لبه را شدت بلوک تبلیغات در آندروید و آیفون مایکروسافت

adblocker به همراه نسخه لبه معنی هر کسی که می خواهد برای جلوگیری از تبلیغات به سادگی نیاز به ضامن تنظیمات اضافه است.

لبه را برای آی فون و آندروید سال گذشته راه اندازی و جذب آهسته بوده است. ویژگی adblocking که در حال حاضر در بتا لبه آندروید در دسترس است، به احتمال زیاد تلاش برای تغییر آن است.

مرتبط با: چرا آگهی شرکت های عشق گوگل مسدود کننده آگهی ویژگی های حفظ حریم خصوصی بلکه نفرت اپل

adblocking موبایل بی سابقه نیست: گوگل کروم بلوک برخی از تبلیغات به عنوان مثال، و سافاری، فایرفاکس و اپرا تمام پشتیبانی adblocking به نوعی. مایکروسافت در آگهی مسدود کننده که همکاری با Adblock پلاس است منحصر به فرد در آن ضامن تنظیمات ساده–بدون نیاز به افزودنی های شخص ثالث — تقریبا تمام تبلیغات را مسدود خواهد شد. در اینجا این است که تام وارن نوشتن گاردین

به عنوان شرکت با Adblock پلاس برای ساخت این قابلیت را مستقیم به مرورگر همکاری مایکروسافت مرحله معني دار است. گوگل قبلا آگهی خود در Chrome برای آندروید, اما نه تهاجمی از Adblock پلاس و آگهی های بیشتر در اکثر سایت های مسدود نشده مسدود کردن پرده برداری کرد. موزیلا فایرفاکس مرورگر آندروید نیز شامل فرم ساخته شده آگهی مسدود کردن اما فقط در طول یک جلسه خصوصی در تب فعال. کاربران آندروید سامسونگ قادر به نصب افزونه Adblock به بلوک تبلیغات در مرورگر سامسونگ نیز می شود.

لبه پیشرفته ترین مرورگر های موبایل نیست، اما این یکپارچگی شسته و رفته برای کاربران کامپیوتر ارائه می دهد — وجود دارد ادامه در ویژگی های کامپیوتر، برای مثال. ویژگی های مانند این می تواند به گرفتن برخی از توجه و شاید حتی کمک مایکروسافت آندروید گوگل راه استعمار ویندوز با کروم استعمار. من مطمئنم که این ایده، به هر حال است. آن خواهد بود جالب است ببینید اگر آگهی مسدود کردن با این تلاش جز آن دسته از ما که زندگی را می کند ممکن است آنلاین را ترجیح می دهم آن اگر مایکروسافت در مورد این بنا به دلایل دیگری رفت.