AT&T قصد دارد برای راه اندازی سرویس رایگان تلویزیون برای نامحدود مشتریان هفته آینده

AT&T

  • Shutterstock طرح های خود به مشتريان نامحدود گوشی جدید جریان تلویزیون رایگان مدتی از هفته آینده شروع ارائه خدمات.
  • سرویس به نام AT&T پخش تلویزیون محتوا از خانواده ترنر از شبکه های کابلی که حامل در حال حاضر ارائه می دهد.
  • این سرویس همچنین دسترس غیر مشتریان خواهد زمان & برای 15 دلار در ماه.

AT&T آن 85 میلیارد دلار خرید از تایم وارنر اوایل این هفته به پایان رسید و حامل به نظر می رسد مانند آن در هیچ زمانی در ارائه محتوا از شرکت رسانه به مشترکین خود گوشی تلف خواهد شد. مدیر عامل شرکت AT&T، استفان Randall اعلام کرد که حامل داده نامحدود مشتریان خواهد شد قادر به دسترسی جدید و رایگان تلویزیون جریان خدمات مدتی از هفته آینده شروع.

اطلاعات بیشتر در : بهترین تلفن AT&T

صحبت دو طرح CNBC ، استفان گفت: این سرویس نام می AT&T تلویزیون و که آن مطالب سرگرمی از ترنر شبکه های تلویزیون کابلی است که AT&T در حال حاضر به عنوان بخشی از ارائه دهد خرید آن را از تایم وارنر.

استفان گفت که این سرویس هنوز شامل هر یک از ترنر ورزشی برنامه نویسی خواهد بود. به احتمال زیاد این بدان معناست که آن را نشان می دهد و محتوا از شبکه های تلویزیون کابلی مانند TCM مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS, کارتون شبکه/بزرگسالان شنا (به سلامتی را برای ریک و مرتضی در جایگاهی)، بومرنگ و TruTV. سرویس جدید هنوز تبلیغات، با توجه به استفان اجرا خواهد شد و همچنین در دسترس برای هر کس دیگری برای 15 دلار در ماه بررسی خواهد.

اطلاعات بیشتر در : بهترین برنامه های نامحدود

AT&T طرح های نامحدود در حال حاضر دادن آن دسته از مشتریان سرویس HBO رایگان همراه با اعتبار 15 دلار است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای DirecTV AT&T در حال حاضر زنده سرویس تلویزیون جریان که خانه آن 35 دلار در ماه. معلوم نیست اگر این سرویس جدید تلویزیون AT&T یکی از گزینه های آن را جایگزین خواهد شد یا به پیشنهادات موجود افزوده است.

AT&T را معامله برای خرید تایم وارنر نیز دیگر، فوری، اثرات در آن شرکت داشته باشد. اولین تغییر نام است: تایم وارنر در حال حاضر رسما WarnerMedia، با توجه به یادداشت های داخلی که توسط نیویورک تایمز گزارش شده است. 30 سال کهنه AT&T جان Stankey، هم سر WarnerMedia که پوشش می دهد HBO ترنر و WarnerBros است. جان مارتین, مدیر عامل بخش ترنر شرکت را ترک می کند. در مصاحبه با بلومبرگ Stankey گفت که یکی از اولین تغییرات است که خواهد شد ساخته شده است افزایش بودجه محتوای اصلی برای HBO, طوری که آن می تواند نگه دارید تا با تن اصلی را نشان می دهد و فیلم هایی که از منتشر می شوند جریان فقط رقبای مانند netflix بکشد.