بهترین Chromebooks برای دانش آموزان

با وجود اپل تلاش های خوبی به اطلاع عموم به بالا سگ در مدرسه کامپیوتر گوگل پیشرفت سریع در سبقت غول فناوری تبدیل شدن به صورت رایانه های مدرسه در چند سال گذشته ساخته شده است. مقاله مرتبط

Chromebooks در حال حاضر تسلط بر بازار مدرسه و دلیل خوب. آنها ارزان و قابل حمل و اغلب ناهموار است. طرح های stripped-down خود را برای همه نیست، اما آنها فقط در مورد مناسب برای دانش آموزان و مدارس.

بسیاری برای انتخاب وجود دارد و آنها را در کیفیت و قابلیت های متفاوت است. پس چه هستند بهترین Chromebooks برای دانش آموزان

در اینجا این است که ما تراکم بالا برای عنوان بهترین Chromebook برای دانش آموزان!

اسوس Chromebook C202

 از chromebook بهترین برای دانش آموزان

Asus Chromebook C202 است فقط در مورد همه چیز را که می خواهید در Chromebook برای دانش آموزان.

C202 تنها بیش از هزینه های $300 در آمازون و آن ناهموار قاب و صفحه کلید مقاوم در برابر بازی برای بچه متوسط ایده آل را که، بیایید آن صورت، بیش از حد ملایم با چیزی نمی خواهد.

زیر سرپوش، شما اینتل دو هسته پردازنده, 4 GB RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی را پیدا کنید. است که در پایان کم برای سرعت و ذخیره سازی اما این بازی بیش از اندازه کافی برای دانش آموزان به کار و تحقیقات و همچنین برخی بازی و رسانه های دیگر است.

از chromebook بهترین پرینتر Chromebook 11 G6 خام

 برای دانش آموزان به عنوان C202, HP Chromebook 11 G6 خام 4 GB رم 16 GB از ذخیره سازی و طراحی ناهموار است که ضرب و شتم، طول می کشد برای تنها بیش از $300 است. در حال اجرا بر روی پردازنده های اینتل سلرون، این قطعا یکی از بهترین Chromebooks برای دانش آموزان است.

ساخته شده با لاستیک های صنعتی شرکت تولیدات با گوشه های تقویت Chromebook نوت صفحه کلید مقاوم در برابر بازی است. برای زنده ماندن کنید برخی از معلمان دانش آموزان، از جمله افت 2.2 پا بر روی بتن تنها roughhousing.

خیر 300e

 بهترین chromebook برای دانش آموزان

خیر 300e واقع با 10 ویندوز در دسترس است، اگر شما نیاز به بیش از سیستم عامل کروم به پیشنهاد، اما اجازه دهید در Chromebook تمرکز است.

300e اجرا بر روی MediaTek MTK 8137 ج پردازنده با 4 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت از ذخیره سازی. طراحی شده برای دانش آموزان و استفاده از مدرسه، یک قطعه سخت از سخت افزار است که می تواند ضرب و شتم جامد است. 269 $ شروع آن به یکی از موارد مقرون به صرفه ترین در این فهرست است.

اگر شما می خواهید کمی بیشتر ذخیره سازی پورت های اضافی و صفحه کلید ضد آب هر چند شما باید صرف بیشتر شما نیز خیر 500e، چک کردن می تواند.

ایسر Chromebook تحقیق 11

 chromebook بهترین برای دانش آموزان

آن ممکن است به نظر نمی آید مانند بسیاری اما ایسر Chromebook تحقیق 11 بدن بسته تطبیق پذیری برخی از — صفحه نمایش می تواند 360 درجه را به قرص بریزید.

ویژگی بسیار، اما این تنها یکی از بهترین Chromebooks برای دانش آموزان باعث می شود که هنوز صدای ممکن است. مهم نیست که چگونه ناهموار لپ تاپ ممکن است، باز در لولا در طول استفاده از نگه داشتن آن را به استفاده بیش از حد و ساییدگی نهایی می شود. تاشو آن بیش از در خود را کاهش می دهد تعدادی از مکان شما می تواند چیزی شکسته.

