بهترین قیمت مناسب * ساعت طلا گیک ساعت بررسی خودکار طلا

ساخت کمی باز گشت. آنها همیشه یک چیز که حوادث طبقات بالا اما در حال حاضر شما بیشتر و بیشتر مردم تاب طلا به عنوان دیده بان روزمره خود را ببینید. بیایید نگاهی به برخی از مدل های مقرون به صرفه برای شروع.

اما در ابتدا، ما نیاز به چند چیز است.

در واقع دو نوع ساعت طلا وجود دارد: طلا اندود ساعت و ساعت طلا جامد. ساعت طلا اندود ساعت های فولاد ضد زنگ است که از طریق پروسه های مختلف مختلف با لایه نازک طلا پوشیده شده است. حمله آنها سخت با فولاد، قلم مو و شما را به ضد زنگ زیر دریافت کنید. ساعت طلا واقعی از سوی دیگر دارد طلا همه راه را از طریق. این بدیهی است که طلا خیلی بیشتر از فقط پوشش خارج پخش بنابراین آنها هزینه جهنم خیلی بیشتر طول می کشد. اگر چه حتی شایسته طلا اندود ساعت نمی آیند برای بسیار کمتر از چند صد دلار.

نیز وجود دارد انواع حرکات پخش — بیت داخل که واقع به آنها را هم می سازد. تقریبا همه از گران قیمت, لوکس هستند کاملا مکانیکی با هر حرکت دستی یا خودکار ساعت. جنبش های کوارتز استفاده از باتری.

مانند دفعه نگاه ما که ساعت، ما فقط در ساعتهای اتوماتیک علاقه مند. تا زمانی که شما با پوشیدن آنها، آنها را متوقف نخواهد شد که آنها را لبه در ساعتهای مکانیکی می دهد در حال اجرا. و اگر شما در حال آماده به چنگال کردن چند صد دلار برای یک ساعت مچی طلا، شما نیز ممکن است که همراه با خاصیت شاهکار مکانیکی است که قطعا outclasses ساعتهای کوارتز برای بودن کنید.

سازمان دیده بان بهترین پایین قیمت طلا: Seiko SNKN48 قیمت پایین ($ 295)

است بدیهی است که در مقیاس در اینجا, اما که کمتر از $300 Seiko SNKN48 لعنتی خیلی مقرون به صرفه برای پخش خودکار طلا است.

Seiko همراه با هر چیز دیگری ما به دنبال، و بیشتر. دست گیری نشانه گذاری مورد و حتی دستبند لینک هستند همه طلا اندود — Seiko واضح نشده شده skimping — و انحراف سادگی شماره گیری سیاه و سفید. آن را مشاهده کردم از طریق مورد بنابراین اگر شما برای یک روز یا دو را جنبش اتوماتیک در عمل روز/تاریخ نمایش و ذخیره برق حدود 41 ساعت تا، می بینید آن متوقف نخواهد شد.

Seiko همچنین نام تجاری معتبر و محافل معروف در پخش برای تقریبا آوردن صنعت ساخت سوئیس را به زانو در دهه هفتاد و هشتاد. هیچ افاده پخش می گذرد به شما برای انتخاب شما ندارم.

حرکت نزولی تنها واقعی برای Seiko اندازه مورد است. که 44.5 میلیمتر قطعا در انتهای ساعت است. اگر شما برای یک ساعت مچی طلا در سمت تلنگر شما احتمالا خواهید مردم را به آن متوجه.

بهترین مقرون به صرفه سوئیس طلا دیده بان: تیسوت لو Locle خودکار ($ 595)

تیسوت Locle لو — که 595 — سرقت مطلق است. تیسوت نام تجاری سوئیس است که در اطراف برای بیش از 150 سال شده است. آنها شده است timekeepers رسمی ورزشی بزرگ مثل تور دو فرانس. ساعت بالا در خط خود را تا رفتن به هزار دلار.

در واقع، برای کمتر از $600 تمام حقوق bragging ساعت مکانیکی از باستان سوئیس با نام تجاری شما. این جایزه که Locle لو پخش خیره کننده هم است.

