به عنوان افزودنی برای جدید نامحدود بی سیم طرح بررسی گیک

AT&T جدید سرویس آنلاین تلویزیون برای ماه/15 دلار ارائه ارزانترین از زنجیر undercutting راه اندازی AT&T های جدید 15 $/ ماه سرویس تلویزیون را شروع خواهد شد. اگر شما یک تلفن AT&T شما آن هفته آینده طرح نامحدود می برای ثبت نام.

AT&T قادر به هدر رفتن وقت با دارایی های تایم وارنر تازه به دست آورد آن نیست. این سرویس جدید تلویزیون با خلاقانه به نام WatchTV, با کانال 31 اولیه با 6 بیشتر آینده از Viacom در آینده می آید. بسیاری از کانال های شامل خواص تایم وارنر, شبکه کارتون و فیلم ترنر کلاسیک و سی ان ان و TBS. است هنگامی که راه اندازی آن برای همه کاربران قادر به ثبت نام برای این بسته برای $15/ماه که صرفه جویی قابل توجهی بیش از بسته های قابل مقایسه از شرکت های رقیب خواهد بود. زنجیر است ارزانترین ارائه، به عنوان مثال، خانه که 20 دلار/ماه.

موازی این خبر AT&T نیز طرح های جدید نامحدود راه اندازی است. از آنجا که “نامحدود” واقعا معنی هر چیزی دیگر نیست، چندین tiers این طرح جدید نامحدود، که هر دو رول هفته وجود دارد:

  • نامحدود & بیشتر داده نامحدود کاربران را برای $70/ماه خواهد شد، اما محدود به جریان ویدئو به 480 p. آن هم هر کانون داده tethering را شامل نمی شود.
  • حق بیمه بیشتر & نامحدود هزینه $80/ماه و شامل داده های نامحدود در حالی که آنلاک کردن به جریان 1080 p و تا 15 GB کانون tethering داده.

اگر شما ثبت نام برای هر یک از طرح های جدید نامحدود، شما گرفتن سرویس WatchTV به عنوان افزودنی هستند. در آینده WatchTV به عنوان یک سرویس های رایج در دسترس باشد، اما اگر شما هم اکنون می خواهم در، شما باید مشترک AT&T همراه می شود.

اگر شما مورد WatchTV اهمیتی نمی دهند، طرح های جدید نیز با اعتبار 15 دلار نسبت به سرویس ماهواره ای DirecTV آمده است. روشن است که AT&T می خواهد برای شروع کسب و کار تلفن همراه خود برای مشتریان به خدمات تلویزیون مختلف خود به عنوان بهترین می تواند اعمال نفوذ است. در گذشته, شما ممکن است بدست تلفن منزل و همراه کابل بسته با هم. در حال حاضر، AT&T را به بسته نرم افزاری سرویس تلویزیون تلفن همراه و جریان و یا ماهواره ای خود را با هم می خواهد.

منبع: AT&T از طریق

نگهبان