NordVPN راه اندازی app اندیشه تلویزیون جریان مطالب خارج از کشور

  • محبوب VPN خدمات NordVPN خود حدود تلویزیون اندیشه
  • آن اجازه خواهد داد تلویزیون اندیشه از صفحه تلویزیون های هوشمند و مجموعه جعبه بالا به جریان محتویات ویدئویی از تقریبا هر یک راه اندازی شد کشور.
  • همچنین ارائه دهد جریان امن تر با خدمات NordVPN است.

با جام جهانی 2018 در حال حاضر در نوسان کامل بسیاری از مردم در حال تماشای مسابقات در تلویزیون صفحه بزرگ خود را که در حال حاضر در کشور خود ممکن است وجود دارد. با این حال، آنها ممکن است ترجیح دهند چگونه تحت پوشش این مسابقات توسط شبکه های خانگی خود را. اگر این مورد برای شما دارد، خدمات شبکه اختصاصی مجازی محبوب NordVPN ممکن است راه حل را با راه اندازی نرم جدید ساخته شده برای تلویزیون های هوشمند آندروید تلویزیون و مجموعه جعبه بالا.

برنامه اتصال به آنلاین پخش شبکه های تلویزیون و کانال های در بیش از 62 کشور به دستگاه هایی که است که در آن سرور های NordVPN را اجازه می دهد قرار دارد. اگر شما می خواهید به تماشای پروکسی پوشش محلی جام جهانی در حالی که شما در ایالات متحده، شما می توانید فقط با اتصال به سرور انگلستان با برنامه NordVPN و سپس پخش مسابقات از شبکه که.

ادامه مطلب: بهترین تلویزیون اندیشه برنامه ها

مزایای دیگر است که با برنامه NordVPN اندیشه تلویزیون وجود دارد. یکی است که نرم افزار را با خدمات NordVPN را با استفاده از دستگاه خود را امن و به دور از هکرها را حفظ خواهد کرد. از مزایای دیگر این است که شما می توانید کلی بهتر تجربه، به عنوان برخی از آی اس پی بارگیری گاز در هنگام اتصال آنها دو جریان خدمات مانند Netflix جریان است.

نرم افزار هم اکنون برای دانلود در دسترس است، اما شما باید برای باز کردن گوگل بازی بزرگ در دستگاه تلویزیون اندیشه به آن ضربه محکم و ناگهانی. شما هم برای عضویت دو ساله در NordVPN فقط 69 دلار می برای ثبت نام و یا 80 درصد خاموش معمولی قیمت آن با 30 روز گارانتی بازگشت پول.