MacOS باعث رمزگذاری عکسها از شما پرونده های رمزگذاری شده

مک شما همیشه ریز عکسها به پیش نمایش برای نگاه سریع ساخت و است و کسانی که پیش نمایش همین کش اطلاعات شما ممکن است ترجیح می دهند به مخفی نگه داشتن.

هنگامی که شما یک تصویر روی دیسک رمزگذاری شده و یا هر درایو رمزگذاری شده با استفاده از نمای فهرست مشکل می آید. پیش نمایش ایجاد می شوند هر بار که نوار فضای کافی برای پیش نمایش فایل را فشار می دهید و در همان موارد حتی اگر اینکار را نکنید. این پیش نمایش ذخیره شدهی پوشه رمزگذاری بر روی کامپیوتر شما معنی حداقل برخی از اطلاعات قابل بازیابی بدون دسترسی به تصویر روی دیسک رمزگذاری شده و یا دیسک است.

ووجیچ Reguła نوشتن برای هدف را ببینید:

با این حال، حتی اگر ظروف حفاظت شده با کلمه عبور رمز شده (به عنوان نتیجه مطالب خود را ‘امن’)، این ذخیره پیاده هستند اگر مهاجم (و یا اجرای قانون) دسترسی به سیستم در حال اجرا است می تواند ویژگی های آشکار مطالب خود را. به عبارت دیگر افزایش امنیت ظروف رمزگذاری شده، تصور می شد ممکن است کاملا مخدوش توسط QuickLook.

اگر شما علاقه مند در امنیت اطلاعات در تمام writeup کامل خوبی به ارزش چک کردن، است. کارکنان اپل در دست کم، باید این را بخوانید و تغییر آثار چگونه ذخیره تصاویر روی دیسک رمزگذاری شده, از آنجا که این نقض است که نیاز به وصله ASAP.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.