و BlackPlayer سابق که 3.29 می آید. ارائه نسخه های پرداخت مانند تم های بیشتر و بهتر برابری و برخی از گزینه های سفارشی سازی اضافی.

موسیقی Best of Cloud-Stored: CloudPlayer (آزاد و $ 7.99)

خوب، این یکی ممکن است باشد کشش چیز “موسیقی محلی” فقط کمی، اما اگر شما ترجیح می دهند که نگه داشتن موسیقی ذخیره شده در دراپ باکس گوگل درایو یا OneDrive, هیچ دلیلی که شما باید قادر به وجود ندارد این جریان به طور مستقیم از آن مکان. که از بهترین هر دو جهان است: شما می توانید تعریف نرخ فرمت و بیت آهنگ های خود را، نگه داشتن ذخیره سازی بر روی دستگاه شما از بیش از حد به سرعت پر شدن، و مجبور به صرف پول نقد در جریان موسیقی بسته.

اگر شما پس از آن، این است که پس CloudPlayer پلیر موسیقی برای شما. نه تنها آن ارائه دسترسی به درایو و دراپ باکس یا OneDrive کاتالوگ، آن را بر روی ویژگی های شما انتظار از یک دستگاه پخش موسیقی کم نیست. شما پیدا کنید پخش بدون فاصله، دوره عادی، Last.fm scrobbling، اکولایزر، و بیشتر همراه برای سوار شدن. CloudPlater پشتیبانی از تم ها و همچنین تعداد انگشت شماری از دیگر ترفند های مبتنی بر رابط–مانند نمایش سفارشی ناوبری و قفل صفحه نمایش.

است سخت ترین مانع برای پرش به CloudPlayer قیمت: به مجموعه ای کامل از ویژگی های شما باید به پوسته از $7.99، که بسیار پر هزینه برای یک برنامه است. حداقل 30 روز قبل از اینکه شما تصمیم امتحانش می. و کمتر از یک ماه از جریان اشتراک موسیقی معمولی.