در مقابل Sophos XG SonicWall NSA: بالا نسبت NGFWs


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای فایروال امنیت فروشندگان

فناوری نسل بعدی (NGFWs) هستند به هر فناوری اطلاعات استراتژی امنیت اضافه کردن طیف گسترده ای از قابلیت های فراتر از اساسی حفاظت فراهم شده توسط شبکه سنتی فایروال امنیت.

نیاز واقعی برای این قابلیت های اضافی وجود دارد. بررسی اخیر Sophos 2.700 مدیران فناوری اطلاعات در 10 کشور در بر داشت که به طور متوسط، مدیران فناوری اطلاعات می تواند ‘ تی شناسایی 45 درصد از آنها سازمان ترافیک شبکه و 85 درصد از پاسخ دهندگان گفت آنها می خواهند فایروال خود را برای ارائه دید بهتر به ترافیک و برنامه های کاربردی.

هر دو Sophos XG و سیاره SonicWall NSA ساخته شده eSecurity فهرست 10 فروشندگان NGFW بالا. آنچه در زیر نگاهی به ویژگی های کلیدی هر راه حل، همچنین به عنوان نقاط قوت و ضعف است.

کلید takeaways

Sophos ارزش خوب و امنیت برای بازار دستگاه چاپگر می کند. فایروال XG هستند چیزی از چاقو ارتش سوئیس برای امنیت دستگاه چاپگر نیز ارائه وب برنامه فایروال، دروازه وب امن، حفاظت از پست الکترونیک، ransomware، فیشینگ محافظت و پيشگيري، در حالی که مسدود کردن 97.82% از سوء استفاده کنند، فعال در آزمایشگاه NSS test. یک حرکت نزولی عدم ادغام با شخص ثالث نقطه پایانی تشخیص و پاسخ (EDR) ابزار است. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

با 99.76% از سوء استفاده در آزمون های آزمایشگاه NSS متوقف، SonicWall NSA فایروال ها نزدیک بالا در عملکرد دیوار آتش امنیتی هستند. برخی از کاربران مشکل راه اندازی و فایروال SonicWall در حال اجرا در حالی که دیگران راه اندازی آسان و جامد ارزش گزارش را گزارش کرده اند. رابط خط فرمان (فناوری داتنت) برنامه نویسی و پشتیبانی فنی مسائل برای برخی از کاربران شده است. NSA midrange SonicWall را ارائه شده است. در پایان بالا سری سوپر عظیم است و همچنین سری TZ ورود به سطح وجود دارد.

Sophos و SonicWall امکانات و گزینه

Sophos XG فایروال جلوگیری از نفوذ، تهدید حفاظت ابر sandboxing دوگانه از کنترل های وب و نرم افزار حفاظت از پست الکترونیک و قابلیت وب برنامه فایروال پیشرفته فراهم می کند. Sophos’ همگام سازی امنیت لینک نقطه انتهایی و فایروال ها به آنها قادر به برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات، شناسایی سیستم های خطر بیافتد و منزوی کردن آنها را تا زمانی که تمیز کردن.

فایروال XG شامل گزارش که هیچ اضافی شارژ، با گزینه برای اضافه کردن افزار iView Sophos گزارش متمرکز در سراسر چندین فایروال. صدها گزارش می تواند به طور خودکار، با پارامترهای قابل تنظیم مانند فعالیت های ترافیک امنیت برنامه های کاربردی، وب، شبکه سازی، تهدید و VPN و ایمیل و انطباق تولید شده.

سری فایروال نسل بعدی دستگاه امنیت شبکه SonicWall (NSA) ادغام این شرکت چند موتور ضبط پیشرفته تئاتر حفاظت (ATP) خدمات و فناوری بازرسی حافظه عمیق (RTDMI) زمان واقعی تشخیص و جلوگیری از تهدیدات توسط عمیقا بازرسی در حافظه. SonicWALL را آزاد Reassembly عمیق بسته بازرسی (RFDPI) موتور هر بایت هر بسته را بررسی می کند. مدیریت مستمر نظارت و گزارش مرکز از طریق فایروال و یا از طریق SonicWall ضبط امنیتی مرکز، مدیران شبکه را با تک پنجره شیشه ای برای مدیریت تمام جنبه های شبکه فراهم می کند که انجام می شود.

