نیمکت بهترین شرکت بازی برای ایکس باکس یک بررسی گیک

گاهی اوقات شما فقط برای خنک کردن با رقابت و بازی کنار هم خواهید. اگر شما می خواهید برای دریافت برخی از تعاونی اقدام رفتن خود یک ایکس باکس، بازی ها برای شما داریم.

در حالی که بازی های چند نفره هستند به طور کلی همیشه این روز، اکثر هستند به عنوان محبوب چند نفره آنلاین تنها. اگر می خواهید به آتش تا ایکس باکس خود را با بازی های دوست و تعاونی در سمت راست نیمکت با هم این پیشنهاد عناوین محلی مدرسه قدیمی بازی شما ارزو.

پورتال 2 (20 دلار)

این بازی کردن در حالی که، اما بین سطوح جامعه ایجاد شده و لذت بی نهایت جیغ که همسرتان همکاری 2 پورتال هنوز هم درگیر است شده است. در حالت co-op بازی شما و یک بازیکن دیگر کنترل دو روبات تست است که باید یک سری از پازل را که GLaDOS علم ثابت او را حل کند.

شما می توانید استفاده از ابزار ارتباطی در بازی اشاره دو هدف و شریک زندگی خود را مستقیم یا فقط نشستن بر روی نیمکت که جیغ یکدیگر. مشخصات فنی, پورتال 2 بازی ایکس باکس 360 است اما با تشکر از مایکروسافت عقب برنامه سازگاری آن برای صاحبان یک ایکس باکس نیز موجود است.

Overcooked (20 دلار)

ما نمی تواند جلوگیری از صحبت کردن در مورد Overcooked این بازی شما قرار می دهد و ضبط تا دوستان سه مسئول آشپزخانه هرج و مرج است که در آن شما باید آماده سازی مواد تشکیل دهنده و طبخ وعده های غذایی، مواد غذایی و ارائه آن به جلوی خانه. در حالی که سفر را از طریق زمان به یادگیری هنر آشپزی بنابراین شما می توانید شکست هیولا گرسنگی آخرالزمانی.

شخصیت های جذاب و گیم پلی پر انرژی آن را یک بازی جذاب برای بازیکنان که در کار با هم خوب هستند. یا تجربه entertainingly فاجعه بار برای بازیکنان که نمی توانند با هم کار کنند.

Spelunky (15 دلار)

در این ماجرا سبک ایندیانا جونز 8 بیت شما و تا به سه بازیکن دیگر به طور تصادفی تولید، مبارزه با هیولاها بازکردن گنج و کار تله راه گذشته خود را اکتشاف معادن می تواند. زیرا سطوح به صورت تصادفی انجام می شود، هر زمان شما بازی تجربه متفاوت است. بنابراین هر کس می تواند نقش بازی ماجراجو باستان شناسی از انتخاب خود را تا چهار بازیکن تا نه شخصیت های منحصر به فرد، می توانید بازی.

Cuphead (20 دلار)

نمی این بازی اگر شما به راحتی بازی های سخت مایوس هستیم. ما که از راه راست به جلو دریافت کنید.  Cuphead بازی کاملا زیبا که در آن تمام دارایی دست کشیده در سبک کارتون قدیمی و timey است. این می تواند مستقیما از کوتاه انیمیشن از 40s هر قاب بازی می رسد.

دو بازیکن به تیم می تواند خراب کردن یک سری از کارفرمایان به عنوان شخصیت اصلی هدف از بازپرداخت بدهی به شیطان (کارتون شد عجیب و غریب در روز). فقط مراقب باشید، Cuphead ورود به خصوص بی رحم در گلوله است نوع جهنم. شما و همسرتان را بارها و بارها و بارها مردن اما اگر شما راحت با آن سطح چالش, آن ضربه را.

که باعث می شود راه خود را از طریق یک سری از سطوح جانبی پیمایش دوستداران در خطرناک فضا زمان (15 دلار)

در این بازی رنگارنگ لذتبخش، شما دور کنترل سفینه فضایی مبارزه با دشمنان از تمام زوایای حمله. که سفر ستاره ، آن طول می کشد بیش از یک نفر برای مدیریت این کشتی. تا چهار نفر می توانید بازی این بازی و هر جفت بیشتر دست کمک می کند. ایستگاه های مختلف در کشتی سپر سلاح یا فرمان کشتی خود را کنترل کنید. همانطور که شما سعی می کنید برای شناور ماندن بازی test هماهنگی تیم است.

کمیته مبارزه با سانسور (20 دلار)

در این نقطه, آن سخت است از طریق زندگی بدون شنیدن درباره کمیته مبارزه با سانسور بدست کرده است–آن است که ارزش صحبت کردن در مورد. بازیکن می تواند پیوستن به جهان مشترک است که می تواند گرفته شده از هم جدا و در هر تصویر مورد نظر آنها ساخته شده. شما حتی می توانید در محلی تقسیم صفحه نمایش (شما می توانید دستورالعمل برای انجام چنین کاری را در اینجا) بازی تا شما و دیگر بازیکنان با هم می ساخت از آسایش خود را از نیمکت.