بهترین در دیوار هوشمند نور بررسی سوئیچ ماهواره

اگر لامپ هوشمند شما چیزی نیست (اگر چه ما تمایل دارند که آنها را دوست دارم)، سپس سوئیچ هوشمند نور ممکن است بیشتر تا خود کوچه. اینجا بهترین در دیوار هوشمند سوئیچ نوری شما باید در نظر بگیرید اگر شما می خواهید به بازی روشنایی را به سطح بعدی.

چرا با لامپ های هوشمند به طور هوشمند برود؟ در حالی که لامپ های هوشمند بزرگ است — و کامل مناسب برای هر کسی که می خواهید نیست یا نمی تواند یک ظرف غذا با سیم کشی خانه (مانند مستاجرها) — یک حرکت نزولی بزرگ وجود دارد: عمل اتفاق می افتد در لامپ و نه که سوئیچ. در حالی که به سوئیچ به تنهایی ممکن است به یاد داشته باشید، ممکن است همسر بچه ها یا مهمان خانه خاموش خود لامپ هوشمند با سوئیچ دیوار تبدیل نگه داشتن است.

در عوض، سوئیچ هوشمند با استفاده از ویژگی هوشمند مشابه اما در قالب آشنا که هر کسی به راحتی می تواند درک. به علاوه، شما می توانید لامپ های موجود خود را حفظ و نور لامپ. با توجه به آن، اجازه دهید حفاری به چیزهایی که شما باید در نظر هنگام خرید برای سوئیچ هوشمند و همچنین بیش از تراکم های بالا ما.

آنچه که به دنبال

به نور هوشمند سوئیچ, چند چیز مهم به خاطر داشته باشید که برای خرید.

اولا, شما باید بدانید یا نه نیاز به سوئیچ نور هوشمند سیم خنثی و اینکه جعبه سوئیچ نور شما آن را در نصب کنید بی طرف سیم قابل دسترسی است. منظم سوئیچ نوری به سادگی دور زدن سیم خنثی است، اما در اکثر خانه ها، هنوز هم قابل دسترسی است. با این حال، در خانه های قدیمی آن می تواند ضربه و یا خانم, بنابراین مطمئن شوید که شما چک کنید را اکثر هوشمند سوئیچ نوری نیاز به یکی.

ثانیا، شما می خواهید تصمیم می گیرید اگر شما کلید هوشمند می تواند خود چراغ کم نور و یا فقط به عنوان ساده روشن/خاموش سوئیچ با قابلیت ضد نور بدون عمل. در حالی که دیگران تنها روشن/خاموش چراغ کلید هایی هوشمند نور هر دو را انجام دهد.

در نهایت، چگونه شما خود را سوئیچ نور هوشمند برای اتصال به شبکه شما شود؟ به طور معمول، زن و شوهر از گزینه های پایین می آید: سوئیچ که اتصال مستقیم به Wi-Fi و یا اتصال به یک مرکز smarthome با استفاده از Z-موج یا زیگ بی. با این حال، برخی از گزینه های اتصال در روش های اختصاصی دیگر.

هنگامی که شما ایده خوبی از آنچه شما دنبال آن هستید، در اینجا به برخی از بهترین سوئیچ نور هوشمند برای خرید، از جمله گزینه های مختلف برای روش های مختلف اتصال.

به طور کلی بهترین: Lutron Caseta ($ 60)

اگر شما به دنبال کرم محصول در هوشمند، سوئیچ نوری، نگاه دیگری به جز Lutron را Caseta خط. دوزخ، آنها هستند که اختراع دیمر سوئیچ در وهله اول.

Caseta دستگاه های اختصاصی بی سیم RF سیگنال به جای زیگ بی فی موج Z استفاده یا، پس آن دخالت نمی یا توسط دستگاه های smarthome دیگر با مقصود باشد. بله که شما نیاز به یک هاب اختصاصی، اما هنگامی که شما شروع به تجهیز تمام خانه خود را با کلید های مختلف ارزش آن — Caseta فرکانس واقعا کمک می کند تا با قابلیت اطمینان هنگامی که شما تمام انواع دستگاه های دیگر در سراسر خانه شما.

علاوه بر این، Caseta، سوئیچ نوری سیم خنثی تا آنها را در خانه های قدیمی تر کار کنید و نصب به طور کلی آسانتر نیاز ندارد.

