را نگاه اوبونتو مثل macOS موهاوی را تیره حالت

اگر شما یک کاربر لینوکس است که به نگاه تیره حالت در اطلاعیه موهاوی را دوست دارد شما را در شانس هستید: GTK theme را برای شما وجود دارد.

موضوع در گنوم Look.org کنار چند اطلاعیه های دیگر در دسترس است الهام بخش تم ها. شما به دنبال یک تحت عنوان McOS-MJV-تاریکی-حالت اما احساس رایگان برای دانلود بیشتر اگر شما فکر می کنم شما ممکن است مایل به تعویض آن را تا بعد.

نصب یک کمی از روی حیله و تزویر است: شما نیاز به ایجاد . تم پوشه در پوشه خانه سپس پوشه در آرشیو دانلود شده به پوشه استخراج. بعد شما نیاز به نصب Tweaks گنوم در اوبونتو فروشگاه نرم افزار که شما می توانید استفاده کنید برای تغییر تم. شما همچنین نظر خواهی گنوم به حرکت دکمه در سمت چپ پنجره که در آن آنها تعلق دارند استفاده کنید. مبارزه با من.

تشکر از ما به جوی احتمالا اوبونتو آوری که برای اشاره به این موضوع کردن دو ایالات متحده است. مطابقت کامل برای موهاوی حالت تاریک نیست، اما خیلی بهتر از حالت تیره ویندوز وحشتناک.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.