شما مورد علاقه کامپیوتر ممکن است توان تماشای شما بازی ها (فقط مثل موبایل بازی همیشه باید)

استودیو بازی با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل برای نظارت بر فعالیت در بازی و اگر تعیین اگر تبلیغات موثر هستند. برخی از علاقهمندان به بازی کردن creeped آن است که ناشران برای ایستادن است باعث هستند.

قرمز پوسته نرم افزار در سوال در بیش از 50 بازی از جمله سالمند کتیبه آنلاین و تمدن ما تعبیه شده است. ایده این است که پیگیری فعالیت های در بازی می توانید برای تبلیغات موثر اما عکس العمل رو به رشد است اعلان به ناشر نرم افزار قطره. ناتان گریسون، نوشتن برای Kotaku اینجا است:

با توجه به وب سایت قرمز پوسته نرم افزار خود را برای کمک به شرکت های بازی “اندازه گیری اثر بخشی از کمپین های بازاریابی خود را” “اطلاعات بازاریابی مبارزات دو بازی در بازی بستن.” به معنای در واقع، آن کنار بازی و آهنگ اطلاعات در مورد دستگاه های (سیستم عامل شماره نسخه مرورگر، آدرس آی پی، و غیره) به منظور معلوم چگونه تبلیغات برای که بازی خاص نصب شده است. شرکت بالا و پایین قسم آن اطلاعات شخصی جمع آوری نمی کند.

این نیست صدای متفاوت از نوع ردیابی است که اتفاق می افتد هر بار که شما با استفاده از وب و این نوع از ردیابی استاندارد در بازی های موبایل برای مدت زمان طولانی شده است. اما در عکس العمل، چون هنوز جای دیگری که در آن ما در حال تماشا کنید و آن است که مصرف کردن منابع سیستم از عملکرد وسواس پارسه است.

آن جالب است ببینید چه مدت طول می کشد عکس العمل خواهد شد. تا چند بازی های دیگر در کوتاه مدت سالمند کتیبه آنلاین RedShell در بروز رسانی آینده انداختن است. همه یکسان در شرط بندی نرم افزار شبیه به این در چند سال آینده استاندارد می شود.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.