چگونه برای ایجاد یک الگو در قالب Microsoft Word

به شما پیکربندی تنظیمات مربوطه بخواهید دو سند قبل از استفاده اجازه — صفحه آرايي، سبک، قالب بندی، زبانه ها، متن کنونی، و غيره. شما سپس به راحتی یک سند جدید بر اساس الگوی که می توانید ایجاد کنید.

هنگام ذخیره نوشتار بعنوان یک الگو شما سپس آن الگو برای ایجاد اسناد جدید استفاده کنید. آن اسناد جدید شامل تمام متن (و تصاویر و مطالب دیگر) که شامل قالب. آنها همچنین تمام همان تنظیمات چیدمان صفحه بخش و سبک به عنوان الگو است. قالب شما می توانید زمان هنگامی که شما در حال ایجاد اسناد متعدد است که نیاز به یک طرح سازگار فرمت و برخی از متن کنونی، زیادی ذخیره کنید.

چگونه به ذخیره نوشتار بعنوان یک الگو

اولین چیزی که شما در حال رفتن به می پیشه وری به نوشتار خود راه می خواهید اسناد جدید به نظر می رسد. نوار متن (و تصاویر، و غیره) به مواد کدها فقط می خواهید به نظر می رسد در اسناد جدید. جلو بروید و راه اندازی طرح بندی صفحه شما (-حاشیه بخش ستون، و غیره)، و هر قالب و سبک شما می خواهید به استفاده از.

وقتی سند چگونه می خواهید به دنبال تو آن زمان ذخیره آن را به عنوان یک الگو است. باز کردن منوی “پرونده” و سپس فرمان “ذخیره بعنوان” را کلیک کنید.

انتخاب که در آن سند خود را ذخیره کنید.

پس از تایپ کردن یک نام برای خود قالب منوی کشویی زیر قسمت نام را باز کرده و سپس انتخاب “کلمه الگو (* الگو)” گزینه.

دکمه “ذخیره” را کلیک کنید.

که در آن است. شما در حال حاضر ذخیره قالب Word خود را سفارشی.

هنگامی که شما را نجات داد موردنظرتان را چگونه به ایجاد یک سند جدید براساس الگو

، شما سپس می توانید اسناد جدید مبتنی بر آن را ایجاد کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار فقط آتش تا کلمه است.

افتتاح صفحه نمایش چلپ چلوپ را نشان می دهد یک دسته از الگوهای برجسته است که ساخته شده است و یا قابل دانلود. در بالای پنجره “شخصی” لینک به نشان دادن قالب سفارشی را کلیک کنید. سپس همه شما باید انجام دهید است الگو می خواهید کلیک کنید و کلمه ایجاد نوشتار جدید بر این اساس.

به طور پیش فرض، دوست دارد کلمه به ذخیره کردن به دفتر DocumentsCustom قالب که در آن آنها نمایش کنار قالب ایجاد شده در هر دیگر دفتر حدود

مرتبط با: چگونه به ایجاد سفارشی قالب در اکسل [اگرمیخواهید

هنگامی که شما ذخیره الگو، شما یک مکان دیگر می توانید انتخاب کنید. مشکل این است اگر شما آن را در مکان دیگری ذخیره کنید، که Word قادر به آن را انتخاب کنید و نمایش آن بر روی صفحه نمایش چلپ چلوپ کردن به عنوان یک گزینه ممکن است. اگر این معامله بزرگ به شما نیست، سپس آنها را هر کجا دوست دارید ذخیره کنید. شما هنوز می توانید نوشتار جدید در قالب توسط فقط فایل دوبار کلیک کردن بر اساس ایجاد کنید.

طوری که شما می توانید آن را با کلیک راست روی فایل و سپس انتخاب فرمان “باز” از منوی چهار چوب ویرایش شما نیز می توانید الگو را در Word باز.

اگر می خواهید به رویکردی سازمان یافته تر شما مکان پیش فرض که اکسل ذخیره می کند قالب را تغییر دهید. این اجازه می دهد تا شما ذخیره کردن که می خواهید (هر چند آنها هنوز هم باید در همان محل به تمام شود) و قادر به دسترسی به آنها را بر روی صفحه نمایش چلپ چلوپ کردن کلمه است.

در منوی “پرونده” فرمان “گزینه ها” را کلیک کنید. در پنجره “گزینه های کلمه” رده “ذخیره” در سمت چپ نرم و صاف. در سمت راست مسیر که می خواهید برای ذخیره قالب در جعبه “پیش فرض قالب شخصی محل” را تایپ کنید. هنگامی که شما انجام می شود “تأیید” را کلیک کنید.

در پایان، قالب ورد عملکرد بسیار شبیه به اسناد ورد منظم هستند. تفاوت بزرگ در چگونه ورد فایل های آن را برای شما به ایجاد اسناد جدید مبتنی بر آنها آسان دسته نهفته است.