Xiaomi Redmi 6 حرفه ای، 4 پد مایل به راه اندازی در ژوئن 25

 Xiaomi Redmi 6 فشار بارگزاری صفحه نمایش دستگاه در طلا بر زمينه طلا.

Xiaomi Redmi 6 هفته گذشته نشان داد.

انجمن MIUI

  • Xiaomi Mi پد 4 و 6 Redmi تخصصی راه اندازی در ژوئن 25 را تایید کرده است.
  • Redmi 6 نرم افزار 4 باتری 000mAh و تراشه گل میمون 625، طبق تیزر پوستر ارائه خواهد شد.
  • 4 پد Mi ارائه تراشه گل میمون 660 و صفحه 18:9 شایع است.

Xiaomi راه اندازی Redmi 6 و Redmi 6A هفته گذشته اما انجمن MIUI این شرکت نشان می دهد دو دستگاه بیشتر می آیند در 25 ژوئن: قرص Redmi حرفه ای 6 و Mi پد 4.

تیزرهای تبلیغاتی تصویر در فروم پست نشان می دهد Redmi 6 نرم افزار خواهد شد که نمایش 19:9, صرفه جویی در انرژی پردازنده گل میمون و 625, 4 باتری 000mAh (نسبت به Redmi 6/6A 3، 000mAh باتری). ترکیبی از چیپست و باتری معنی شما می توانید انتظار قطعا بیش از میانگین استقامت. پس از همه، مجهز به همین ترتیب 4 توجه Redmi دو روز آب تحویل داده می شود، ما در بررسی ما در بر داشت.

 تیزر طرفدار Redmi 6. انجمن MIUI Xiaomi

همچنین قابلیت های هوش مصنوعی برای Redmi 6 نرم افزار، به جزئیات امتناع اذیت کردن است. همانطور که آن کار را با خود گوشی های اخیر (مانند سکته مخلوط 2) انجام داده است ما در حال انتظار شرکت برای تشخیص صحنه شده هوش مصنوعی برای عکاسی.

ما بسیار دیگری در مورد مدل حرفه ای نمی دانم، اما ما می دانیم که Xiaomi در حال برنامه ریزی برای راه اندازی Mi پد 4 قرص در این مراسم…

شرکت بسیاری از سکته قلبی پد 4 جزئیات آشکار نیست فقط اشاره به حضور 8 اینچ صفحه نمایش HD کامل و با یک دست استفاده در تیزرهای تبلیغاتی تصویر (زیر دیده است). استفاده با یک دست را نشان می دهد آن طراحی ارگونومیک را داشته باشد، اما نادر است به چنین ویژگی در قرص است.

ما همچنین نگاهی اجمالی پشت دستگاه، نمایش دوربین اصلی انفرادی و چه می تواند cutouts آنتن در بالای دریافت کنید.

 تیزر Xiaomi Mi پد 4.

انجمن MIUI XDA توسعه دهندگان همچنین کشف آشکار Mi پد 4 مشخصات اوایل سال جاری با اشاره به 6 باتری 000mAh 18:9 صفحه نمایش و تراشه گل میمون 660. پردازنده سری قرص برای اولین بار ویژه قابل توجه است که این می تواند معنی استفاده Xiaomi Qualcomm قدرت در آن است. شرکت کارکرده به انویدیا و اینتل است و تراشه MediaTek در خود پد سکته قلبی.

بنابراین شما نمی خواهد صبر کنید رویداد آشکار برای دوشنبه (25 ژوئن)، بیش از حد طولانی برای جزئیات بیشتر طرفدار Redmi 6 و Mi پد 4 برنامه ریزی است. شما دیگر اندیشه قرص هر چند بخرید؟ آنچه از نسخه های اخیر Xiaomi را میگیرد؟ ما در بخش نظرات اطلاع دهید!