سامسونگ ممکن است در حال حاضر شود تست اولین بار رفتن اندیشه تلفن

  • گزارش جدید سامسونگ تست اول بروید آندروید گوشی های هوشمند خود ادعا می کند.
  • آزمایش در برخی از کشورها در اروپا، امریکا لاتین و آسیا در حال انجام است.
  • تاریخ راه اندازی رسمی نشان داده شده است.

سامسونگ ممکن است آینده ساز بزرگ گوشی های هوشمند راه اندازی گوشی های هوشمند آندروید بروید. گزارش جدید از SamMobile شماره ادعا می کند که شرکت تست نسخه های مختلف از تلفن با مدل SM-J260 در تعدادی از کشورهای مختلف در اروپا و امریکا لاتین و آسیا.

در ماه آوریل، SamMobile گزارش شده که یکی از این نسخه های مختلف از تلفن، M و J260G در پایگاه داده تعیین معیار GeekBench نشان داد. سایت که مادربرد تلفن ذکر شده به عنوان “7570universal_go.”  اشاره ای به “به” می تواند سرنخ است که این دستگاه برای اجرای سیستم عامل آندروید گوگل است رفتن به معنای.

اندیشه رفتن نسخه stripped-down اندیشه Oreo 8.0 است که توسعه یافته برای کم پایان گوشی های هوشمند که دارای 1 گیگابایت و یا کمتر و یا رم است. برنامه های طراحی شده به اجرا در رفتن آندروید نیز قرار است به استفاده از فضای کمتر حافظه و ذخیره سازی. رفتن اندیشه تلفن های در حال حاضر آزاد شده اند توسط ZTE، Huawei و اسوس, در میان دیگران.

اگر سامسونگ تست دستگاه اندیشه بروید، یعنی شرکت مایل به انتشار یک گوشی با سیستم عامل آندروید سهام، به جای یکی که تجربه سامسونگ نرم افزار (که قبلا به عنوان قابلیت TouchWiz شناخته می شود) در حال اجرا است. متاسفانه، ما نمی هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی سامسونگ مرموز، از جمله هیچ کلمه در برچسب قیمت ممکن و یا تاریخ انتشار.