چگونه تجارت, اضافه کردن دوستان و بیشتر رفتن گوگل

 تجارت چگونه به تجارت، دوستان، نکات و ترفندها شرکت گوگل

راهنمای افزودن راه بازگشت در سال 2016، تریلر هیجان انگیز برای بازی گوگل آمار وب. که بازی رفتن تالار به عنوان عنوان بلند پروازانه تلفن همراه با ویژگی های واقعیت افزوده است که شما گرفتن تجارت و نبرد هیولا های جیبی در دنیای واقعی می خواهم اجازه دهید تبلیغ بود. هنوز نوعی، با وجود محبوبیت باور نکردنی و موفقیت ما فقط دو نفر از کسانی که ویژگی های وعده داده شده با معامله چپ کنار جاده… تا به حال کردم!

آن دو سال را گرفته است اما بازیکنان رفتن تالار خواهد شد به زودی قادر به تجارت تالار با دوستان. در یک پست وبلاگ صبح امروز منتشر شد، Niantic نشان داد سه عمده سیستم های جدید در برو تالار debuting اواخر این هفته: دوستان gifting و تجارت. در اینجا این است که آنچه ما می دانیم تا کنون.

چگونه برای پیدا کردن دوستان و افزایش سطح دوستی

بیایید شروع با ویژگی های که باعث کنه همه چیز. پس از بروز رسانی می رود زندگی می کنند، بازیکنان خواهد شد اختصاص داده کد مربی. هنگامی که دوست کد مربی با شما به اشتراک می گذارد، همه شما باید انجام دهید است ورودی کد در منو دوستان جدید (در نمایه) به آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید.

هر بازیکن به لیست دوستان خود اضافه می کنید سطح دوستی را داشته باشد. وجود دارد چند راه برای افزایش سطح این مانند مبارزه در کنار دوستان خود را در سالن ورزش یا حمله جنگ تجاری (من هستم گرفتن به این قسمت!) یا gifting.

 گوگل بروید لیست دوستان شرکت گوگل

خنده مکانیک با نام تجاری جدید است که کمی از سيستم “خراش به من و من شما را خراش دهد” است. پس از بروز رسانی، هنگامی که شما به چرخش PokéStop امکان دارد هدیه دریافت خواهید کرد. این هدیه برای شما، اما نه. در عوض، شما آنها را به کسی که در لیست دوستان ارسال نمایید. و همچنین موارد عمومی این هدیه نیز دریافت کننده موضوعات منحصر به فرد مانند تخم مرغ است که به شکل Alolan تالار تخم خواهید کرد.

بازیکنان همچنین می آورید افزایش حمله در حملات و ورزشگاه سطح بالاتر دوستی دارند اما سود واقعی همراه با بزرگترین علاوه بر این — مدتها اولین تالار تجاری.

چگونه معامله در تالار رفتن

برای شروع با معامله، شما اول نیاز به بیش از 10 سطح است. هنگامی که یک بازیکن دیگر را به لیست دوستان که هم سطح مورد نیاز اضافه می کردید شما قادر خواهید بود به تالار تبادل با رفیق خود را تا زمانی که شما هر دو در 100 متر از یکدیگر. معامله از راه دور نمی شود در آثار, با توجه به سخنگوی Niantic (از طریق نگهبان )، بنابراین شما باید به انجام معاملات از راه دور برای پر کردن Pokédex خود را.

تمام نتیجه معاملات در پاداش پاداش دریافت آب نبات برای گوگل معامله با آب نبات بیشتر برای تالار که شد گرفتار دراز مدت دور از مکان فعلی شما. مقاله مرتبط

هر تجارت نیز مقدار استارداست برای تکمیل هزینه. مقدار کل استارداست مورد نیاز در سطح دوستی و کمیابی. از تالار بستگی دارد.

همچنین محدودیت های سنگین در چگونه شما می توانید تجارت افسانه ای یا تالار براق وجود دارد و یا هر عکس در Pokédex خود را ثبت. این موجودات نادر تنها یک بار در هر روز و کلاس به عنوان یک تجارت خاص می توانند معامله. تجارت خاص تنها می تواند با سطح دوستی بالا (دوست بزرگ یا بهترین دوست) انجام می شود.

مگر شما که دوستی حداکثر همچنین مگا گران در شرایط Stardust آنها. اتمام مثال زیر برای دیدن چگونه Zapdos Articuno تجارت از 1 میلیون استارداست دو 40.000 فقط با بهبود سطح دوستی می رود. خارج از دفتر.

 انجمن مذهبی رفتن افسانه ای ویژه تجارت تالار [شرکت تاثیر می گذارد 19659005] چگونه تجارت آمار تالار

قبل از شما که تجارت کلیک کنید، فکر زمانی که وارد که تالار شما ارسال يا دريافت هستند همان نخواهد بود.

زمانی که تجارت، هر تالار CP و سلم محدوده بر اساس سطح دوستی خود را با دیگر مربی و سطح مربی کلی خود را اختصاص داده است. به عنوان مثال، Pikachu در تصویر زیر محدوده CP 343-427 و محدوده نوت 42 و 47. روشن است اگر این نیز تغییر به تالار کلی ارزش پنهان نیست — اچ حمله و دفاع — اما به احتمال زیاد با توجه به محدوده اسب بخار به نظر می رسد.

 تجارت گوگل رفتن Pikachu تالار شرکت

در کوتاه مدت ، قبل از مبادله هیولا قدرتمند به حداکثر کردن سطح دوستی شما مطمئن باشید اگر می خواهید بهترین تالار در تجارت.

ما می دانیم بیشتر در مورد معامله در تالار رفتن وقتی می رود ویژگی بعد جاری زندگی می کنند و ما این پست را با هر گونه راهنمایی و جواب پیدا کنیم به روز رسانی کنید. در حال حاضر، هر چند، ما اگر شما هیجان زده مورد معامله به آمدن به تالار رفتن در نظرات اطلاع دهید.