NGFW محصول پیشرفت های اخیر

جدیدترین نسخه فایروال XG Sophos می افزاید: همگام نرم افزار کنترل، شناسایی، طبقه بندی و کنترل تمام برنامه های کاربردی ناشناخته فعال در شبکه را قادر می سازد. “همزمان نرم افزار کنترل در فایروال XG خطرات امنیتی معرفی ترافیک ناشناس اجازه می دهد مدیران به کلی نگر روی شبکه خود را کاهش می دهد،” Sophos مدیر بازاریابی ارشد محصول کریس مک کورمک گفت: eSecurity سیاره توسط ایمیل.

SonicWALL اخیرا افزایش فایروال NSA آن توسط بیش از دو برابر شدن تعداد اتصالات SPI (تا 4 میلیون) و تعداد اتصالات DPI SSL quadrupling. این شرکت نیز ارسال زمان واقعی بازرسی حافظه عمیق به آن سرویس ATP و ارسال بیش از 50 ویژگی های جدید به آن SonicOS از جمله قابلیت های اتصال و شبکه ای برای بهینه سازی دسترسی به سیستم پیشرفته.

نقاط قوت و ضعف: Sophos Sophos

مشتری حفظ نرخ بالاتر از میانگین بازار است با توجه به گارتنر که یادداشت که شرکت به طور منظم به مالکیت معنوی خود را با ادغام شرکت های مبتنی بر تکنولوژی می افزاید. رابط مدیریت نیاز به تنها منحنی یادگیری کوتاه مدت و مشتریان می گویند Sophos’ قیمت خوب برای مقدار عامل کلیدی در انتخاب شرکت به عنوان فروشنده است.

با این حال، شرکت تحقیقاتی هشدار می دهد که این محصول مناسب برای شرکت های بسیار بزرگ از Sophos’ تمرکز بر استراتژی کسب و کار در شرکت های با کارکنان 5.000 و یا کمتر ممکن است.

“چند مشتریان و شرکای کانال بررسی پیشرفت های قابل توجهی در پشتیبانی فروشنده به خصوص در رده سازمانی پاسخ برای اولین تماس مستقیم با فروشنده ارائه می خواهید به دیدن” یادداشت های Gartner اضافه کردن مشتریان است که همچنین ابراز تمایل برای Sophos دو ارائه ادغام با دیگر نقطه پایانی سیستم عامل حفاظت از خود Sophos’ راه حل.

نقاط قوت و ضعف: مشتریان SonicWall

می گویند فایروال SonicWall که جلسه بودجه و عملکرد مورد نیاز، گزارش های Gartner و آنها همواره خوب برای سهولت مدیریت دریافت نمرات خوب هستند. فایروال ها کار بسیار خوب از دست زدن به SSL/TLS رمزگشایی در جعبه با حداقل کارکرد و بازخورد اولیه در سرویس آزمایشی ضبط پیشرفته حفاظت تئاتر مثبت است.

با این حال، شرکت تحقیقاتی می گوید آن را دیدن SonicWall کمتر توسط شرکت مشتریان در کوتاه بودن و این شرکت اخیرا است کاهش درآمد را تجربه کرده.

“امنیت ابر SonicWall بالغ کمتر از رقبا پیشرو به خصوص در توانایی خود را به جاوا اسکریپت برای ارائه دید در استفاده، SaaS است” گزارش های Gartner SonicWall شده است که اضافه کردن آهسته به افتراق ویژگی های جدید و در بالا بردن قابلیت های موجود آن.

آزمایشگاه NSS test نتیجه

در آزمایش اخیر، آزمایشگاه NSS در بر داشت در حالی که مسدود Sophos XG 750 درصد 97.82 SonicWall NSA 6600 مسدود 99.76 درصد از سوء استفاده کنند، فعال. با این حال، این شرکت که تعیین SonicWall را TCO هر مگابیت در ثانیه حفاظت شده بود $39 در مقایسه با تنها $6 برای Sophos، به علت به NSA 6600 عدم تشخیص برخی از تکنیک های کلیدی فرار.

آزمایشگاه NSS در بر داشت که Sophos در توان عملیاتی، outperformed SonicWall برتر در حداکثر اتصالات TCP در ثانیه بود.

یادداشت های NSS: “عملکرد ندارد خام فقط در مورد توان عملیاتی. اتصال دینامیک نیز مهم هستند و اغلب نشانه ای از موتور بازرسی اثربخشی فراهم خواهد کرد.”

کاربر

ایستگاه مرکزی فناوری اطلاعات کاربران را XG Sophos امتیاز متوسط 8.0 از 10، با زیر SonicWall NSA بستن پشت آن 7.7 از 10 بررسی. Gartner نظیر بینش کاربران SonicWall امتیاز متوسط از 4.3 از 5 و Sophos میانگین 4.2 از 5 می دهد.

