مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبانی ZTE به ارمغان می آورد یک گام نزدیک تر به از سرگیری عملیات عادی

  • گزارش جدید ZTE ممکن است عملیات کسب و کار عادی در هفته های آینده پس از شرکت با ممنوعیت تجارت اخیر فلج شده بود سر را نشان می دهد.
  • این گزارش نشان می دهد رئیس جمهور تهمت تعجب پشتیبان گیری در نقطه نقشی است.
  • چین نقش مهمی در موافقتنامه های آینده نیز ممکن است آینده ایالات متحده تصمیم گیری در خصوص ZTE را تحت تاثیر قرار.

ZTE به عملیات عادی در هفته های آینده پس از ممنوعیت صادرات هفت سال آن ماه گذشته دریافت بازگشت ممکن است. ZTE که بر اساس در شنژن، اعلام کرد هفته گذشته که به تعلیق فعالیت های عمده در نتیجه ممنوعیت مجبور شده بودند اما تهمت رئیس جمهور گفته است از او حمایت از شرکت بازیابی.

صادرات ایالات متحده ممنوع به ZTE در آوریل برای آن نقض تحریم بازرگانی آمریکا در ایران است. این تاثیر قابل توجهی در شرکت به عنوان آن به شدت متکی بر منابع را از شرکت های ایالات متحده مانند Qualcomm و اینتل گفته می شود بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند در آمریکا پیش از این ممنوعیت بود. مقاله مرتبط

این حرکت را نه تنها تاثیر ZTE، با اعضای آن حدود 80.000 کارکنان در سراسر جهان اعتقاد بر این است، اما شرکت های چینی های دولتی دیگر به عنوان عمده حامل آن سه.

مغلوب ساختن پیشی جستن است صدای جیر جیر آخر هفته شگفت آور و حمایت ایالات متحده، جنوبی چین صبح پست گزارش شده که شرکت می تواند عملیات عادی در “دو تا سه هفته.” سر این حدس و گمان است، با این حال، مبتنی بر یک نتیجه احتمالی و تصمیمات آینده ایالات متحده سازمان تجارت در ماده به چرخش سریع برای ZTE منجر شود ممکن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است از دفاع از نظرات خود در مورد ZTE پس از آمدن زیر آتش از احزاب جمهوری خواه و دموکرات. جنوبی چین صبح پست ، گفت: تهمت:

“ZTE، چینی بزرگ تلفن شرکت اقدام به خرید درصد بزرگ از قطعات منحصر به فرد از شرکت های ایالات متحده. این انعکاسی است از معامله تجارت بزرگتر ما در حال مذاکره با چین و رابطه های شخصی من با رئیس جمهور یازدهم است.”

اقدامات تهمت را نیز به Qualcomm بالقوه 44 میلیارد دلار کسب شرکت هلندی نیمه هادی NXP ها مرتبط باشد. به عنوان جهان بزرگترین واردات از نیمه هادی ها، چین می گویند در معامله سودآور الکترونیک خواهد بود که Qualcomm غول پیکر. مقامات چینی ظاهرا چینی وزارت تجارت به راه اندازی مجدد بررسی خود کسب با توجه به نشان دادن حسن نیت از آمریکا خواسته اند. مقاله مرتبط

علاوه بر این، وال استریت ژورنال (paywall) در منابع اشاره به یکی دیگر از نتیجه های ممکن از leniency ایالات متحده نسبت به ZTE. چین “نگه بازگشت تعرفه ها در انواع مختلف ایالات متحده محصولات کشاورزی به عنوان اشغالگران تعرفه های ایالات متحده در چین صادرات فولاد و آلومینیوم در اوایل ماه آوریل اعلام موافقت ممکن است،” وال استریت ژورنال می نوشت. محصولات کشاورزی گفته می شود ارزش شمش دلار به آمریکا.

چینی معاون برتر لیو Yandong واشنگتن از امروز تا پايان هفته به موضوعات بازدید از گفته است.