Hardwarewireless 5 g استاندارد هستند در حال حاضر (عمدتا)

  • نهایی نسل سوم پروژه مشارکت (3GPP) رسما مشخصات سخت افزار برای استانداردهای 5 g مستقل برگزيدم.
  • همان گروه تایید استانداردهای 5 g غیر مستقل در دسامبر 2017.
  • با این حال، هنوز هم ممکن است برخی از شکاف کوچک در استاندارد است که باید در ماه پیش رو اتو می کنید.

تلاش به جهان واقعی g 5 گوشی های هوشمند و شبکه های بی سیم نقطه عطف بزرگ به جاری رسید. 3 مدت زمان ایجاد پروژه مشارکت (3GPP) رسما مشخصات سخت افزار برای استانداردهای 5 g مستقل با توجه به اعلام گروه ساخته شده توسط سامسونگ تایید.

اطلاعات بیشتر در : “چه شده است 5 g?

همان گروه 3GPP تایید استانداردهای 5 g غیر مستقل در دسامبر 2017. استانداردهای غیر مستقل برای سخت افزار های بی سیم که در محل بالای شبکه های LTE فعلی می شود قرار دارد. این هفته جدید تصویب استانداردهای 5 g مستقل را می توان برای شبکه های بی سیم جدید استفاده می شود.

در حالی که این حرکت بزرگ برای راه اندازی احتمالی سخت افزار درست 5 گرم است اشاره توجه پژوهش از SRG تحقیقات و خدمات مشاوره ای (از طریق FierceWireless) که هنوز هم وجود دارد شکاف در استاندارد است که ممکن است نیاز به بیش از چند ماه اتو شود.

حتی با این جزئیات کوچک هنوز هم است، برخی از شرکت ها در حال حاضر چگونه کار استاندارد 5 g جدید در دنیای واقعی demoing هستند. در بیانیه مشترک و ویدئو، ورایزون بی سیم و نوکیا که آنها اولین اتصالات 5 g به اتمام رسانده است با استفاده از استاندارد است که فقط، خارج از محوطه دانشگاه که ورایزون در Basking ریج، نیوجرسی، و نه در آزمایشگاه مورد تایید قرار گرفت اعلام کرد. ورایزون خود را خارج از test 5 g پشتیبانی چند گفت و جلسات همزمان واقعیت مجازی و 4 k ویدئو با نهفتگی 1.5 میلی ثانیه. علاوه بر این، Verizon و نوکیا گفت که آنها استفاده 4CC (جزء حامل دانه بندی) برای رسیدن به سرعت دانلود تا 1.8 گیگابیت در ثانیه را از طریق شبکه های 5 g.

حامل بی سیم در ایالات متحده به آرامی به راه اندازی شبکه های 5 g خود آماده سازی خود هستند. AT&T ادعا می کند که 12 شهرستانها داشته است 5 g پشتیبانی پایان سال 2018. ورایزون است 5 g شبکه های در بازارهای پنج تا پایان سال زنده خواهد شد و T-Mobile ادعا داشته است 5 g پشتیبانی شهرهای 30 تا پایان سال 2018 را اعلام کرد. به نوبه خود با حداکثر سرعت دویدن می گوید آن 5 g پشتیبانی تا نیمه اول سال 2019 راه اندازی خواهد شد. در هر صورت اولین گوشی های هوشمند با 5 g مودم نیز احتمال نمی راه اندازی تا زمانی که در 2019.