گیک شاخه بررسی هوشمند بهترین

اگر می خواهید کنترل اکثر پلاگین لوازم برقی از راه دور از تلفن شما (یا با استفاده از یک دستیار صوتی) شاخه هوشمند هستند راه نسبتا ارزان را که اتفاق می افتد. اینجا شمع هوشمند بهترین ارزش خرید.

قبل از بیرون رفتن و سهام تا به خاطر داشته باشید که هوشمند شمع فقط هر چیزی را که شاخه را به پریز اينكه. مکانیکی روشن/خاموش سوئیچ (به جای فقط دکمه قدرت الکترونیکی) باید به دستگاه یا دستگاه. درصد خوبی از دستگاه های این نوع سوئیچ، اما هنوز هم چیزی به آگاه است.

اگر شما مطمئن نیستید اگر دستگاه یا دستگاه تمایل به کنترل با پلاگین های هوشمند در واقع با پلاگین های هوشمند کنترل می شود، test ساده انجام دهید وجود دارد. دستگاه را به برق وصل کردن آن را روشن و سپس جدا دستگاه از دیوار و پلاگین آن را پشت در. به محض این که شما بدون نیاز به تلنگر سوئیچ دیگر و یا فشار یک دکمه شما وصل اگر دستگاه را روشن می شود، سپس وضعیت قدرت دستگاه توسط پلاگین های هوشمند کنترل می شود.

با این اخطار از راه پنج پلاگین های هوشمند فوق العاده ارزش یکپارچه کردن به خانه های هوشمند خود را اینجا هستید.

TP-Link Kasa هوشمند اتصال Wi-Fi (20 دلار)

خط Kasa smarthome محصولات TP-Link مرتب از مگس ها تحت رادار، اما محصولات فوق العاده مقرون به صرفه و کار واقعا خوب — Kasa هوشمند Wi-Fi وصل مستثنی نیست.

شما پلاگین هوشمند اساسی در قیمت بزرگ، و آن پشتیبانی از الکسا و گوگل دستیار و Cortana و IFTTT. و با تقریبا هر پلاگین های هوشمند در بازار شما می توانید راه اندازی صحنه و چراغ و دستگاه های دیگر به طور خودکار روشن و خاموش در یک برنامه به طور چراغ هنگامی که شما در تعطیلات.

می آید Kasa پلاگین های هوشمند در دو نوع است: یکی با انرژی و یکی بدون. پس از آن فقط مسئله که آیا شما می خواهید انرژی مانیتورینگ یا نه هر دو معمولا همان قیمت هستند اما آن به آن شامل نکنه. فقط مطمئن شوید در صورتی که یکی از ویژگی های شما واقعا می خواهید شما را به انتخاب یک حق است.

Eufy هوشمند اتصال کوتاه ($ 21)

دیگر پایه، هیچ پلاگین های هوشمند فوق العاده مقرون به صرفه است که مینی وصل هوشمند از Eufy است. اگر شما از Eufy قبل از نشنیده، به دلیل آن است که یک شرکت تابعه از لنگر بدون ترس داشته باشد.

این مدل همراه با تمام نیازهای نیز، از جمله برنامه ریزی انرژی و ادغام با الکسا و گوگل دستیار. با این حال، این IFTTT را پشتیبانی نمی کند،.

خبر خوب هر چند، این است که رابط برنامه مورد علاقه ما از این دسته است. است نه تنها با روح و پاسخگو، اما رابط کاربر به نظر می رسد خوب و آسان برای استفاده.

Belkin WeMo مینی (30 دلار)

اگر شما به دنبال چیزی که کمی بیشتر رایج است (و بنابراین، با این نسخهها کار با بیشتر سیستم عامل های شخص ثالث) و سپس پلاگین های هوشمند WeMo مینی Belkin گزینه خوبی است.

متاسفانه, همچنین مدل pricier اما می دهد که شما تعداد گسترده تر از سیستم عامل که آن, الکسا, گوگل دستیار, IFTTT, بعد از جمله ادغام با می تواند پشتیبانی، SmartThings، HomeKit (با افزودنی پل WeMo) و بیشتر است.

اگر لامپ متصل, که به نظر می رسد کسی است که شما در تعطیلات به علاوه، مانند پلاگین هوشمند Kasa شما آنها را تصادفی می تواند خانه.

مینی WeMo نمی آید با انرژی مانیتورینگ، با این حال. بنابراین شما مجبور به مرحله به بینش WeMo (40 دلار) به این قابلیت در محصول WeMo.

گزینه HomeKit: iHome ISP6X (25 دلار)

اگر می خواهید وصل هوشمند است که با این نسخهها کار با پلت فرم HomeKit اپل از جعبه فقط چند گزینه را انتخاب کنید وجود دارد اما شاید بهترین و محبوب ترین گزینه iHome ISP6X است.

آن نه تنها با HomeKit اما الکسا Google دستیار دوم و IFTTT بیش از حد کار می کند. اگر شما چیزی است که آن نیز می توانید با SmartThings و چشمک ادغام.

و البته، شما می توانید بار روشن/خاموش را برنامه ریزی و نظارت بر مصرف انرژی. حتی اگر HomeKit استفاده نمی این هنوز هم می تواند گزینه خوبی باشد.

گزینه الف موج: جنرال الکتریک هوشمند سوئیچ پلاگین (35)

اگر شما ترجیح می دهید هوشمند شاخه که شما دان ‘ t باید به طور مستقیم اتصال به شبکه Wi-Fi، اما نه به هاب smarthome از طریق موج Z, جنرال الکتریک پلاگین هوشمند تعویض می شود کار انجام می شود.

آن استفاده می کند برتر Z موج به همراه برای اتصال به تعداد مراکز مختلف از جمله SmartThings، چشمک، HomeSeer، ورا، جنس زنبق و سوسن، و بیشتر. فقط تا زمانی که توپی شما آن را به حمایت از این بخش صدای دستیاران این آثار نیز با الکسا و گوگل دستیار.

جنرال الکتریک هم چند مدل دیگر مانند یکی با ظروف دو و حتی یک نسخه در فضای باز را باعث می شود.