چگونه به را گوگل صفحه اصلی اطلاع شما وقتی کسی حلقه شما لانه سلام

دوم سلام شما را بر روی تلفن خود را هر زمان که کسی حلقه doorbell را، اما اگر شما از صفحه اصلی گوگل نیز دستیار گوگل با صدای رسا می توانید اعلام کسی را در درب است که می تواند هشدار.

مرتبط با: دوم سلام نصب: 3 چیز شما باید بدانید

چگونه این بپرسید شما از تنها سنج doorbell است? خوب، قطعا کمی شبیه است اما گوگل صفحه اصلی همچنین شما که دقیقا همان فرد اگر دوم سلام او را می شناسد یا بر آن قابلیت چهره آشنا (که تنها موجود با اشتراک دوم آگاه است) اساس اینجا می توانید بگویید.

برای شروع، شما اول نیاز به دانلود برنامه Google دستیار به گوشی شما اگر شما یک کاربر آی فون. برای کاربران آندروید, شما در حال حاضر میتونید ادامه دهید.

بعدی، دوم برنامه و از دست دادن خود لانه سلام باز.

از دست دادن تنظیمات در دنده آیکون گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش.

اطلاعیه “بازدید ها” را در لیست انتخاب کنید.

در صفحه اطلاعیه ها بازدید کننده “تنظیم کردن در گوگل دستیار برنامه” شیر در پایین.

اگر شما در اندیشه شما به تنظیمات گوگل دستیار می روید. کاربران آی فون است که فقط برنامه نصب خواهد شد از طریق صفحه نمایش برای تنظیم حدود

پس از تنظیم برنامه Google دستیار باعث، شما به یک صفحه نمایش که در آن شما با نام کاربری و رمز عبور خود لانه وارد می کنید. آمار “ثبت نام در” برای ادامه.

در صفحه بعد به پایین بروید و سپس روی “اجازه دادن” به لینک Google دستیار با شما دوم سلام (و دیگر محصولات لانه اگر شما آنها را) ضربه بزنید.

چند لحظه می دهد و شما را وادار به بازگشت به حدود دوم

در برنامه دوم از دست دادن سوئیچ تبدیل به فعال کردن اطلاعیه ها بازدید کننده برای شما دوم سلام.

شما همه مجموعه ای برای رفتن! خانه گوگل خود را به طور خودکار اعلام خواهد شد که کسی را به خانه شما آمد. و اگر شما آشنا چهره فعال آن حتی شما اگر شما دوم سلام دقیقا که در خانه کسی بگویید.

البته اگر شما لازم نیست که چهره فعال آشنا، واقعا هیچ چیز بیش از سنج doorbell ستایش است اما اگر شما معمولا در منطقه از خانه خود را که در آن شما به طور معمول نمی تواند بشنود سنج منظم قطع، حتی که بسیار مفید است.