چگونه به بازیابی شما فراموش فیس بوک رمز عبور

اگر شما یک مدیر رمز عبور استفاده نکنید، این کلمات عبور پیچیده بسیار سخت است به خاطر داشته باشید می تواند. اگر رمز عبور فیس بوک خود را فراموش کرده ام، شما واقعا نمی تواند بازیابی رمز عبور همان که اما به اندازه کافی آسان برای بازیابی حساب با چیزهایی تنظیم مجدد رمز عبور خود را به چیزی جدید است.

شما رمز عبور فیس بوک خود را فراموش کرده ام یا شخص دیگری آن را بدون اجازه شما تغییر را داشته اند، فیس بوک ارائه می دهد راه بسیار ساده برای بازیابی. و اگر شما کاملا رمز عبور خود را فراموش کرده ام آنچه ما در حال صحبت کردن در مورد اینجا حساب خود را بازیابی است. تغییر رمز عبور فیس بوک کمی متفاوت است — این زمانی است که کلمه عبور فعلی تان را می دانم اما فقط می خواهم به آن را به یک تغییر دهید.

مرتبط با: چگونه به تغییر رمز فیس بوک شما

دوره نقاهت خود را رمز

پس از تلاش ناموفق ورود فیس بوک شما دکمه “بازیابی حساب” زیر زمینه رمز عبور باید نشان می دهد. برو جلو و که را کلیک کنید.

توجه داشته باشید: : اگر شما فراموش کرده اید هر دو ایمیل (یا شماره تلفن) و رمز عبور خود را، شما باید به سر به صفحه اصلی فیس بوک و کلیک بر روی لینک “فراموش کردن کلمه عبور اشتراک” زیر زمینه های ورود به جای استفاده از روش ما در حال صحبت کردن در مورد در این مقاله.

بعد، ایمیل شما را به ثبت نام برای حساب کاربری خود فیس بوک استفاده می شود را وارد کنید و سپس دکمه “جستجو” را کلیک کنید.

اگر فیس بوک منطبق می کند، شما را در صفحه نتایج نشان می دهد. دکمه “این است من حساب” کلیک کنید.

هنگامی که شما راه اندازی خود را حساب (و تنظیمات امنیتی شما پیکربندی)، بسته به چه نوع از اطلاعات شما ممکن است شما را با گزینه های مختلف برای تنظیم مجدد رمز ورود ارائه ارائه. روش را انتخاب کنید و سپس دکمه “ادامه” کلیک کنید.

را فرستادن فیس بوک توسط ایمیل

پس از دریافت کد کد در ایمیل شما مورد استفاده برای تنظیم اشتراک خود را شما می توانید لینک “اینجا را کلیک کنید برای تغییر کلمه عبور” را کلیک کنید و سپس کد ریست کپی و چسباندن آن را به سایت فیس بوک. اما فقط کلیک کنید “تغییر رمز” را فشار دهید در ایمیل و دور زدن روند کل کد ورود آسان تر است.

در هر گزینه شما را به همان محل را — صفحه اعلان به شما رمز عبور جدید را تایپ کنید. انتخاب یک رمز عبور قوی و سپس دکمه “ادامه” کلیک کنید.

مرتبط: شما رمزهای عبور است وحشتناک، و زمان به چیزی در مورد آن

استفاده از دو جی میل ورود

اگر شما متصل به حساب جیمیل به فیس بوک هنگامی که شما ثبت نام کرده، شما همچنین می توانید ورود به گوگل برای دسترسی فوری به تنظیم مجدد شما رمز عبور فیس بوک. این ایمیل تایید و کد به آدرس ایمیل شما فرستاده شدن در همه دور می زند.

پنجره پاپ آپ با صفحه ورود به سیستم امن حساب جی میل خود را باز خواهد کرد. در حساب شما ثبت نام را کلیک کنید.

در صفحه بعد گذرواژه Google خود را تایپ کنید و سپس دکمه “بعدی” را کلیک کنید.

تایپ فیس بوک رمز عبور جدید استفاده کنید، و سپس دکمه “ادامه” کلیک کنید.

چیزهایی تنظیم مجدد فعال جلسات پس از تغییر خود رمز عبور

پس از شما رمز عبور را مجدداً تنظیم کرده اید، فیس بوک به شما می دهد گزینه ای را برای ورود به سیستم از جلسه فعال در دستگاه های دیگر و یا اقامت وارد شده اید

اگر شما فقط رمز عبور را فراموش حساب شما امن است و با ورود به سیستم، دوباره در دستگاه های دیگر بدون هیچ زحمتی، برو جلو و انتخاب گزینه “اقامت وارد شده در” نمی خواهم.

اگر شما گمان می برند که حساب مصالحه شد که گزینه “ورود به سیستم از دیگر دستگاه های” جای را انتخاب کنید. تمام جلسات فعلی کامپیوتر تلفن قرص و غیره را امضا می و لازم را در آنها دوباره با استفاده از رمز عبور جدید وارد کنید.

بعد شما از طریق مراحل چند برای کمک به امن حساب می روید. اگر شما گمان می برند که کسی ممکن است حال دسترسی به حساب خود فیس بوک می توانید چک کنید که آیا تغییرات اخیر به برنامه اطلاعات اولیه (نام مشخصات و غیره) نصب شده و فعالیت شما وجود دارد.

که در آن است. کلیک کنید “رفتن به اشتراک” و شما انجام می شود.

راه اندازی امنیت بهتر

فیس بوک فراهم می کند گزینه های متعدد برای تأمین امنیت دیگر فقط با استفاده از رمز عبور استاندارد از حساب شما. شما می توانید تا دو فاکتور تایید را انتخاب کنید مجموعه دستگاه های مجاز که در آن شما می توانید ورود, نام مخاطبین قابل اعتماد، و بیشتر. بررسی این تنظیمات واقعا حساب فیس بوک خود را امن نگه دارید کمک می کند.

مرتبط با: چگونه به حساب فیس بوک