بدست بهترین محصولات را به دوربین های عکاسی بررسی گیک

گوشی آی فون خود را بهبود فوق العاده خوب در طی چند سال و دوربین های آی فون است میان بهترین — اگر نیست بهترین واقعی. بیایید نگاهی به برخی از ابزار آن را حتی بهتر.

در حالی که کیفیت تصویر از دوربین های گوشی های هوشمند رفته را از طریق سقف است، آنها هنوز هم بسیار انعطاف پذیر نیست: شما محدود به که اکثر، دو ثابت کانونی, built-در-چشمک بزرگ نیست و نور کم عملکرد بسیار ضعیف دارند. خبر خوب این است که لوازم جانبی است که می تواند به شما گزینه های بیشتر وجود دارد.

JOBY GorillaPod GripTight خیلی بزرگ (30 دلار)

JOBY GorillaPod خط سه پایه فوق العاده هستند. آنها نور به اندازه کافی به بازی شیر یا خط در یک کیسه بدون فکر کردن در مورد آن و، به دلیل انعطاف پذیر پاهای خود را می توانید به تقریبا هر چیزی وصل کنید. آنها حتی به اندازه کافی پایدار برای قرار گرفتن در معرض طولانی یا عکاسی گذشت زمان استفاده کنید تا زمانی که آن را بیش از حد باد می وزد نمی باشد.

GorillaPod GripTight XL — که طراحی شده است به طور خاص برای گوشیهای بزرگ 8 آی فون و آی فون 8 به علاوه — بدون استثنا است. در حالی که کوتاه خود، شما می توانید ضمیمه آن را به راه آهن، درختان، یا اگر شما نیاز به ارتفاع بیشتر فقط آن را در جدول تعادل. من رفتن به سه پایه برای عکاسی گوشی های هوشمند است.

نخل pixi ترک Manfrotto (29$)

Manfrotto هستند معروف در دنیای عکاسی برای ساخت سه پایه بزرگ برای dslr ها; نخل pixi ترک Manfrotto نشان می دهد که آنها می توانند در بیش از حد بزرگ سه پایه برای گوشی های هوشمند را. در کمی زیر 7 “طولانی، شما خیلی ارتفاع با نخل pixi ترک می کنید اما tradeoff است که آسان به نگه داشتن در جیب است. نقطه بدون داشتن سه پایه بزرگ برای گوشی های هوشمند خود را که شما در خانه است.

در در حالی که شخصا ترجیح می دهم GorillaPod انعطاف پذیری “، اگر شما می خواهید یک سه پایه های سنتی (یا پایدارتر)، نخل pixi ترک راه رفتن است. مناسب برای timelapses است.

لنز کلیپ امیر 3 در 1 ($ 21)

اگر می خواهید به استفاده از لنز های اضافی را با آی فون شما $21، امیر، 3 در 1 لنز کلیپ-تنظیم ارائه بهترین صدای بلند برای پریدن و قوز. در مجموعه شما لنز فیش آی 25 x لنز ماکرو و 0.36 x لنز زاویه باز.

در حالی که لنزهای امیر، قطعا مقرون به صرفه، حرکت نزولی است که کیفیت تصویر بزرگ است. آنها به طور کامل قابل استفاده است اما بعید است به عکس های خود را برای مبارزات انتخاباتی #ShotOniPhone اپل انتخاب شما. olloclip

–هسته لنز تنظیم (100 دلار)

به لنز بهتر برای آی فون خود را, به شما نیاز به پرش به بالا در قیمت توسط بسیار کمی. Olloclip اصلی تنظیم لنز فیش آی نیز لنز زاویه باز و ماکرو اما که 99.99 $، تقریبا 5 برابر قیمت امیر، ارائه است. اگر شما جدی در مورد کیفیت تصویر این راه، اما اگر شما مطمئن نیستید که آیا یا نه شما رفتن به استفاده از لنز های اضافی چوب با گزینه ارزان تر است.

توجه داشته باشید: لنزهای olloclip را تلفن خاص هستند. مرتبط یکی بالا با این نسخهها کار با آیفون 6 و 7 و 8 و خود را به همراه مدل های. اگر شما آی فون X، چک کردن این مجموعه مشابه در عوض.

Manfrotto LUMIMUSE 3 چراغ نور (44 دلار)

ساخته شده در فلش در آی فون خود را برای عکس های گاه به گاه حزب اما خیلی بی فایده برای هر چیزی جدی تر است. اگر آی فون خود را به ضبط ویدئو بلاگ ها و یا می خواهید به استفاده از نور برای گرفتن پرتره استفاده می کنید، شما باید چیزی بهتر.

ما دوست داریم Manfrotto LUMIMUSE 3 چراغ نور برای زن و شوهر از دلایل. LUMIMUSE 3 کوچک به اندازه کافی برای گنجاندن در جیب اما قدرتمند به اندازه کافی برای روشن کردن موضوع چند پا دور ایستاده است. همچنین بیش از USB و که کمتر از پنجاه دلار بسیار مقرون به صرفه dimmable، قابل شارژ است.

در حالی که شما فقط می توانید LUMIMUSE در یک طرف نگه دارید، در حالی که آی فون خود را در ویدیو خود را نگه می دارد آن را است احتمالا ارزش گرفتن چیزی مثل Ulanzi زیر دکل طرفدار ($11.98) دو آن را در دو کلیپ. اگر می خواهید آن را برای پرتره موقعیت شما می توانید همچنین آن را به نخل pixi ترک Manfrotto سوار شدن.

Mpow iSnap Selfie چوب با بلوتوث ($ 9)

در حالی که میله های selfie از رواج افتاده اند، اگر می خواهید از آن را خوب چهره دیگر هیچ مفید بودن خود را انکار وجود ندارد. شما ممکن است احساس مانند tit. یکی اما اعتماد به من، با استفاده از تصاویر شما خواهد شد بهتر است برای آن.

که دیگران کمتر از ده Mpow iSnap selfie چوب با بلوتوث بازدید گنندگان شیرین. آن را با هر آی فون کار می کند و اگر آن توسط امنیت کنسرت یا نگهبان موزه نیز می شود که قیمت که شما بیش از حد نمی شود قرار.