آمازون قفل تحویل در حال آمدن است به آپارتمان پیچیده نزدیک شما بررسی گیک

قفل آمازون راه مناسب برای دریافت بسته های تحویل داده است، اما شرکت می خواهد به آن نزدیک به خانه با توپی آمازون رتبهٔ اکنون دو آپارتمان مجتمع نورد.

جز آن جایی باشگاهی خود مجتمع آپارتمانی زندگی می کند آمازون توپی زیادی مانند خدمات قفل آمازون است. به جای انتخاب آن به عنوان خاص خارج از محل تحویل (فقط به عنوان شما را به آمازون قفل)، خواهد شد به سادگی بسته رفتن به طور مستقیم به مرکز هر زمان که آنها تحویل داده شده. از قفل امن، مگر شما feasibly آن زمان روز و یا شب امکان دسترسی را چگونه دفتر جلو بسته در حال حاضر، ممکن است مشابه است.

اگر توپی قادر به عمل بسته های آمازون تنها, هنوز هم می خواهد مفید اما شرکت وجود دارد متوقف نمی شود. آمازون میخواهد قربانی دسترسی به هاب به “تحویل از هر فرستنده” که به معنی شما به زودی ممکن است دریافت تمام بسته های خود در آمازون مارک قفل دار, حتی اگر شما از آمازون برای شروع با سفارش نداده ام. خدمات شخص ثالث قفل موجود و انتخاب برخی از مجتمع آپارتمان ترمينالها اما احتمالا آمازون می تواند قفل خود را در قیمت پایین تر بالای داشتن یکپارچه سازی ساده تر با تحویل فراوان خود را ارائه.

با توجه به آمازون، سیستم توپی در حال حاضر به بیش از 500.000 ساکنان در دسترس است (که نیست رک و پوست کنده، بسیار است، اما این یک شروع خوب است)، بر اساس گزارش “هزاران” لون دسترسی به یکی هستند و هر ماه. اگر راهی ساده تر برای دسترسی به بسته های خود را به شما وعده شده ام، بنابراین، اکنون زمان مناسبی برای اذیت کردن دفتر جلو ممکن است.

منبع: TechCrunch

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.