اگر شما دنبال آن هستید شروع کنید با تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی چگونه به دریافت شروع به ردیابی اجتماعی تجزیه و تحلیل رسانه با ابزار رایگان

پیدا کردن یک سرویس است که اجازه می دهد تا شما احساس کنید برای چگونه کار می کند بدون نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه چالش می تواند. اینجا برخی از گزینه های برای شروع.

اولین چیزهایی که اول: استفاده از ابزار ساخته شده است

بازیگران اصلی در صحنه اجتماعی ابزار ساخته تجزیه و تحلیل خود را داشته باشد: توییتر و فیس بوک (برای صفحات) و بقیه Pinte (برای حساب های کسب و کار) و نمایش مشخصات عمومی (برای پروفیل های کسب و کار). در حالی که این برخی از ابزارهای كلی و آمار شما پیدا کنید با خدمات پرداخت ارائه ممکن است، آنها بهترین راه برای گرفتن یک نگاهی به عملکرد کلی.

اما این چیز است: همه اینها جز توییتر نیاز به یک حساب کسب و کار. اگر شما دنبال آن هستید برای حضور اجتماعی خود را افزایش و یا تبدیل به influencer برای یک موضوع خاص، بنابراین شما می خواهید یا باید به حساب کنونی خود تبدیل به حساب کسب و کار و یا شروع یک پروفایل جدید (بسته به شبکه). خبر خوب این است که پس وجود ندارد دلیلی این است که رایگان، برای این کار.

هنگامی که حساب جدید یا صفحه تعیین می کردید، اینجا است که در آن شما پیدا ابزار تجزیه و تحلیل ترافیک ساخته شده است:

برای نمایش مشخصات عمومی, شما باید به گرفتن تلفن — از نمایش مشخصات عمومی را ابزار وب هستند بسیار محدود (بخوانید: اساسا غیر موجود)، تمام آنالیز در حدود باز مشخصات خود و از دست دادن آیکون کوچک گراف در گوشه بالا سمت راست شروع کنید قرار دارد.

دیگر ابزار رایگان

اگر ابزار ساخته شده است می تواند آن را برای شما و یا شما را انجام نمی دنبال کمی بینش شما آمار اجتماعی، تعدادی از ابزار رایگان در دسترس وجود دارد. فقط به خاطر داشته باشید که اطلاعات شما می توانید بدون پرداخت در حال رفتن به محدود باشید.

بیشتر خدمات ارائه دسترسی رایگان به آمار توییتر و/یا نمایش مشخصات عمومی, اما به خصوص اگر شما هنوز یک صفحه در فیس بوک (آنالیز پروفیل اساسا وجود ندارد) با استفاده از آن سخت است برای گرفتن هر چیزی بیشتر از آن است. گفت: وجود دارد برخی از گزینه های مناسب و معقول وجود دارد.

Squarelovin: تجزیه و تحلیل نمایش مشخصات عمومی

اگر شما فقط به دنبال برای پیگیری رشد نمایش مشخصات عمومی, یک نگاه خوبی در عملکرد IG شما با یک حساب کاربری Squarelovin رایگان می توانید. شما می توانید اطلاعات مورد پست های خود را, آهنگ خود را دوست دارد و پیروان نرخ مشارکت و خیلی بیشتر.

UnionMetrics: توییتر و تجزیه و تحلیل نمایش مشخصات عمومی

UnionMetrics

ارائه می دهد چند گزارشات توییتر — عکس فوری و دستیار — و همچنین حساب کاربری نمایش مشخصات عمومی معاینه. با این معیارهای سه ترکیب شما نگاه بسیار جامد در چه شما در حال انجام در هر شبکه، شما نرخ مشارکت، محبوب ترین جذاب و بهترین زمان ارسال کنید. شما نیز به روز رسانی منظم ایمیل با بینش و اطلاعات را دریافت کنید.

بافر: فیس بوک، توییتر و بیشتر نمایش مشخصات عمومی،

بافر جالب است، زیرا این آثار به عنوان سیاه و سفید توپی برای به اشتراک گذاری اطلاعات به شبکه های همه در یک بار (و برای برنامه ریزی زمانی که شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات). همچنین یکی از چند ابزار است که اجازه می دهد تا به شما در وصل کردن پروفایل فیس بوک، و همچنین به عنوان صفحه است.

بر خلاف بسیاری از خدمات دیگر، بافر برای جمع آوری داده ها از شبکه مشترک خود را ظاهر نمی شود اما در عوض جزئیات فقط در پست های که شما با استفاده از حافظه نهان به اشتراک گذاشته ام را نشان می دهد. فکر می کنم از آن به عنوان نوعی از داشبورد برای به اشتراک گذاری است که اجازه می دهد تا به شما برای ارسال به شبکه های متعدد در یک بار، و سپس پیگیری آن داده ها در طول زمان.


بهترین تالار است که ما در بر داشت اینها حالی رایگان خدمات وجود دارد. این یک لیست خوب برای شروع با پیگیری وضعیت اجتماعی باید — چیزی برای تبدیل شدن به آشنایی بیشتر با نحوه کار این متریک و آنچه مهم است.

تصویر های اعتباری: Artram / Shutterstock. com