پروژه عجله است ادوبی است آینده ویرایش ابزار ساخته شده برای سازندگان ویدیو یوتیوب

  • ادوبی پروژه عجله آینده در یک ابزار ویرایش فیلم اعلام کرده است.
  • نرم افزار برای افرادی که به ایجاد محتوا برای کانال های ویدئو یوتیوب و دیگر رسانه های اجتماعی طراحی شده است.
  • برنامه در حال حاضر در تست بتا است اما بعدها در سال 2018 راه اندازی خواهد شد.

ظهور یوتیوب و کشش به عنوان منابع اصلی محتوای اصلی فیلم رفته است توسط شرکت هایی که ایجاد ابزار را برای سازندگان این فیلم خود خسته شده اید. ما را دیده اند، محتویات ویدئویی جدید تبدیل به عامل بزرگتر در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و نمایش مشخصات عمومی و Snapchat، بیش از حد. بزرگترین نام در ویدئو و عکس نرم افزار، ویرایش، ادوبی به تازگی اعلام کرد ابزار جدید به نام پروژه راش (احتمال نگاهدارنده جا نام) که به عنوان یک ابزار در یک تلفن همراه برای سازندگان فیلم ساخته شده است.

ادامه مطلب: بهترین فیلم ویرایش برنامه

پروژه عجله در دسترس خواهد بود در ویندوز و مک و iOS و آندروید و طراحی شده است که شما می توانید گوشی خود را و بنابراین شما می توانید شروع به ویرایش در گوشی خود یا صبر کنید برای استفاده از مطالب به طور مستقیم به ابزار، ساقه رومیزی و یا لپ تاپ شما. سازندگان قادر به ویرایش کلیپ های خود را فیلتر اضافه کردن آهنگ های صوتی خود را بهینه سازی و انتخاب عنوان خواهد شد. بنابراین شما می توانید ویرایش بر روی تلفن خود را متوقف و سپس ادامه همه تغییرات خود را ویرایش خواهد شد ذخیره می شود به ابر راست جایی که رها بر روی کامپیوتر شما.

عجله پروژه همچنین سازندگان به انتشار فیلم خود را در سایت های مختلف همه در یک بار, اجازه می دهد که به معنی شما می توانید آن را به کانال یوتیوب ارسال حساب و صفحه فیس بوک در همان زمان توییتر خواهد شد. ادوبی در ویژگی در برنامه است که اول آن ابزار دیگر, مانند تصحیح رنگ از پریمایر پرو، استماع صوتی از ویرایش و یا ساخت عنوان سفارشی از قالب سهام ادوبی توسعه یافته در قرار داده است.

ادوبی در حال حاضر عجله پروژه تست بتا است و شما هم اکنون سعی کنید از نرم افزار می توانید ثبت نام. ویندوز و مک و iOS بتا در حال حاضر، در دسترس هستند در حالی که اندیشه بتا به عنوان ذکر شده “به زودی.”