این کهکشان S9 به همراه مطلب است؟ جدید سامسونگ تلفن معافیت پوشش در چین

 کهکشان S9 علاوه الهام گرفته از تلفن در TENAA. TENAA

  • ظاهر گوشی سامسونگ جدید، ظاهر الهام گرفته شده توسط کهکشان S9 به علاوه، در چین.
  • گوشی یک صفحه نمایش بزرگ به همین ترتیب بسته اما ساعت سرعت پایین پردازنده و دوربین های با وضوح بالاتر ارائه می شود.
  • آن می پیوندد الهام گرفته از کهکشان S9 تلفن است که در وب سایت TENAA اوایل امسال خال خال بود.

چند ماه پیش، به ما خال خال نوع کهکشان S9 جالبی در وب سایت TENAA شرکت مخابرات چین است. گوشی (شماره مدل SM-G8850) در نزدیکی-یکسان به گل سرسبد بود اما آیفون اکس سبک عمودی, دوربین دوگانه مسکن ارائه شده.

در حال حاضر، دیگر الهام گرفته از گل سرسبد گوشی سامسونگ در TENAA ظاهر شد و آن بسیار شبیه نسخه بزرگتر از دستگاه ما را در آوریل خال خال. گوشی (شماره مدل SM G8855) مشابه ارائه می دهد مسکن دوربین دوگانه نسبت به دستگاه های قبلی با 24MP و 16MP جفت لنز. در مقابل، دوربین 8MP کهکشان S9 پلاس را رتبهٔ جابجا شده است برای تیرانداز selfie 24MP.

البته، مگاپیکسل همه چیز نیست (به خصوص در نور کم)، بنابراین ما تعجب چه برنامه ریزی شده شرکت است. سامسونگ پیکسل binning برای ارائه عکس های با کیفیت بهتر در رزولوشن های پایین تر و یا بهره برداری زوم بالاتر رزولوشن دوربین عقب برای ارائه بهتر استفاده می کند.

S9 کهکشان به همراه مطلب?

 S9 کهکشان به همراه.

S9 کهکشان به همراه.

TENAA هم فهرست دهد چند بیشتر جزئیات, مانند octa هسته پردازنده (یا 2.2 گیگاهرتز یا 1.8 گیگاهرتز)، 64 GB حافظه قابل ارتقا, و 4 GB RAM. کاهش سرعت ساعت (تراشه Exynos 9810 شاخص در 2.8 گیگاهرتز در صدر) نشان می دهد ما به دنبال در یک گوشی متوسط به جای گوشی پایان بالا. مقاله مرتبط “/>