باید دفعات بازدید: بالا 10 داستان اندیشه

جاری بود پر از اول می رسد و آخرین خبرها در جهان اندیشه. ما دست با آیفون × Xiaomi مه 8, Nex Vivo گودی کمتر به عنوان به خوبی به عنوان vivoactive جدید Garmin 3 موسیقی رفت. ما همچنین متوجه شدند که AT&T رسما با تایم وارنر ادغام و نگاه در حالت USB نوع C در سال 2018 در زمان.

در اینجا این است که آنچه شما نیاز دارید که در مورد این هفته در اندیشه گذشته.

که می خواهد برای برنده شدن Huawei P20 طرفدار

با 3 عقب رو دوربین طرفدار P20 Huawei است یکی از داغترین دستگاه رتبهٔ الان. سادگی یکشنبه این هفته برای شانس خود را برای برنده شدن یک را وارد کنید!

10 داستان اندیشه ما دست چین برای شما

دست: جنجال برانگیز Xiaomi مه 8 ارائه می دهد باور نکردنی ارزش برای پول اختلاف یا نه، Xiaomi مه 8 در هنوز هم به نظر می رسد دستگاه بزرگ. برای تنها $420، برای پیدا کردن مشخصات سطح شاخص هر جای دیگری در بازار است.


Nex Vivo دست: خوش آمدید به آینده تمام صفحه بدون بریدگی، هیچ مصالحه: Vivo Nex نوید ورود گوشی گودی کمتر اول (از). این Nex Vivo در دست است.


روز پدر بهترین هدیه فناوری از سال 2018 روز پدر است که در اینجا! اگر چپ جستجوی هدیه خود را تا آخرین لحظه ما اینجا برای کمک به با این مجموعه از بهترین فناوری روز پدر هدیه! 


5 دلیل شما باید خرید 6 OnePlus OnePlus ۶ است شاید بهترین گوشی های هوشمند تا کنون ساخته شده توسط شرکت مخرب. اینجا پنج دلیل که چرا شما باید OnePlus 6 را خرید.


آن پیدا X: است چه انتظار از آن را اولین شاخص در سال از قابلیت های دوربین اسب بخار دو عمده نشت و شایعات اینجا هستید ما شنیده تاكنون مورد X. پیدا کردن آن


آن را رسمی: AT&T می توانید ادغام با تایم وارنر  پس از محاکمه شش هفته به طول قضاوت که ادغام AT&T تایم وارنر ادامه می توانید قوانین فدرال.


دست: Garmin vivoactive 3 موسیقی اجازه شما گوش دادن به آهنگ در رفتن یکی از تناسب اندام های مورد علاقه ما، در حال حاضر با موسیقی و پرداخت به تماشای در رفتن.


در مقابل نوکیا 7 به همراه 10 افتخار: بالای میانه نوکیا 7 به علاوه، انتظار: کاهش 10 افتخار–دو چهره تاثیر گذار برای عنوان بهترین ارزش متوسط دستگاه آندروید. اما کدام بهترین است؟


2018 است و USB نوع C است هنوز ظروف سرباز یا مسافر USB نوع C به عنوان راه حل یک مرحله برای ما نیازهای آینده کابل صورتحساب بود اما کابل سازگاری و رشد ویژگی مجموعه استاندارد ساخته شده است بیش از حد پیچیده و گنده است.


بررسی سونی دایالر XZ2 فشرده: خوب تلفن بد سونی دایالر XZ2 جمع و جور طول می کشد مقابله منظم Xperia XZ2 و آن را پایین به فاکتور فرم کوچک با چند سازش کند. این بررسی سونی دایالر XZ2 فشرده شده است.


فراموش نکنید که این فیلم ها

پخش فیلم بیشتر اندیشه در کانال یوتیوب ما.

بیشتر داغ اخبار

از ما شبکه