Locle لو مورد طلا اندود 38 متر با شماره گیری شامپاین در باند چرم. اعداد رومی طلا و شاخص تاريخ نامحسوس همه زمزمه “ظرافت”. بنابراین شما می توانید حرکت در عمل و ساعت 38 آن را از طریق مورد کردم همچنین قدرت ذخیره.

شما می توانید انجام دهید اگر شما به دنبال یک ساعت مچی طلا را به عنوان یک هدیه و یا نیاز به چیزی برای یک رویداد مهم پدر پدر بدتر.

بهترین زنان دیده بان: تیسوت کوتوریه خودکار ($ 775)

بیشتر و بیشتر به تماشای دو جنس رخ میدهد. تیسوت Locle لو بالا، به عنوان مثال، خواهد بیشتر تئاتر بر روی مچ دست نازک تر اما این هنوز با توجه بسیاری از زنان. اگر شما به دنبال چیزی کمی بیشتر زیبا و سنتی با این حال، شما تیسوت کوتوریه خودکار باید به اتمام.

کوتوریه 32 mm رز طلا مورد در بند چرمی قهوه ای. که حدود به عنوان کوچک به عنوان دیده بان همراه است. دست طلا در نگاه شماره گیری شامپاین فقط به خوبی به عنوان آنها را در Locle لو انجام دهید. آن کردم تیسوت را Powermatic 80 جنبش اتوماتیک که ذخیره برق 80 ساعت و دیدن از طریق مورد به طوری که شما می توانید انجام آن چیزی که آن را ببینید. سازمان دیده بان مشابه و همه همان چیزهایی که رفتن آن است، آن است که فقط برای مچ دست کوچکتر اندازه است.

بهترین در طلا صورت پخش: مردان Invicta طرفدار غواص (170 دلار)

ساعت طلا نیست فقط همراه با ظرافت; آنها نیز مرتبط با عجول و بی پروا، در صورت خود را آشکار نمایش ثروت. اگر می خواهید انجام دهید در صورت چیزی که شما بدون داشتن سابقه معامله به آن را به بالا, مردان Invicta طرفدار غواص است آنچه شما دنبال آن هستید.

نگاه کنید، من می روم به صداقت. این دیده بان زیادی رفتن دیگر از بزرگ طلا، خودکار برای این و آن 170 $، بسیار مقرون به صرفه ندارد. به وضوح تحت تاثیر — و تحت تاثیر منظورم کپی بی حیا — کارگر زیر دریایی رولکس در طلا با گودی Cerachrom. درست است که شما می توانید خرید 200 غواص مزایا برای قیمت یک رولکس و هنوز هم باقی هستند.

من دریافت نمی اشتباه Invicta را ساعت مناسب و معقول. آن فقط است که تنها امتیاز صحبت کنید با این یکی است آن را در صورت خود را و این رفتن نیست-tock تیک (یورش های دست دوم به آن را نشان می دهد خودکار است) هستند.

باز نرم افزار کتاب بررسی واقعی طلا

اگر شما در بازار طلا واقعی سازمان دیده بان شما احتمالا در حال خواندن این مقاله. از علامت های تجاری لوکس مانند رولکس و یا امگا شما دنبال آن هستید در حداقل قیمت با شروع از حدود دلار 15.000. تقریبا هیچ قیمت شما را تا رفتن نمی وجود دارد. اپل نسخه 10.000 $ قیمت برای محصول فن آوری comically بالا ممکن است اما برای یک ساعت مچی لوکس طلا ارزان بود.

شما می توانید برخی از معاملات خوب در دست دوم ساعت برای کمتر از 5.000 دلار دریافت، اما که فراتر از محدوده این مقاله است. اگر ایده هزینه در یک ساعت از شما صرف در ماشین استفاده می شود به شما دادن است عرق سرد پنجره خرید یا نه، شما می توانید حرکت به بالا و یک ساعت بزرگ برای کسری از قیمت را انتخاب کنید.