3 مشکلات با USB-سی شما باید بدانید در مورد

USB نوع C است به روشنی آینده، اما رسیدن به آینده نیست همیشه بدون درد و USB-C است بسیاری از مشکلات. اینجا چند نکته هر کاربر جدید USB-ج نیاز به دانستن.

مرتبط با: USB نوع C توضیح داد: “USB C چیست و چرا شما می خواهید آن

جدید ترین گوشی های آندروید استفاده USB C, لپ تاپ های اپل استفاده از این درگاه منحصرا و به طور فزاینده ای معمول است برای دیدن حداقل یک درگاه چنین در رایانه های شخصی جدید است. اما نه هر پورت USB ج همان است و نه هر کابل USB-C خرید می تواند آثار به همان شیوه.

اگر شما برای اولین بار پورت USB-C اینجا چند چیز به نگاه کردن.

اشتباه می تواند فرای خود دستگاه کابل

این است بیشتر فشار دادن چیزی جدید USB ج کاربران نیاز به یادگیری در مورد. در نسل های قبلی از USB, کابل تقریبا در کابل بود. مطمئنا، USB 1 کابل را به پورت USB 2 متصل نیست ممکن است کار — یا دست کم به خوبی کار — اما میزان آن بود. مردم بیشتر به فکر می کنم که کابل را برای خرید نیاز ندارد.

که چنین با USB C نیست و این نادیده گرفتن شما از صمیم قلب هزینه می تواند.

مشکل خاص به کابل با اتصال USB-A قدیمی تر در انتهای و جدید اتصال USB-C در دیگری است. (USB-A، اگر شما نمی دانم، اتصال USB سنتی ما ام تمام شده با استفاده از سال است.) اما دستگاه های USB-C (و کابل) پشتیبانی شارژ سریع تر از USB-احمد اگر دستگاه یک USB (مانند تلفن همراه) را به پورت USB-C با استفاده از یکی از این کابل وصل، به عنوان مثال، گوشی قدرت بیش از حد سرخ کردن گوشی پورت USB-C یا حتی رایانه قرعه کشی ممکن است.

هم اکنون، به عادلانه کابل آن درست ساخته شده مقاومت درون خطی برای جلوگیری از این اتفاق، می توانید. مشکل این است که می توان آن را واقعا سخت است بدانند از کابل که خوب هستند و که هستند نیست، مگر اینکه شما در حال خرید از فروشنده قابل اعتماد است که مشخصات فنی خوب را فراهم می کند.

همکار من کریس خرید کابل USB-C است که دستگاه شما آسیب نخواهد کرد بنابراین من که خیلی زیاد اینجا دوباره هش نمی برشمرد. اما مهم است به خاطر داشته باشید که تمام کابل های USB-C به همان اندازه ایجاد می شوند و تا آن را به شما به عنوان یک مصرف کننده به آنچه شما خرید مطمئن شوید با دستگاه شما سازگار است. فرض کنید یک کابل خوب است چرا که متناسب با آن است نه خوب نیستن — اتمام منابع مانند USBcCompliant.com برای اطمینان شما کابل نمی شود هیچ مشکلی.

مرتبط با: 3 مشکلات با USB-سی شما باید بدانید در مورد

https: [//wwwhowtogeekcom/240777/watch-out-how-to-buy-a-usb-type-c-cable-that-wont-damage-your-devices//مربوطبه

نه تمام USB ج ورزش دارد همان

با USB یک چیز نسبتا ساده بود: در واقع هر چیزی شما می تواند در وصل می کنند. است که هنوز کاملا چگونه است ج USB: تابلو و کابل ممکن است یا نه، بسته به چه ویژگی های خود را ارائه می دهد دستگاه ممکن است کار. و بسیاری از کابل در بازار پشتیبانی از USB 2.0 به جای USB 3.0 یا 3.1.