سریعترین ماشین ندارد اما با 2.2 GHz پردازنده Intel Core m3، آن هنوز رفتن به کار انجام می شود. شما دریافت کنید 4 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت از ذخیره سازی.

ایسر Chromebook 11 تحقیق در حال حاضر به شما $329.99 هزینه.

از Chromebook 11

 ایسر chromebook بهترین را برای دانش آموزان 19659006] مانند همتای 11 تحقیق خود Chromebook ایسر 11 لولا 360 درجه 4 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت ذخیره سازی است. روی اینتل سلرون پردازنده دو هسته ای N3350 1.10 گیگاهرتز.

بسیار ناهموار به عنوان به عنوان برخی از رقابت است، اما آن را بلند و باریک و سخت به اندازه کافی برای کودکان و نوجوانان قدیمی تر است اجرا شود. آن را پایین سپر لاستیکی بسیاری از شوک از آن، بیش از حد انداختن را جذب می کند.

گزینه جامد بودجه 11 Chromebook ایسر در حال حاضر برای هزینه $269.99 می رود.

دل Chromebook 5190

 chromebook بهترین برای دانش آموزان

دل Chromebook 5190 قابل اجرا بر روی پردازشگر اینتل سلرون N3450 1.1 GHz و عمر 10 ساعته باتری — که کمی بیشتر از شما می توانید انتظار از Chromebooks بیشتر است.

که از 400 $ آن مورد priciest در ما Chromebooks بهترین برای لیست دانش آموزان است.

این قطعه سخت سخت افزار قادر به قطره های معمول و چیزهای خشن رشد کرده است. صفحه کلید می تواند 12 اونس بازی بیش از حد تحمل. شما بیشتر استاندارد 4 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت ذخیره سازی برای دانش آموز جامد استفاده کنید.

از Chromebook بهترین برای دانش آموزان: خیر 300e

در حالی که بسیاری از این Chromebooks ویژگی های مشابه انتخاب برتر ما به عنوان بهترین Chromebook برای دانش آموزان خیر 300e.

سرعت دوام و ارزش آن واقعا دشوار است به ضرب و شتم هستند. با دانش آموزان در ذهن طراحی شده, آن ارائه می شود واقعا به عنوان یک کامپیوتر مدرسه.

مخفی وجود دارد

هیچ فرمول one-size-fits-all برای لپ تاپ یا دستگاه های دیگر است. معمولا، شما فقط باید به کشف کردن آنچه مناسب به نیازهای خاص شما و بر این اساس خرید. متاسفانه، که همیشه ایده آل است اگر شما یک هیئت مدیره مدرسه به دنبال به خرید به صورت فله و یا مطمئن شوید هر دانش آموز در همان صفحه است نیست.

خوشبختانه، Chromebook سازندگان بر روی این لحظه و قربانی Chromebooks که چک کردن بسیاری از جعبه های دانشجویی زیست — دوام و استطاعت، برجسته ترین.

اکوسیستم Chromebook تا حد زیادی آنلاین و انبوه، پس از آن خوب است بدانید که شما باید برخی از اتاق به دلخواه با توجه به کلاس خود و یا نیازهای فردی دانش آموزان است. اما هنوز هم انتخاب می شود ساخته شده وجود دارد. دانش آموزان شما چگونه جوان هستند؟ چگونه به احتمال زیاد آنها به چاک این چیز به صندلی عقب ماشین شما است؟ بیش از سرعت خواهد شد از دوام اولویت بندی دهید؟ قابلیت آفلاین اندازه صفحه نمایش? امیدوارم این لیست شما محدود کردن جستجوی خود را برای بهترین Chromebooks برای دانش آموزان کمک کرد.

پدر و مادر و یا معلم هستید؟ شما هر یک از این Chromebooks به خصوص خوب (یا بد) را پیدا کرده اند برای دانش آموزان از سن خاصی است؟ ما در نظرات اطلاع دهید.