نینتندو NES کلاسیک می شود پشت در سهام ژوئن 29 بررسی گیک

از دست رفته خود شانس NES کلاسیک اول آن زمان که آمد در اطراف? دان ‘ ŧ نگرانی. در ژوئن 29, نینتندو بازدید آوردن. دوباره.

کنسول کوچک است که شامل 30 بازی کلاسیک NES است — از جمله کنگ خر Galaga ، کربی ماجراجویی و سوپر ماریو وارنر –از دوران NES برای 60 دلار. همانطور که آن در تلاش برای درایو کیک داغ از کسب و کار است که به طور طبیعی، آن فروخته. این امر منجر به برخی از مشتریان شکایت که نینتندو، که آیا به عنوان یک استراتژی یا بی کفایتی ساده محصولات کافی برای پاسخگویی به تقاضای ایجاد نشد. نینتندو ادعا کرد در زمان که کنسول کوچک خواهد بود تنها اجرا محدود است که به فروش بیش از حد بسیاری از واحدهای است که تنها آن طراحی شده بود نه نیش همه بیشتر زمانی که فروشگاه از موجودی زد.

در ژوئن 29, نینتندو که اشتباه را تصحیح است. حمل و نقل جدید کلاسیک NES موجود در فروشگاه و آنلاین است. معلوم نیست که چه تعداد از بیشتر در دسترس خواهد بود، اما در سپتامبر سال گذشته، نینتندو تقاضای بالا را تصدیق کرد و گفت: آنها برنامه ریزی برای قرار دادن “بیشتر از بسیاری از آنها را در قفسه فروشگاه”. این همچنین شامل یک محموله جدید کلاسیک SNES — که نینتندو محبوب تر از کلاسیک NES است — بعد از این سال انتظار می رود.

اگر شما در گروه بد بخت است که می تواند یک زمان گذشته و دون ‘ تی می خواهید به خطر دوباره گم شما همیشه می توانید نگاهی به راهنمای چگونه به گیک در ساختمان خود کنسول بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل از پی تمشک. این کار کمی بیشتر است اما می توان آن را ارزان تر از نینتندو را عرضه می کنند و می توانید خیلی بیش از 30 بازی را به آن اضافه کنید.

منبع: TechCrunch

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.