انواع مختلفی از سوئیچ ها برای انتخاب از، از جمله dimmers وجود دارد و یا فقط راست بالا روشن/خاموش سوئیچ ها, و شما حتی کمی کنترل از راه دور به حمل اطراف خانه با شما یا در مکان های مناسب، شما این امکان را قرار داده سوئیچ نور را می توانید هر کجا که شما آن را در راه می خواهید.

کیت شروع با هاب سوئیچ دیمر و از راه دور می آید. پس از آن، شما می توانید کلید بیشتر سراسر $50-60 $ هر یک، بسته به مدل آن را خرید.

جنرال الکتریک در دیوار هوشمند دیمر ($ 40)

اگر شما در حال حاضر مرکز smarthome است که Z-موج و/یا زیگ بی، تعداد انگشت شماری از مختلف سوئیچ نوری است که استفاده از این پروتکل های بی سیم دو جنرال الکتریک باعث می شود اما در و دیواری هوشمند دیمر یخ به طور خاص گزینه خوبی است.

نیاز به سیم خنثی، بنابراین مطمئن شوید که جعبه گزینه یکی قابل دسترس است اما دیگر از آن شما میتونید ادامه دهید. شما می توانید تمام انواع چیزهای مانند ایجاد صحنه های تنظیم برنامه و بدیهی است که کم نور چراغ های خود را به سطح هر چه می خواهید انجام دهید. است که قابلیت کار در راه اندازی کلید سه راه اگر لازم باشد.

و بسته به چه توپی smarthome شما آن را به اتصال آن ادغام می توانید به هر تعداد از سیستم عامل smarthome دیگر مانند IFTTT الکسا دستیار Google و بیشتر.

Eufy هوشمند سوئیچ ($ 23)

اگر شما aren ‘ ŧ رفتن به دسته نور هوشمند نصب می شود می رود در خانه خود، اگر شما می خواهید برای رفتن دور با فقط چند می توانید مسیر Wi-Fi. هستند بسیاری از انتخاب، اما سوئیچ هوشمند Eufy انتخاب ما به سادگی است زیرا خیلی مقرون به صرفه است.

که کمتر از 30 دلار، آن قابل مقایسه با Belkin WeMo نور سوئیچ و TP Link Kasa هوشمند Wi-Fi روشن سوئیچ، که هر دو تماس بگیرید به مو زیر 40 دلار است.

با سوئیچ Eufy می توانید تنظیم ساعت و برنامه، کنترل آن با دستیار گوگل یا الکسا و فعال دور حالت مانند کسی است که آن می رسد که چراغ های خود را randomizes خانه.

متاسفانه, آن را نیاز به اتصال به سیم خنثی و هیچ گزینه ای دیمر وجود دارد–فقط روشن/خاموش سوئیچ. اگر می خواهید به ضد نور شبکه سوئیچ قابلیت از نور Wi-Fi، اگر چه شما برای آن پرداخت صمیم قلب Belkin و Kasa هوشمند سوئیچ دیمر را.

محترم ذکر است: سوئیچ Ecobee + (100 دلار)

در حالی که آن است نه یک کلید که هر کسی فقط می خواهم در خانه خود را تغییر Ecobee + حداقل ارزش اشاره ای برای کسانی که برخی از اضافی زنگ ها و whistles است.

فروش بزرگترین نقطه از سوئیچ + است که آن را ساخته شده الکسا است. این تنها بدان معنا نیست که آن الکسا را پشتیبانی می کند و با استفاده از دستیار صدا کنترل می شود اما این به معنای واقعی کلمه می توانند به عنوان دستگاه اکو، کامل با میکروفون و بلندگو.

بنابراین آن روشن و خاموش کردن چراغ های خود را مبتنی بر چه کسی در اتاق است یا نه می سوئیچ نیز سنسور حرکت های داخلی است. فناوری که آن می توانند به عنوان دیگر دما ترموستات هوشمند Ecobee اما weirdly این شرکت است نه حرف سوئیچ (جناس در نظر گرفته) در آن ساخته وجود دارد.

که 100 دلار و با میکروفن داخلی آن سوئیچ نور است که هر کس می خواهید نیست، اما اگر شما در بازار برای یک کلید هوشمند و اکو شده است، این فقط ممکن است این لایحه مناسب.