پیچیدگی در اینجا حالت های جایگزین است که با استفاده از USB و C فاکتور فرم ارائه ویژگی های اضافی معرفی می شود. رعد 3، به عنوان مثال، است همکاری بین اینتل و اپل که ارائه می دهد سرعت 40 گیگابیت در ثانیه انتقال — چهار برابر سریعتر از USB استاندارد 3.1 — و پشتیبانی از نمایش دو 4 k متصل به یک درگاه واحد. اما تنها اگر شما کابل رعد 3 سازگار تنها دستگاه ساخته شده با صاعقه 3 سازگار می توانید سرعت آن و حتی آن.

شما در حال اشتباه گرفته هنوز؟

چند حالت دیگر جایگزین وجود دارد: HDMI MHL، به عنوان مثال، هر دو اجازه می دهد و انواع خاصی از صفحه نمایش به متصل می شود. همچنین نمایش بندر, که همراه با صاعقه 3 اما همچنین مستقل در برخی از دستگاه های ارائه شده است. لپ تاپ شما displayport قرار اگر D شکل آیکون کنار پورت USB و C وجود دارد، اما آن نیز ممکن است آن را و نه نماد آن است.

اگر شما قصد دارید برای اتصال به نمایشگر خارجی به لپ تاپ خود را، شما باید بدانید که حالت متناوب دستگاه، پشتیبانی و فروش صفحه نمایش و یا یک آداپتور که این حالت را پشتیبانی می کند.

وجود دارد ممکن است بسیاری از مسائل پورت USB ج قربانی علاوه بر USB خود را، و بدانند که دستگاه ها و آداپتورهای کار طور کامل به شما. زیرا پورت USB C قابل انعطاف باعث شما می تواند استدلال می کنند که این چیز خوبی است. برای اکثر کاربران با این حال، این فقط گیج کننده است: کابل و دستگاه هایی که به پلاگین مناسب ممکن است یا ممکن است کار نکند. و بدانند چه چیزهایی کار به معنی صرف زمان برخی از متصل کردن عباراتی مانند “MHL” و “صاعقه 3” را به گوگل.

این نظر من هم خوب است، اما احتمالا نه مال شما است.

دانگل پور است واقعی

تعویض فقط پورت USB ج است کمی از بدون هیچ زحمتی به دستگاه با . من می دانم، چون من یک کاربر مک بوک پرو.

مشکل اینجا است. اکثر مردم کابل USB در طول سال برای چیزهایی مانند تلفن های هارد نامه خوانندگان چاپگرها و غیره جمع آوری شده. تعویض به USB-C به معنی اون دیگر به طور مستقیم به لپ تاپ شما وصل.

دو گزینه را داریم. اول این است که همه از کابل خود را با USB ج آنهایی که جایگزین. این مرتب است اما معنی بالقوه جایگزین تعداد زیادی از کابل. گزینه دوم این است که زن و شوهر از آداپتورهای ساده، خرید و فقط استفاده از کابل های قدیمی خود را. این به این معنی پیگیری از چند dongles اما این کار به سرعت انجام میشود.

اما این فقط USB. بیشتر dongles بالقوه برای چیزهایی مانند اترنت و نمایش وجود دارد. و تا تو به یکی که با این نسخهها کار با دستگاه شما خرید ذکر شده هر پورت USB-C نمایش پروتکل پشتیبانی. به این معنی است که خرید دانگل سازگار می تواند درد و خرید به همه این چیزها به سرعت گران می توانید. و اگر لپ تاپ خود را به اطراف حمل و اتصال آن به انواع مختلف نمایش می دهد یا پروژکتور? بیشتر dongles.

اما نقطه روشن در جهان ج USB وجود دارد: USB-سی آی پاد docking ایستگاه. اینها بزرگ اگر شما گاهی اتصال لپ تاپ خود را به دستگاه های مختلف برای استفاده به عنوان دسکتاپ هستند — نمایش و ماوس و صفحه کلید و غیره. که یک پورت USB-C می تواند تمام انواع اتصال به معنی که شما می توانید لپ تاپ خود را با متصل کردن کابل یک حوض را ارائه می دهند. همکار من مایکل مشخص شده چند بهترین آنهایی که ReviewGeek و توصیه میکنم شما چک که کردن اگر می خواهید به استفاده از یک درگاه در لپ تاپ شما برای اساسا همه چیز که میز خود.