اپل را تعمیر شما مهم یا گران مک بوک صفحه کلید به صورت رایگان

اپل ارائه برای تعمیر صفحه کلید مک بوک های معیوب، رایگان، پس از بیش از یک سال از انتقاد شدید.

اعلام رسمی سه مشکل بالقوه تحت پوشش هستند می گوید:

  • حروف یا کاراکترهای غیر منتظره
  • نامه تکرار یا شخصیت ظاهر می شود
  • کلید (ها) احساس “مهم” یا پاسخ نمی دهند ای

بیانیه را ادامه می دهد:

پس از صفحه کلید است و ممکن است شامل جایگزینی یک یا چند کلید و یا صفحه کلید کل نوع خدمات مشخص خواهد شد.

تمام مدلهای Macbook ساخته شده از سال 2015 و جوانب مکبوک ساخته شده از سال 2016 — که همه سوئیچ “پروانه” در صفحه کلید خود استفاده کنید — واجد شرایط هستند. کاربران با صفحه کلید مک بوک خود را به فروشگاه اپل و یا اپل مجاز ارائه دهنده خدمات برای تعیین اینکه آیا آنها واجد شرایط طول می کشد. روش دیگر کاربران می توانید لپ تاپ خود را به مرکز تعمیر اپل ایمیل.

پس چه می گذرد؟ خوب، در سال 2015 اپل دو سوئیچ “پروانه” نازک برای مک بوک و مک بوک پرو خطوط لپ تاپ روشن. این طراحی نازک مجاز اپل لپ تاپ خود را نازک تر از همیشه است، اما همچنین باعث سیل شکایات در مورد کیبورد معیوب به نظر می رسید، به طور گسترده ای از جمله رئوس مطالب مقاله توسط Casey جانستون و ترانه توسط جاناتان من بخوانید.

تا آنجا که ما می دانیم، پس از این مرحله بسیار بزرگ اپل رسما مشکل تا به حال، اذعان کرد است. من نمی توانم کمک کند اما تعجب چقدر مطبوعات بد است اگر آنها این را در وهله اول ارائه آنها اجتناب کند.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.