چگونه VMware سازماندهی آن امنیت محصولات


دانلود ما گزارش عمق: نهایی رابط کاربری گرافیکی آن دو امنیت فروشندگان

VMware اغلب به عنوان یک فروشنده مجازی فکر است اما این تنها چیزی است که شرکت می کند نیست. VMware نیز فروشنده امنیت سایبری است.

VMware در امنیت کسب و کار منجر تام ذرت، معاون ارشد رئیس جمهور و GM محصولات امنیتی است. در یک مصاحبه تصویری با eSecurityPlanet ذرت مورد بحث ستون سه هسته است که امنیت فعلی VMware در محصول نمونه کارها را تشکیل می دهند.

کاربر و دستگاه جانبی VMware است مجموعه یک فضای کاری خود که شامل قابلیت های سازمانی مدیریت موبایل (EMM) (اتمام eSecurity سیاره راهنمای برای فروشندگان EMM که لیست VMware به عنوان فروشنده بالا). ذرت گفت که کاربر نهایی خدمات تیم درون سازمان ها تمایل به بزرگترین خریداران از یک فضای کار.

ذرت نیز شناسایی VMware مجازی سازی شبکه مبتدی و تقسیم بندی تکنولوژی به عنوان رکن اصلی استراتژی امنیت شرکت خود را. مبتدی فراهم می کند دیدگاه شبکه برای امنیت سایبری و اغلب توسط تیم زیرساخت های شبکه و یا در داخل یک سازمان به دست آورد. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= سوم رکن استراتژی امنیتی VMware است فن آوری AppDefense که اولین بار در رویداد VMworld یدلایمخیرات 2017 اعلام شد. AppDefense امنیت درون گرایی و کنترل را فراهم می کند. ذرت گفت AppDefense یک محصول است که واقعا در تیم InfoSec درون سازمان متمرکز شده است.

به جای تلاش به یک محصول واحد است که همه چیز ذرت گفت استراتژی امنیتی VMware را مورد که افرادی در درون سازمان است که محصول داده شده استفاده کنید با توجه به و چه منطقی برای گردش کار خود را.

سازمان دیده بان ویدئو کامل مصاحبه با تام ذرت، معاون ارشد رئیس جمهور و GM محصولات امنیتی VMware که زیر:

شان مایکل Kerner سردبیر ارشد در eSecurityPlanet و InternetNews.com است. او به دنبال در توییتر @TechJournalist.

.