بخار لینک است بهترین اتاق نشیمن همراه برای کامپیوتر پارسه-بررسی گیک

اگر شما بازی های کامپیوتری با حتی یک علاقه عبور در راه اندازی اتاق، شما باید لینک بخار گرفتن. این ابزار راه ایده آل برای گسترش جلسات خود را به صفحه نمایش بزرگ است.

لینک بخار کوچک، ارزان جریان دستگاه کوچک، یک هدف در ذهن ساخته شده است: کامپیوتر شما بازی بر روی تلویزیون خود را گرفتن. تنها راه برای رسیدن به این هدف نیست، اما در زمان نگارش این ساده ترین و ارزانترین، ضرب و شتم از جایگزین مانند سپر انویدیا و Miracast است.

آه، و 50 دلار لینک بخار به تنزیل اغلب به میزان تقریبا مضحک: در زمان نگارش آن است فقط 2.50 $ در فروش سالانه تابستان بخار است.

چه کاری انجام می شود؟

مدار کوچک در لینک بخار فقط چند چیز تقریبا به طور کامل در نرم افزار بر روی کامپیوتر بازی خود را به بلند کردن اجسام سنگین تکیه می کند. ابزار دو بخار از طریق شبکه محلی یا بیش از پر سرعت Wi-Fi یا گیگابیت اترنت صوتی و تصویری از بازی های کامپیوتر خود را گرفتن و چسبیدن آنها بر روی تلویزیون خود را از طریق HDMI متصل می شود. در همان زمان آن با استفاده از ورودی های کنترل کننده از اتاق نشیمن شما و مسیرهای دستورات را به کامپیوتر شما اجازه می دهد شما را به کنترل بازی بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر به طور مستقیم. جعبه itty-bitty که نشسته در مرکز سرگرمی و دروازه برای همه بازی ها در کتابخانه بخار است.

لینک بخار چند ساله در این نقطه است و آن را به آرامی در طول راه بهبود شده است. این باعث می شود لیبرال استفاده از بخار در حالت تصویر بزرگ، رابط کاربر ساخته شده برای صفحه نمایش و کنترل کننده به جای مانیتور و موش. مسائل اولیه با سازگاری بازی و زمان تاخیر (در اکثر موارد)، از جمله پشتیبانی از بازی های غیر بخار یا عناوین با پرتاب سفارشی مزاحم اتو شده اند. که معنی بازی است که در بخار مانند ارائه شده از کولاک تاریخ و EA, ذخیره می توانید جریان است هنوز.

انجام بازی های مبتنی بر کنترل کننده بهترین در تلویزیون، و پیوند بخار کنترل با بلوتوث و ورودی دانگل های بی سیم از جمله کنترل کنسول PS4، ایکس باکس 360، ایکس باکس یک و سوئیچ. اما بهترین زوج با کنترل بخار رسمی, که ویژگی های سخاوتمندانه پد لمسی برای کنترل ماوس به سبک تقلید. کنترل کننده های متصل به بخار می تواند سفارشی برای ورودی های خاص، و اگر شما فقط نمی تواند زندگی بدون صفحه کلید و ماوس, لینک بخار آن، بیش از حد می تواند اداره کند. می خواهم برخی از تعاونی محلی و یا اقدام به تقسیم صفحه نمایش سیستم می تواند هر ترکیبی از کنترل کننده های تا چهار بازیکن در یک بار دسته.

لینک بخار کار می کند که رزولوشن 1080 p و 60 فریم در هر، فرض کنید که کامپیوتر شما می تواند اداره کند که برای هر چه شما بازی حال پخش و شبکه محلی سرعت مورد نیاز است. آن در قطعنامه های پایین تر جریان و framerates در صورت لزوم می تواند کار کند.

آنچه شما را به استفاده از آن نیاز دارید?

