زنگ کار اگر شما گوشی ها خاموش است و یا در انجام نه مزاحم خواهد شد?

احمقانه به فرض که زنگ خطر خود را هنوز هم کار خواهد کرد اگر تلفن خود را خاموش است، اما بسیاری از تلفن های در واقع به این روش استفاده می شود. در واقع برخی از دستگاه های آندروید هنوز هم انجام دهید.

اگر گوشی من خاموش زنگ کار می کنند?

احتمالا نه.

برخی از گوشی های آندروید ارائه ویژگی های است که به طور خودکار تبدیل تلفن خود را در یک زمان در اگر شما آن را راه تعطیل قبل از رفتن به رختخواب. تولید کنندگان است که این ویژگی تا حد زیادی متفاوت است و آن را به از مرگ سیاه به نظر می رسد که ویژگی این نقطه. اگر گوشی شما، شما می توانید آن را در تنظیمات پیدا > برنامه ریزی شده برق در & خاموش . اگر می خواهید به تلفن کردن آن شب این ابزار بسیار خوب است.

مرتبط: را کار زنگ اگر آی فون خود را خاموش، خاموش و یا انجام نه مزاحم?

البته اکثر مردم در خاموش تلفن های خود را در شب قبل از رفتن به رختخواب مانند پشت در روز تلفن قابلیت خسته نکنید. اکثر تلفن های خوش شانس برای بدست آوردن مجدد تنها یک بار در هفته است. که گفت:, اگر شما را به برق وصل کردن شارژر خود را فراموش کرده ام (و یا قدرت خود را کردن پوزیشن های شبانه می رود)، زنگ خطر خود را می تواند کمی از نگرانی.

در حالی که مدل های خاص خود را از تلفن ممکن است ویژگی های است که به طور خودکار تبدیل تلفن قبل از زنگ بعدی در پس آن اگر شما را به اتهام تلفن شما فراموش کرده ام و آن را یک شبه می میرد کمک کند. شما را بیدار در خود، که خیلی ترسناک برای بسیاری از ما است چپ کنید.

همچنین ارزش اشاره است که اندیشه را “خاموش” تنظیمات می تواند گیج کننده است–در حالی که شما حلقه های شما می توانید خاموش تمام راه، که تنها تماس ها و پیام های (شاید) سکوت. برای “سکوت” حالت واقعی شما نیاز به انجام نه مزاحم، که گاهی می تواند گیج کننده در اندیشه استفاده از.

مرتبط با: اندیشه ی Confusing “نه مزاحم” تنظیمات توضیح داده شده

را من زنگ رفتن کردن اگر من تلفن در کار نیست مزاحم حالت?

شاید.

آندروید ارائه می دهد تنظیمات بسیار دانه به آیا هنوز مزاحم–شما می توانید یا نه به کام از طریق اجازه می دهد در اکثر تلفن های.

برای بررسی این تنظیمات جلو و پایین سایه اعلان و سپس پیدا کردن آیکون “آیا هنوز مزاحم” (شما ممکن است به سایه ای خراب کردن دو بار در برخی از تلفن). آیکون که برای رفتن مستقیم به تنظیمات آن فشار طولانی.

از آنجا, شما می توانید استثنائات سفارشی تنظیم — مانند com برای دور زدن انجام نه مزاحم اجازه می دهد. ممکن است کمی متفاوت بسته به نوع گوشی خود سازنده و نسخه آندروید اطناب و دقیق آن منوها اما اگر این قانون وجود داشته باشد، آن جایی خواهد در منو را مزاحم نمی.

چی از دیگر یادآوری و ساعت?

ساعت و یادآوری (رویدادهای تقویم و مانند آن) را در همان دسته برای کام در اندیشه نمی افتد. شما به طور خاص می توانید به اجازه و یا نشدن یادآور و یا حوادث به دور زدن نه مزاحم انجام تنظیمات اگر شما می خواهم.

این روش شما می توانید دو سکوت تقویم رویداد یا یادآوری در حالی که انجام نه مزاحم است در, اما هنوز هم اجازه com — یا هر ترکیبی از 3.