بهترین Smartwatch برای کاربران آندروید است؟ -بررسی گیک

وقتی که می آید به چیدن smartwatch برای کاربران iOS خیلی ساده است: خرید Apple Watch. اما اگر شما یک کاربر اندیشه، گزینه های بیشتر وجود دارد و هر یک با اشکالاتی خود می آید.

قبل از تلاش برای پخش است که برای شما مناسب است را انتخاب کنید شروع, این ایده خوبی است برای برخی از زمان برای کشف کردن آنچه شما می خواهید خود را سازمان دیده بان برای است. یک راه سریع برای مشاهده اطلاعیه ها بدون چیدن تلفن خود? ردیاب تناسب? چه در مورد پشتیبانی — وجود دارد برنامه های خاص شما در مچ دست خود را نیاز دارید؟ این پرسش ها (و ادامه) شما درست smartwatch برای نیازهای خود را شناسایی کند.

اگر شما بیشتر علاقه مند در تناسب اندام، به عنوان مثال، یک گزینه از Fitbit احتمال زیاد بهترین انتخاب شما قصد است. اما این بیشتر از ردیاب تناسب با ویژگی های smartwatch که می تواند برخی از چیزهایی که مورد نظر باشد که آن را به قابلیت های پیشرفته تر می آید.

سپس دو گزینه هستند اگر می خواهید به smartwatch برای اطلاع رسانی معکوس و نرم افزار: سیستم عامل پوشیدن دستگاه یا دنده سامسونگ. در حالی که هر دو ارائه یک تجربه واقعی smartwatch، آنها هر دو دور از کامل است.

با که در ذهن، بیایید که پخش بهترین برای شما اکتشاف است.

بهترین Smartwatch برای علاقه مندان تناسب اندام: عکس Fitbit

است که این نقطه Fitbit قهرمان بی بدیل در صحنه ردیاب تناسب اندام را برای مدتی طولانی بوده است. اما زمانی که شرکت خریداری smartwatch ساز سنگریزه, همه چیز تغییر کرد. آن زمان در حالی که اولین تناسب اندام ردگیر/smartwatch هیبرید دستگاه بیرون آمدن — یونی Fitbit — و با بررسی بدون زرق و برق به محض ورود دریافت کرده بود.

اما این شرکت smartwatch دوم بالعکس، گوهر واقعی است. که 200 دلار، 100 دلار کمتر از یونی است و طراحی کلی است بسیار پاک تر از یونی نیز هست. برنده مطلق در سراسر است.

در مقایسه مستقیم عکس همه چیز یافت در یونی، ذخیره برای یک چیز است: پردازنده GPS. اگر ساعت شما را در حال اجرا و یا دوچرخه سواری استفاده می کنید، شما هنوز هم نیاز به تلفن با شما برای اندازه گیری دقیق GPS در عکس که در آن Iconic خود تراشه GPS ساخته شده است.

در غیر این صورت، عکس smartwatch براق پاک کاربردی و کاملا قاتل است. در پنج رنگ مختلف می آید–سه گزینه “منظم” و دو نسخه ویژه که قیمت 30 دلار توسط جک به. این دسترسی به برنامه های مانند پاندورا و استارباکس، ضربان قلب ساخته شده نظارت NFC برای پرداخت های تلفن همراه (Fitbit پرداخت)، خواب ردیابی دارد و یک ویژگی کاملا از ویژگی های دیگر به او — شما می توانید آنها را همه در اینجا را.

اگر شما به دنبال smartwatch با تمرکز بر تناسب اندام نگاه نه بیشتر از عکس Fitbit. کاملا ارزش بهترین در بازار در حال حاضر در این صحنه.

Smartwatches بهترین برای هر کس دیگری: وجود ندارد یکی (برای در حال حاضر)

اگر شما علاقه مندان تناسب اندام smartwatch چیدن آسان است. با این حال، اگر علاقمند به تناسب اندام ردیابی انتخاب شما بسیار پیچیده و دشوار تر است. در واقع بسیار آسان است به استدلال می کنند به سادگی وجود دارد یک انتخاب خوب در این بازار است.

هنگامی که آن پایین می آید، دو گزینه جدی وجود دارد: سیستم عامل گوگل را می پوشند و سامسونگ مبتنی بر Tizen دنده. فرم است در جای نسبتا بد راست، رفتن سرد بیش از چند ماه گذشته. دوم، از سوی دیگر فقط ندارد اکوسیستم یکی ممکن است بخواهید از smartwatch — همچنین کمک کند که کارکنان سامسونگ به تازگی ساعت دنده است که اجرای سیستم عامل لباس پوشیدن خال دار شده است. سامسونگ ممکن است از Tizen به سایش تعویض دنده که پیشامد بدی برای ساعت دنده فعلی است.

بنابراین به put it با صراحت: اکنون بهترین زمان برای خرید smartwatch اگر شما علاقه مند در Fitbit نیست — در آن می خواهم خرید گوشی های هوشمند جدید هنگامی که این شرکت صف قابل توجهی در سال های تازه بود.

خوشبختانه، نور در انتهای تونل در اینجا وجود دارد. Qualcomm گفته است کار بر روی یک تراشه جدید به طور خاص برای تماشای پوشیدن سیستم عامل است که “قابل توجهی پلت فرم سیستم عامل سایش تغییر خواهد کرد.” سایش تلاش می کند به دست آوردن هر نوع کشش واقعی در بازار smartwatch از زمان آغاز آن، زمانی که آن را بود به نام اندیشه می پوشند که معامله بسیار بزرگ است.

سامسونگ دنده.

که تراشه در مجموعه ای به این سقوط است که همچنین کاملا با شایعه دیگر خطوط اولین کلمه در خیابان می گوید: گوگل را راه اندازی سری smartwatches پیکسل که پیکسل های سالانه آن حتی این اکتبر. بسیار مثل تلفن های پیکسل و Pixelbook قبل از آن این راه بسیار خوبی به نمایش گذاشتن قدرت پوشیدن سیستم عامل خواهد بود — با فرض شرکت است رفتن به انجام بیش از فقط چوب همان سیستم عامل قدیمی بر روی سازمان دیده بان جدید با تراشه های جدید فانتزی. اگر گوگل به رقابت با Apple Watch می خواهد سیستم عامل نیاز makeover واقعی می پوشند.

با گوگل شایعه فشار آینده برای سیستم عامل می پوشند و تراشه Qualcomm جدید، می سازد بسیاری از حس که سامسونگ را نیز test بنابراین به نظر می رسد که ستاره هستند حداقل تا حدودی هماهنگی با سیستم عامل جدید پوشیدن با پلت فرم smartwatch خود می سازد.

اگر شما به دنبال برای خرید smartwatch هر زمان به زودی, آن است که احتمالا بهترین ایده صبر است. هیچ کس smartwatch نیاز دارد — اگر شما در حال حاضر یکی، ما نشان می دهد چسبیده با آن در حال حاضر. اگر شما فقط در بازار منتظر آن برای چند ماه جدید به گوگل و سامسونگ یا چه با ارائه آینده آنها را مشاهده کنید.

شما به احتمال زیاد خواهد شد خوشحال بود — و اگر تغییرات کافی به خواستگاری شما نیست پس هر چه مدل شما دنبال آن هستید در حال حاضر در خواهد شد هنوز هم در دسترس باشد. صبر است که قطعا یک فضیلت است.

تصویر های اعتباری: mhong84 / Shutterstock. com