اول، شما باید یک کامپیوتر محلی بخار در حال اجرا در ویندوز macOS یا لینوکس. بدون نیاز به سخت افزار خاص برای کامپیوتر بازی خود را، اما بیشتر به معنی قدرت عملکرد بهتر وجود دارد. بر خلاف سرویس GameStream مشابهی انویدیا است شما لازم نیست که یک نام تجاری خاص از کارت گرافیک: بخار لینک حتی با کارت گرافیک داخلی اینتل از کار خواهد کرد.

بعد، شما می توانید تلویزیون با حداقل یک ورودی HDMI نیاز دارند. HDMI 2.0 یا بهتر است که ایده آل است، اما اتصال باید کار بر روی هر تلویزیون در ده سال یا بیشتر به فروش می رسد. لینک بخار وضوح 1080 p یا 720 p پشتیبانی می کند.

شما کنترل می کنید. ذکر شده در بالا، کنترل کننده بخار رسمی ایده آل برای توانایی خود را برای کنترل صفحه کلید و ماوس کامپیوتر بازی نسبتا خوب است و اما پیش فرض سیم ایکس باکس و یا اگر برای کامپیوتر شما باید کنترل کننده های بی سیم نیز انتخاب های عالی است. صفحه کلید و موش و یا مبتنی بر USB بلوتوث هستند که همچنین گزینه.

و آخرین و مهم ترین قطعه از پازل: سنگ جامد شبکه محلی. اتصال به اینترنت خوب مهم برای آنلاین بازی، البته، اما ویدئو با وضوح بالا و زمان تاخیر کم کنترل ورودی های اطراف خانه خود را بیشتر در مورد سخت افزار در روتر محلی شما است. اتصال مستقیم از طریق اترنت بهتر است اما لینک بخار ac 802.11 Wi-Fi نیز پشتیبانی می کند. اگر مسیر بی سیم قوی ترین اتصال ممکن است به روتر خود را حاصل کنید: تلاش برای اتصال به شبکه محلی را از طریق بیش از یک دیوار است رفتن به فریم کاهش یافته و کنترل های اندکی متلاطم.

چرا لینک بخار است بهتر از سپر

بزرگترین رقابت برای لینک بخار انویدیا را سپر کوچک خانگی با خدمات GameStream گنجانده شده است. (در حال حاضر با انویدیا اشتباه گرفته شود, که بازی از مزارع سرور از راه دور به جای رایانه جریان.) سپر یک قطعه زیبا از سخت افزار و به راحتی بهترین ابزار اندیشه تلویزیون در بازار است ولی در مقام دوم نزدیک به لینک بخار برای بازی های محلی برای دلایل مختلف جریان است.

اول، وابستگی به گرافیک انویدیا مارک کارت در کامپیوتر شما محدودیت جریان userbase بالقوه — بخار و جریان بخار هستند بستر های نرم افزاری و سخت افزاری agnostic. دوم، سپر سخت افزار کامل مجموعه، بالای جعبه با بعضی از احشاء بسیار قدرتمند خود، و این قیمت بالا از $200 با آن است. که از توانمندی انجمن غیر تحت پوشش توسط تلویزیون های هوشمند Chromecast انتشار و برنامه های کنسول شما احتمالا، لازم نیست هزینه اضافی است. سپر دسترسی به بازی های آندروید استفاده شده در سخت افزار خود نداشته اما انتخاب و کیفیت در مقایسه با کتابخانه گسترده ای در دسترس برای gamers کامپیوتر خیلی لاشی هستند.

سپر جریان 4 k که ارائه می کند، اما به صداقت فقط بازی بازی 4 k که در کامپیوتر شما برخی از سخت افزار بسیار هیولا. اگر شما نمی چندین هزار نفر به بازی خود را سرمایه گذاری کامپیوتر و اتاق راه اندازی هزینه های اضافی چند صد دلار در جعبه تنظیم بالا سپر نمی افزایش جریان تجربه خود را. برای هر کسی که می خواهد به انجمن کامپیوتر در اتاق نشیمن سعی در سریعترین و ساده ترین و ارزانترین راه ممکن لینک بخار راه رفتن است.