Evoland 2 عاقبت به یکی از RPGs مورد علاقه ما در حال حاضر در اندیشه

  • Evoland 2 در اندیشه زیر در اولین بازی نوآورانه و استقبال خوبی در راه اندازی کرده است.
  • عاقبت فرمول اکشن/ماجراجویی مشابه، اما عباس در ژانر نیز بیشتر است.
  • Evoland 2 این گزارش ارائه می دهد کنترل کننده پشتیبانی و بیش از حد در تلویزیون آندروید در دسترس باشد.

Evoland است یکی از بهترین RPGs پس اطراف تلفن همراه، ما خوشحال به عنوان پیگیری راه اندازی Evoland 2 امروز در اندیشه.

Evoland 2 بازی اکشن/ماجراجویی است اما بسیار مانند عنوان اصلی شما از طریق تاریخ ژانر لازم. این بدان معناست که این شروع با بازی پسر سبک 2D تک رنگ تصاویری قبل از حرکت در نهایت به گرافیک 16 بیتی و نهایت 3D نداریم کسی را بزنیم.

تغییر بزرگ در این زمان است که توسعه دهنده بازی Shiro است اجرا ژانرهای بیشتر به بازی را از طریق، اعم از فرمول معمول اکشن/ماجراجویی به اونا ضرب و شتم یو پی اس و گلوله بورس جهنم. 

در واقع، تریلر (در بالا) نیز نشان می دهد چند ژانرهای دیگر مثل بازی سه puzzlers Bomberman سبک antics و platforming. اگر شما فن بزرگ از عمل RPGs نیستند، تنوع بیشتر در ارائه وجود دارد.

 تصاویر چند Evoland 2.

TouchArcade به گزارش نیز که بازی سازگار با دستگاه بلوتوث “بیشتر” و نیز در تلویزیون آندروید در دسترس باشد. صفحه نمایش لمسی اصلی و پیدا کردن جنبش کمی شیک بازی، پشتیبانی از گیم پد قطعا خوش آمدید است.

عنوان تا ژوئن 27 (معمولا $9.99) قیمت تبلیغاتی از 5،99 دلار در دسترس است. برای پول، شما حدود 20 ساعت از گیم پلی, بر اساس استودیوی اخذ کنید.

در دیوار مورد Evoland 2? اصلی ساخته شده لیست ما از بهترین RPGs در اندیشه، پس آن را برو — شما همیشه می توانید ادعا بازپرداخت در عرض دو ساعت. بازی بزرگ از طریق دکمه زیر لیست را بررسی کنید.