Sophos XG داوران به نام راه حل “محصول عالی” بود که “پاسخگوی بسیاری از نیازهای امنیتی شرکت با اندازه های مختلف” “حفاظت در برابر حملات از نرم افزارهای مخرب مانند حملات هکرها و ransomware” و “کارآمد اینترنت دسترسی کنترل ارائه و دید از پورت ها، برنامه ها و وب سایت کامل.”

SonicWALL NSA داوران گفت: راه حل های مقیاس پذیری و انعطاف پذیری است کلید با یک منتقد ادعا “صفر خرابی از استقرار NSA 4600 داشته ایم.” اضافه کردن دیگر اشاره کرد، “ما به خرید این دستگاه امنیتی و فیلتر کردن ترافیک در شبکه های ما” هستند که مهم ترین ویژگی و NSA خوب آنها را دسته.
کابرال Danyllo مشاور پروژه IT که برزیل Aldax نوشت Sophos XG بصری است و آسان برای استفاده “رابط کهنه با اطلاعات حیاتی ترین مسائل امنیتی عملکرد دستگاه و وضعیت لینک اینترنت” که آن را بسیار آسان تر است برای دسترسی و کسب و کار راه اندازی و شناسایی مسائل امنیتی و اتصال.

راه اندازی اولیه کابرال، که او را به رابط پنهان برخی از پیچیدگی سیستم فایروال و استقرار آن را با سیاست های از پیش ساخته شده بسیاری از اشیاء و قوانین که برای بسیاری از محیط های باعث اعتبار بسیار ساده بود غیر ضروری به صرف ساعت تنظیم سیستم.”

مسائل اصلی است که کابرال را در سراسر آمده است که Sophos می تواند ایستادن به رم برخی از وسایل، “از آنجا که فرایندهای است که بسیار حافظه فشرده وجود دارد” و XG برخی از گزینه های است که می تواند مفید باشد را متعادل کردن بار پیوند گم شده است.

با توجه به NSA SonicWall مایکل D Antignac متخصص سیستم های شبکه که کالیفرنیا را وست مدرسه منطقه نوشت که “داشتن صفحه تک شیشه برای فایروال فیلترینگ محتوا و خدمات پلیس عراقی/شناسه” مزایای زیادی حل هر دو است ارزان تر و ساده تر برای مدیریت.

مزایای اصلی سازمان خود را از راه حل، دیده شده است گفت: D ‘ Antignac “آپ تایم و توانایی به سرعت اثر تغییرات امنیتی،” و همچنین “توانایی برای بهبود توان در ساعات اوج ترافیک.” شامل

د Antignac نگرانی اصلی مورد SonicWall با پایگاه داده مبتنی بر ابر آن استفاده می کند برای فیلترینگ محتوا نهفته است. “NSA با تماس بگیرد، که مدت زمان ایجاد آنلاین، فیلترینگ یکی از دو راه انجام می شود,” او نوشت. “ترافیک یا کاملا متوقف شده است یا آن کاملا فیلتر از طریق تصویب است.” آن نوشت D ‘ Antignac به بهتر خواهد بود پایگاه داده پشتیبان در NSA ساکن.

دفعات بازدید: بررسی بیشتر توسط کاربران Sophos XG و SonicWall NSA نوشته شده.

استقرار

Sophos XG فایروال در انواع مدل های سخت افزار برای سیستم عامل محبوب مجازی به عنوان لوازم نرم افزار برای x 86 سخت افزار، و لاجورد مایکروسافت ارائه شده است.

NGFWs SonicWALL را سخت افزار یا مجازی لوازم به فروش می رسد و سرویس های امنیتی به طور خودکار از پلت فرم SonicWall ضبط آزمایشی تحویل داده شده است.

قیمت گذاری ساختار قیمت گذاری

Sophos فایروال XG خانه که 249 $ در سال برای حفاظت کامل در ورود لوازم خانگی XG 85. قیمت گذاری اضافی در عملکرد و ویژگی های مورد نیاز بر اساس، و 30 روز محاکمه آزاد موجود است.

NGFWs SonicWALL را فروخته می شود با یک-دو-سه سال پیشرفته دروازه امنیت سوئیت اشتراک (پس از 30 روز محاکمه آزاد) که کاربران به طور مداوم به روز شده، دروازه آنتی ویروس، جلوگیری از نفوذ، محتوا فیلترینگ، ارائه برنامه کنترل و یا و پشتیبانی فنی.

.