مطبوعات فرانسه بهترین فرانسه مطبوعات قهوه برای هر بودجه بررسی گیک

A است یک راه عالی برای لذت بردن از قهوه واقعا خوشمزه بدون تلاش زیادی. ما ام گرد کردن برخی از مدل های فوق العاده به کمک شما عطر و طعم غنی در هر فنجان صبح پس از صبح.

نکته مهم در مورد فرانسه coffeemakers یخ می تواند به شما را تازه و خوشمزه قهوه فوق العاده سریع با آنها را فشار دهید. به محض اینکه آب گرم به اندازه کافی، به سادگی آن را به تنگ پور، زمینه را کمی هم بزنید به “شکوفه قهوه” درب قرار داده و چند دقیقه صبر کنید. ياتاقانهاي فشار پایین پور قهوه و قهوه فوق العاده غنی است که ضربات قهوه قطره ای از آب درمان می کنید. (قهوه مطبوعات فرانسه اجازه می دهد تا بیشتر از قهوه روغن طبیعی آن را به جام و نتایج کاملا ومزه.)

اگر که چیزی به شما می خواهم را امتحان کنید، زیر شما (فقط شیشه) سنتی پیدا کنید مدل مدل های عایق مدل با صفحه نمایش فیلتر تخصص و بیشتر. در اینجا این است که ما تراکم بالا بر اساس طبقه بندی مرتب شده اند.

بهترین هدیه ایده: Espro فشار P7 زنگ مطبوعات فرانسه (100 دلار)

اگر شما احساس می کنید نیاز به کیت کامل، به جای پیگیری کردن موارد به صورت جداگانه، Espro را مطبوعات P7 مطبوعات فرانسه بسته نرم افزاری نقطه شروع ایده آل است. این شامل همه چیز شما نیاز به جز قهوه خود را.

ساخته شده از فولاد ضد زنگ, P7 فشار Espro است بیت بر ثانیه و BPA رایگان قهوه میکرو فیلتر است که دو بار فیلتر کردن وعده قدرت بیش از دیگر سازندگان قهوه فرانسه مطبوعات. مهر دو لب را استخراج و سنگ ریزه از گرفتن راه خود طعم لذت بخش با خلاء با عایق دو دیوار که ثبات دمای آب برزفدتف در طول تجربه متوقف می شود.

با هیچ شیشه ای است که می توانید durably طراحی شده است به همراه آن می آید با 8.5. طولانی دست ساز بامبو چوبی تکان دهنده قهوه دست و پا زدن برای راحتی اضافه شده. کیت شروع ایده آل و ایده هدیه ای بزرگ است.

بهترین برتر خرید: Frieling ایالات متحده دو دیوار استیل فرانسه مطبوعات (100 دلار)

وقتی پول هیچ شی Frieling دو دیوار استیل فرانسه مطبوعات علاوه بر فوق العاده به آرسنال قهوه است. فوق العاده شیک به نظر می رسد با تشکر از آن بیرونی سبک مینیمالیستی قابل ملاحظه است (ظرفیت 36 اونس) بنابراین شما می توانید مقدار زیادی از فنجان قهوه از یک مطبوعات و باعث قهوه ومزه بیش از حد.

طراحی عاقلانه دسته طول کامل برای راحتی اضافه شده و سبک با 2 مرحله سیستم فیلتر است که تضمین صفر رسوب در فنجان شما وجود دارد را ارائه می دهد. پس از آن در حفظ حرارت 4 بار طولانی تر از هر تنگ شیشه ای مطبوعات فرانسه مدیریت می تواند دو برابر تنگ به عنوان پارچ خدمت عایق. بنابراین که شما دان آن حتی بدون قطره ای شیر آب است “باید به نگرانی در مورد قهوه بازی. تعریف “می کنید آنچه شما برای پرداخت” است.

بهترین رسد: Bodum Chambord قهوه ساز ($ 41)

Bodum Chambord قهوه ساز است کلاسیک در بازار مطبوعات فرانسه; Bodum شده است ساخت فرانسه اسپرسو مطبوعات از سال 1974 است. شیک به نظر می رسد و با دوام است و وعده آن را به یک فنجان بزرگ قهوه دم در فقط 4 دقیقه.

