آمازون است قطع آن محبوب می دی مشتری خدمات بررسی ویژگی گیک

در روزهای اول افروختن آمازون، چهار ویژگی که در آن شما فورا تماس تصویری با پشتیبانی فنی آغاز بود. با وجود محبوبیت خود آمازون ویژگی تدریجی است.

پیام اضطراری ویژگی های خدمات مشتری منحصر به فرد که فورا کاربران را با نماینده پشتیبانی از طریق تماس های ویدئویی به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش قرص روشن شدن چهار متصل است. هرزه می تواند همچنین به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود و حتی در آن برای نشان دادن چگونگی استفاده از ویژگی های قرعه کشی. از ویژگی های بسیار محبوب است, با بسیاری از کاربران چهار روشن شدن آن ترجیح می دهند برای تماس با پشتیبانی از طریق تلفن یا از طریق ایمیل است. به دلایل آشکار است.

با این حال، با توجه به صفحه پشتیبانی بی سر و صدا به روز شده آمازون ویژگی در ژوئن سال 2018 قطع می شود می گوید. در حالی که مسن تر افروختن آتش می دی ارائه شده، بنابراین تغییر را حس می کند آن موجود در دستگاه های جدید برای مدتی، نشده است. دو شرکت Geekwire در بیانیه ای گفت که می دی روی صفحه نمایش به اشتراک گذاری (اما تماس های ویدئویی نیست) هنوز برای صاحبان دستگاه های پشتیبانی در دسترس خواهد بود. با این حال، به اشتراک گذاشتن صفحه با هرزه شما نیاز برای اولین بار با آنها تماس با تلفن و یا ایمیل.

در حالی که تغییر ناامید کننده است، با توجه به محبوبیت از ویژگی آن نیز تا حدودی انتظار می رود. اضافه کردن تماس های ویدئویی و screensharing شهر پیش فرض دو تماس خدمات مشتری در غیر این صورت عادی بسیاری از زیرساخت های اضافی است. برخی از مشتریان ممکن است فکر می کنم ارزش آن را (و ما مایل هستیم به توافق), اما به نظر می رسد آمازون ارائه خدمات به مشتریان راه قدیمی از مد افتاده در حال حاضر محتوا است.

منبع: آمازون از طریق Geekwire

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.