10 بهترین نرم افزارها و برنامه های مشق شب برای آندروید مطالعه!

 این تصویر برجسته برای برنامه مطالعه بهترین و بهترین نرم افزار برای مشق شب برای آندروید است!
مطالعه چیزی است که همه ما باید در نهایت انجام شده است. لازم است آن را در مدرسه عالی و دانشگاهی حداقل. هم وجود دارد طیف بار دیگر که در آن مطالعه حتی در زندگی کاری لازم است. به عنوان مثال، بسیاری از مواد غذایی خدمات مدیران نیاز به گواهی با ایمنی مواد غذایی سازمان و که نیاز به تست. در هر صورت برنامه هایی از این مفید برای انجام کار خانگی و یا تحصیل برای test است. بهترین برنامه های مطالعه و برنامه های مشق شب برای آندروید اینجا هستید! مقاله مرتبط









من مطالعه زندگی من برنامه ریز به طور خاص برای دانش آموزان است. این اجازه می دهد تا به شما در برنامه ریزی فعالیت های مختلف خود، از جمله کلاس بار بار مطالعه بار تکلیف و تمام آن را. به لیست برنامه ها به طور کلی بهتر از این یکی هستند. با این حال، ابزارهای آن برای دانش آموزان آن بهتر است برای این موضوع خاص را. همچنین ویژگی های یادآوری تابع تقویم و بیشتر. این راه مناسبی برای دانش آموزان به برنامه بهترین زمان مطالعه برای آنها است. تا آنجا که ما می توانید بگویید به علاوه، آن کاملا رایگان است.

 من مطالعه زندگی


برنامه Socratic مطالعه ریاضی و یکی از نوشته های ما برای بهترین برنامه های آندروید از 2017 است. آن در واقع شما با تکالیف ریاضی کمک می کند. شما نگاهی به عکس مشکل. نرم افزار OCR برای شناسایی مشکل و اقداماتی برای حل آن را نشان می دهد استفاده می کند. به این ترتیب شما می توانید پاسخ را مشاهده کنید و همچنین ببینید چگونه می توانید وجود دارد بنابراین شما می توانید فرایند یادگیری. این فقط برای سوالات ریاضی کار می کند و ما معتقدیم که محدودیتی در چگونه به خوبی کار می کند وجود دارد. با این حال، کسانی که مطالعه ریاضی بهتر اندیشه نرم افزار به جز شاید Wolfram آلفا است که کمک های مطالعه عالی دیگر برای دروس ریاضی و آمار پیدا کند.

 Socratic


اگر ما از دست رفته هر برنامه مطالعه بزرگ برای آندروید, ما در مورد آنها را در نظرات بگویید! شما هم اینجا برای بررسی از آخرین نرم افزار آندروید و لیست بازی های ما می توانید کلیک کنید!