این پیستون 3 بخش فولاد ضد زنگ با فیلترینگ برای صافی تا عصاره آن تنها مقدار مناسبی از روغن معطر قهوه خود را بدون ترک هر شن. روش مراتب برتر نسبت به استفاده از کاغذ فیلتر مانند برخی از فرانسه ارزان تر فشرده (و اکثر دستگاه های قطره ای) است. اندازه مناسب و معقول، مقدار زیادی از اتاق تا 8 فنجان قهوه را هر زمان که شما استفاده از آن بیش از حد وجود دارد. بخشی از نگاه کلاسیک تنگ شیشه ای کلاسیک ساخته شده از شیشه بوروسیلیکات است — آن محکم مقاوم در برابر حرارت و معقول است اما شما قطعا باید آن را با دقت بیشتری نسبت به مدل های استیل اداره کند.

بهترین خرید بودجه: همسر من مطبوعات فرانسه قهوه ساز (20 دلار)

وجود دارد مقدار زیادی از مزایای هزینه های زیادی از پول را در مطبوعات فرانسه اما می گویند که آن ارزش شروع با ارائه بودجه ندارد. زن فرانسوی مطبوعات قهوه ساز هنوز فنجان بزرگ قهوه در قیمت پایین ارائه می دهد.

بنابراین خیلی شیک به نظر می رسد مطبوعات فرانسه فیلتر فولاد ضد زنگ استفاده می شود با یک دسته بزرگ راحت و شیشه بیرونی. منطقی با دوام بیش از حد، با حفاظت کمی بیشتر در اطراف تنگ شیشه ای از مطبوعات سنتی است. تجارت کردن با این بودجه مدل فیلتر ساده و پلاستیکی مسکن است.

بهترین شیک مطبوعات فرانسه: لو Creuset ظروف سفالین سنگ نما مطبوعات فرانسه ($ 70)

لو Creuset خط بزرگ در کوک های شیک و لوازم آشپزخانه است. که همچنان مورد با آن مطبوعات فرانسه. در انتخاب رنگ های مختلف در دسترس، مطبوعات فرانسه بزرگ می رسد و آن نیز فوق العاده خوبی نیز عمل می کند.

معنی با دوام، اخراج بالا با لعاب براق مینا و پایان مینا غیر متخلخل ساخته شده است. به این ترتیب آن برابر رنگ آمیزی, پنوماتیک, ترک خوردگی, و هر چند وقت یکبار به شما استفاده از آن. طوری می قهوه ساخت کار خوبی هم داخل فشار پیستون و مش فولاد ضد زنگ است. اگر شما علاقه مند به راه اندازی آشپزخانه شیک و در عین حال عملی و شما را در نگاه سنتی (و شکننده) شیشه ای یا نگاه صنعتی فولاد ضد زنگ، این است که گزینه خوبی است.

بهترین راه حل برای ویژگی های منحصر به فرد: Secura فولاد ضد زنگ مطبوعات فرانسه ($ 27)

در سطح، فشار فرانسه Secura مانند مطبوعات فرانسه منظم نگاه ممکن است. این یک کمی بیشتر برای آن از رقابت، با این حال رفتن. طراحی آن شامل سیستم های سه صفحه نمایش است که در حالی که یک ثانیه جلب هر زمینه کوچک است که ممکن است مورد استفاده قرار باید گذشته اول صفحه اول برس دیوار طور مساوی و محکم، به این معنی است. اگر شما نگران در مورد گرفتن “جریمه” در فنجان قهوه، این راه طولانی به سوی که اجتناب از دست برود.

ارائه نرم و صاف فنجان قهوه تنها یکی از مزایای این مطبوعات فرانسه است. طراحی جداره استیل خود همچنین به معنای در حالی که خارج هنوز هم خنک است به لمس قهوه خود را گرم نگه دارد. وجود دارد aren ‘ ŧ هر پلاستیک قطعات، بنابراین فشار فرانسه فوق العاده خنک و شیک به نظر می رسد. ایده آل است اگر شما مورد پارانوئید نوشیدن قهوه زیرا که می خواهد به رنج می برند چنین وحشت و حق به دلایل است؟