سرویس

سلام HTTPS و VPN Broswer VPN NIC سطح بالای, سوال می خوام کل ببخشید اگر این است.

اگر یکی مرورگر مبتنی بر VPN (مثل اپرا ساخته شده) بالای سطح NIC شبکه اختصاصی مجازی اجرا می شود، آن دیگری سطح رمزنگاری ایجاد کند یا یکی لغو کردن اثر دیگر?

نمونه خواهد بود;

1) در https://www.reddit.com اتصال دو با هیچ شبکه اختصاصی مجازی ترافیک من <-> است بد ISP <->.

ق می داند که در آن من و در حالی که اینجا ISP در تئوری, من می داند که چه کار کنم و رفتم به بد اما به دلیل https نه آنچه که من در حالی که در اینجا.

2) در https://www.reddit.com دو اتصال با شبکه اختصاصی مجازی یا ترافیک من <-> است همان لحظه <-> <-> VPN ق.

ق می داند من از VPN و چکار می آیند در حالی که در اینجا.

VPN از کجا آمده (که من در مورد سطح NIC نیاز به ورود شبکه اختصاصی مجازی) می داند و اما نه چه کار کنم در ق.

همان لحظه که من را می داند و من را به VPN متصل و تئوری این است که همه آنها را می دانیم.

اگر من را به اتصال خوب، بد از طریق مرورگر VPN بالای سطح NIC VPN من امیدوارم که آن مانند این من <-> <-> ISP NIC سطح VPN <-> مرورگر VPN <-> بد می رود.

بد می دانیم که من از اپرا و چه کار آمد در حالی که در اینجا.

اپرا می دانند که من از سطح NIC VPN و که رفتم ق، اما نه که جایی که من هستم یا چه بکنم در اسراییل.

NIC سطح شبکه اختصاصی مجازی که من را می دانیم که در آن من و رفتم که رفتم به اپرا، اما نه که من دو بد یا چه بود در حالی که من اینجا.

همان لحظه می دانیم که در دو رفت NIC سطح شبکه اختصاصی مجازی و که باید آن باشد…

– یا -اپرا VPN VPN سطح NIC را باطل کند و اپرا هر دو آی پی واقعی من می داند که من بد دو اما نه آنچه که من بود در حالی که رفت و آدرس اینجا؟

علاوه بر مسیریابی ترافیک، آن را تا رمزگذاری ترافیک ختم نمیشود که هر سطح است؟ (صفحه ی اپرا, شبکه اختصاصی مجازی سطح NIC) و کاملا هدر رفتن پهنای باند من هیچ نفع قابل تشخیص است؟

PS – NIC سطح VPN, سرویس VPN است که قابل اجرا بر روی کامپیوتر من که کارت شبکه مجازی در شبکه فرعی مختلف از من کارت شبکه فیزیکی ایجاد می کند و تمام ترافیک اینترنت را از طریق این کارت مجازی به مکان از راه دور سرویس VPN راه منظورم.

PPS-من می دانم که من می خواهم برای اجرای vpn ها 2 است که در همان سطح کار به دلیل آن تقریبا تضمین شده است که آنها در هر یک از دیگر انگشتان پا گام، من برای اطمینان نمی دانم که این 2 راه اندازی vpn ها در سطوح مختلف OSI ، اما آنها را در سطوح مختلف در کامپیوتر، FWIW نشسته… اگر من آنها را هر دو روشن و چک کردن آی پی من از اپرا اگر من از Chrome آی پی است که من NIC سطح شبکه اختصاصی مجازی, نه هر گونه نشانه ای از نشت من آدرس آی پی واقعی را نشان می دهد اما من نمی دانم چگونه برای بررسی مسیر به بررسی آن می گوید: من در آینده از آی پی اپرا ببینید اگر VPN اپرا من آدرس آی پی واقعی یا نه داره.

بله PPPS ق به که، که من تا به حال برای ورود به این پست، و آنها تایید ایمیل من و می توانید همه چیز را برای من مهم نیست که چگونه بسیاری از سطوح از نظر غلط IP استفاده دنبال من می داند. اینها سوالات فرضی به منظور تلاش برای درک درستی از چگونه/از کجا رمزنگاری و دوباره مسیر یابی برگزار کنید.

خرید فیلترشکن

3 دیدگاه برای “سرویس”

  1. Opera vpn is just a proxy, reddit can also figure out your original ip (or vpn ip if a true vpn is turned on)

  2. Since Opera VPN is just a simple proxy server, is it safe to say that something like TunnelBear would be a “true VPN”? What about the “Red Onion/Red Browser” for iOS? From my understanding, those two apps are web browsers based on Firefox and/or Chrome, and connect directly to TOR.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.