کلیپ تبلیغات می آیند به

مسنجر فیس بوک است یکی از محصولات پاک کننده فیس بوک, اما در مورد تغییر: آگهی های تصویری autoplaying در می آیند به سرویس.

تبلیغات کنار مکالمات شخصی هستند هیچ چیز جدید: هدف ویژه تبلیغات بنر و Hotmail آگهی پشتیبانی در 90s بود. اما تبلیغات تصویری کنار مکالمات شخصی ویژه تهاجمی احساس می کند.

مسئولان فیس بوک هر چند بیش از حد در مورد آن نگران به نظر نمی رسد. فیس بوک را Stefanos Loukakos صحبت با واگنر کورت Recode را اینجا است:

اولویت ما است تجربه کاربر، بنابراین ما نمی دانیم هنوز [if these ads will work]. هنگامی که ما آگهی های اولیه آزمایش با این حال، نشانه هایی تا به حال، هر گونه تغییر را نشان نمی دهد چگونه مردم استفاده از پلت فرم یا چند پیام به آنها ارسال.

فیس بوک تبلیغات تبدیل شده و کاربران با استفاده از مسنجر متوقف نمی. اگر کاربران همان راه دو فیلم autoplaying واکنش نشان می دهند ما می تواند همه را به آنها را برای سال آینده انتظار داریم. در حالی که تبلیغات آزار دهنده است زیرا همه ما می خواهند برای حفظ ارتباط با دوستان ما مشکوک که دقیقا چه اتفاقی می افتد است.

مرتبط با: فیس بوک مسنجر مطلب است جایگزین بسیار خوبی برای مسنجر فیس بوک

اگر شما می خواهم برای جلوگیری از این تبلیغات بر روی موبایل اتمام فیس بوک مسنجر مطلب. این نسخه از مسنجر برای کاربران پهنای باند کم، که امیدوارم به معنی هیچ ویدئو autoplaying نظر گرفته شده. یک چیز مطمئن نیست اما ضربه، درست است؟


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.