شما لازم نیست ترموستات هوشمند

بسیاری از دستگاه های واقعا بزرگ smarthome است که واقعا مفید هستند، اما ترموستات هوشمند یکی از آنها نیست.

من اشتباه گرفتن نیست; من کسی که دوست داشتن همه انواع تکنولوژی اطراف خانه، حتی اگر آن لزوما مورد نیاز یا مفید نیست. من این است که چراغ های هوشمند، doorbell تصویری، دوربین های امنیتی, سنسور درب، و بله، ترموستات هوشمند. اما از آن، من ترموستات هوشمند شاید یک دستگاه smarthome که واقعا نیاز نیست به “هوشمند”.

هنگامی که آخرین باری که شما را لمس خود ترموستات حال؟

 IMG_2571_stomped

ترموستات دستگاه بسیار ساده، و که شما لازم نیست که همواره با آنها کمانچه آنها ساخته شده است. اکثر “گنگ” ترموستات قابل برنامه ریزی به معنی که شما به معنای واقعی کلمه می تواند تنظیم آن و فراموش آن این روزها–بدون نیاز به هر چیزی بیش از آن وجود دارد.

البته، این واقعا چگونه به شما استفاده از ترموستات های خود بستگی دارد. اگر شما ترجیح می دهند کل کنترل کتابچه راهنمای کاربر، شما به احتمال زیاد حال ترموستات دو بار در روز تنظیم. و مطمئن قابلیت کنترل آن از طریق می تواند مناسب و مفید اما همچنین یک چالش واقعی در اکثر خانه ها فقط بلند شدن و استفاده از کنترل های دستی نیست.

اگر شما راه اندازی برنامه در ترموستات قابل برنامه ریزی که در آن درجه حرارت به طور خودکار تنظیم در یک ساعت خاص هر روز، با این حال، شما به احتمال زیاد به سختی حتی خود ترموستات اگر در همه نگاه.

 IMG_2459_stomped

این امر به ویژه برای خانه است که کسی در اطراف برای بسیاری از روز وجود دارد. در آن صورت ترموستات به طور معمول در همان راه بیشتر از زمان با تنظیمات حال حاضر و پس از آن شاید جزئی باقی می ماند. و شما ممکن است فکر می کنم که این مثال یک کوچک است اما تعداد کارکنان کار از خانه در حال افزایش است، و همین با بمانند پدر و مادر در واقعی است.

اکثر ویژگی به نظر می رسد رمان & مفید است، اما آنها حال واقعا نمی

 IMG_2518_stomped

در سطح، ترموستات هوشمند برخی از ویژگی های واقعا خوب به نظر می رسد. Geofencing، به عنوان مثال، تنظیم درجه حرارت بر اینکه شما خانه یا نه، احتمالا شما پول زیادی لایحه برنامه خود را بدون شما واقعا در مورد آن فکر می کنم داشتن حتی صرفه جویی در.

اما نکته: مردم هستند موجودات عادت. ما تمایل به در عین حال هر روز صبح برای شرکت کار در همان زمان آمده خانه از محل کار در همان زمان رفتن به رختخواب در همان زمان. آبکشی و تکرار. در این لحظه geofencing واقعا از فقط تنظیم برنامه ساده مبتنی بر زمان در ترموستات قابل برنامه ریزی سنتی نیست.

مرتبط با: می تواند ترموستات هوشمند واقع صرفه جویی در شما پول?

علاوه بر این، این سنسور از راه دور است که شما می توانید در اتاق های مختلف اطراف خانه خود را محل خوبی به نظر می رسد در ابتدا. اتاق هیچ راه بیش از حد سرد یا گرم است که شما می توانید کردن درجه حرارت به طور متوسط. و در نصب setups پیچیده، شما حتی درجه حرارت در اتاق های مختلف مستقل می توانید کنترل.

اما اینجا چیزی نیست. حتی پس از استفاده از ترموستات دستی در حالی که شما شروع به احساس خود را که در آن شما نیاز به تنظیم ترموستات به منظور درستی گرم یا سرد مناطق مختلف از خانه خود را.

به عنوان مثال، کل طبقه بالا در خانه من همیشه حدود پنج درجه گرمتر از طبقه پایین است. در حالی که به من ترموستات هوشمند به گرم یا سرد در دمای طبقه بالا می تواند از راه دور سنسور استفاده کنم، اگر من می خواستم طبقه بالا را به 75 درجه سرد من واقعا فقط آن 70 درجه قرار می تواند–بدون نیاز به سنسور از راه دور است که نقطه که.

ارزان ترموستات قابل برنامه ریزی کنید و

شما می توانید بسیاری از ترموستات برای پول نقد بسیار کمی، به خصوص در مقایسه با قیمت ترموستات هوشمند انجام می شود.

این یکی از شرکت Honeywell به قیمت کمتر از $40 است و برنامه با دو دمای مختلف تنظیمات را می توان. به علاوه، آن را حتی قابلیت سوئیچ خودکار بین گرمایش و سرمایش است — شما فقط تنظیم درجه حرارت پایین و بالا و خود ترموستات خانه خود را در آن محدوده را نگه می دارد.

شما می توانید بروید حتی ارزان تر و مدل مشابه است که با تعویض خودکار نمی آید اما آن هنوز هم می توانید برنامه با پرسید. داده، رابط در این گرما و ارزان تر هستند بسیار دست و پا گیر در مقایسه با UIs در ترموستات هوشمند، اما همانطور که قبلا ذکر شد، فقط یک بار تنظیم و در نهایت در مورد آن را فراموش.

 IMG_2572_stomped

اگر شما واقعا می خواهند ترموستات هوشمند هر چند، معمولا یکی برای نسبتا ارزان شما می توانید. T5 شاعرانه Honeywell هزینه $100 اما همراه با همه smarts شما می خواهم در یک محصول مثل این. به عنوان براق و فانتزی به عنوان ترموستات دوم باشد ممکن است، اما شما که قیمت را ضرب نیست.

شما همچنین می توانید سعی کنید رفتن را از طریق شرکت ابزار و دیدن اگر آنها هر گونه تخفیف در ترموستات هوشمند که مورد بحث ما قبل از ارائه. معمولا، شرکت ابزار های محلی خود نوعی تخفیف آنها تو را قربانی کنید که شما برخی از پول نقد می تواند اگر شما مایل به پرداخت قیمت کامل است. در واقع همکار چگونه به گیک تازگی گیر Ecobee4 فقط یک ذره بیش از 100 دلار توانست — هنوز هم نخ نما.


اگر شما برخی اضافی که پول نقد منظورم سلام، مطمئن، شما چه کار با، برای همه فروش ترموستات هوشمند اگر شما یکی است که مایل شده نمی دانم — هستند قطعا به خوبی توانایی کنترل از راه دور و دیگر ویژگی های شسته و رفته و آنها نه در حال صدمه زدن هر چیزی. اما بدیهی است که کسانی که تجملات است که هر کسی را به استفاده از.