بهترین ویدئو پلیر برای آندروید

اگر شما فیلم های محلی ذخیره شده در گوشی آندروید خود را، هیچ کمبود راه به آنها پخش. اما این معنا نیست که همه گزینه ها ایجاد شده است به همان اندازه — اینها بهترین نرم افزار ویدئو برای آندروید.

قبل از اینکه ما را به دریافت که هر چند، ما نیاز به آن روشن است که این برنامه برای تماشای فیلم های محلی ذخیره شده است. آنها برای خدمات مانند یوتیوب یا Netflix جریان نیست. این است همه چیز در مورد تماشای فیلم ذخیره شده بر روی تلفن خود را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها با دوربین خود را به ضرب گلوله یا آنها را از جایی دریافت.

بهترین کلی: VLC برای آندروید (رایگان)

وقتی که می آید به کلیپ بازیکن در تقریبا هر پلت فرم، آن سخت به نیست در نظر وی ال. منبع باز است رایگان و می تواند تقریبا هر نوع فایل تصویری آن را پرتاب می بازی. می سازد که ترکیب وی ال انتخاب آسان برای پخش “بهترین” در اندیشه.

وی ال سی نیز سازگاری با زیرنویس ها و شرح های بسته و همچنین کتابخانه رسانه ها، پوشه پشتیبانی، چند آهنگ صوتی، تنظیم نسبت و ویجت را ارائه می دهد. این نیز می تواند جریان فیلم بیش از شبکه محلی.

نه تنها آن است دستگاه پخش ویدئو بزرگ نیز است قابلیت پخش صدا با اکولایزر و پشتیبانی از اصل هر فرمت های صوتی وجود دارد.

و آن همه به صورت رایگان. فقط آن را در حال حاضر دانلود.

بهترین دوربین عکاسی ویدیو: گوگل عکس (رایگان)

اگر شما دنبال آن هستید برای انجام است دوباره تماشای همه فیلم ها شما را با دوربین گوشی خود صورت گرفت و سپس عکس های گوگل راه رفتن است. آن در حال حاضر یک ابزار قدرتمند برای همه عکس و پشتیبان نیاز است، اما نیز بزرگ برای تماشای فیلم — و حتی کوچک مخفی شود.

با عکس, شما می توانید تمام فیلم های شما با دوربین خود را (و بسیاری دیگر که به صورت محلی در دستگاه شما ذخیره می شود هر چند فرمت های پشتیبانی فایل محدود) ضربه، آنها را به طور مستقیم با برنامه های دیگر به اشتراک بگذارید و تر و تمیز یا اگر شما نیاز به دو کلیپ های برش را تماشا.

آن را ساده، اما ابزار مفید است–و یکی است که شما احتمالا در حال حاضر بر روی گوشی شما. اگر نه، با این حال، در بازی بزرگ است.

بهترین ها را برای فیلم ریخته گری: LocalCast (آزاد، هاي متفاوت)

است به تماشای فیلم بر روی گوشی شما سرد و همه، اما خوب است به استفاده از صفحه نمایش بسیار بزرگتر در اتاق نشیمن خود را هم. که بخش عظیمی از آنچه باعث می شود گوگل Chromecast چیز خوب را داشته است و LocalCast بهترین برنامه برای تجربه گری جامد است.

مرتبط با: بهترین راه برای بازیگران فیلم از آندروید یا آیفون به تلویزیون شما

آنچه باعث می شود آن را بهتر از سایر برنامه ها? آن بهترین پشتیبانی دستگاه است: نه تنها آن را Chromecast، اما همچنین تلویزیون اپل، چهار تلویزیون، سونی و سامسونگ تلویزیون های هوشمند, ایکس باکس 360/یک و دیگر دستگاه DLNA پشتیبانی کند. که زیادی است.

LocalCast همچنین دارای ویژگی های است که حمایت از جریان ابر, بنابراین شما به حفظ مطالب ذخیره شده بر روی دستگاه شما لازم نیست–شما می توانید درایو و دراپ باکس دو LocalCast برای پخش از راه دور اتصال.

LocalCast است رایگان را امتحان کنید، اما با استفاده از مدل “پرداخت آنچه شما می خواهید” با انواع گزینه های 0.99 $ در ماه، از جمله برنامه های سالانه پرداخت $5.50 6.88 $ $10.67 و $21.30. نیز وجود دارد یک زن و شوهر از گزینه های پرداخت یک بار: 4.92 $ یا $6.57.

شما این عکاسی با دانلود آن اینجا می دهد.